Online schoenen kopen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Online schoenen kopen
Ik heb zelf in het verleden online schoenen besteld bij Wehkamp en O'moda. Waar kopen jullie online jullie schoenen?
Gast- Gast
Re: Online schoenen kopen
Bij tennisarena.nl. Daar koop ik mijn tennisschoenen. Ik heb al jaren dezelfde schoenen en ik schaf ieder jaar nieuwe aan ( is ook wel nodig). IN het verleden een keer bij esprit gekocht, maar dat is mij tegen gevallen. Zaten niet zo lekker en waren ook totaal anders dan ik had verwacht. Dus casual schoenen wil ik voortaan gewoon passen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een tijdje geleden bij skooz besteld, dat beviel wel!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Online shop ik schoenen bij de H&M of bij Ilovevintage.com, daar hebben ze echt hele leuke laarzen vind ik (en zitten fijn!).
Ik heb eens op Zalando.nl gekeken maar daar hebben ze geen mooie schoenen vind ik.
Ik heb eens op Zalando.nl gekeken maar daar hebben ze geen mooie schoenen vind ik.
Gast- Gast
Storm schreef:Online shop ik schoenen bij de H&M of bij Ilovevintage.com, daar hebben ze echt hele leuke laarzen vind ik (en zitten fijn!).
Als ik naar http://www.ilovevintage.com/ dan kom ik op een site terecht die niets met schoenen te maken heeft?
Gast- Gast
Ik koop nooit online schoenen, omdat ze zo verschillend uitvallen qua maat en ze moeten voor mijn gevoel gewoon gelijk goed zitten. Ik koop ze liever gewoon in de winkel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Shoeline.nl
H&M
Zalando.nl
wehkamp.nl
Eigenlijk gebeurd het niet heeel vaak dat ik schoenen online koop. Wel slippertjes ofzo maar voor de rest niet vaak
H&M
Zalando.nl
wehkamp.nl
Eigenlijk gebeurd het niet heeel vaak dat ik schoenen online koop. Wel slippertjes ofzo maar voor de rest niet vaak
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Euh het is .nlTilima schreef:Storm schreef:Online shop ik schoenen bij de H&M of bij Ilovevintage.com, daar hebben ze echt hele leuke laarzen vind ik (en zitten fijn!).
Als ik naar http://www.ilovevintage.com/ dan kom ik op een site terecht die niets met schoenen te maken heeft?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» sieraden online kopen(trendjuwelier)
» Online schoenen kopen. Welke site's?
» Birckenstocks online kopen?
» Online tv kopen, ervaringen?
» online parfum kopen
» Online schoenen kopen. Welke site's?
» Birckenstocks online kopen?
» Online tv kopen, ervaringen?
» online parfum kopen
Pagina 1 van 1