Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden Empty Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden

Bericht  Cow di 26 maa 2013 - 1:42

Wegens omstandigheden zijn we een paar jaar naar dezelfde plaats en camping geweest in Frankrijk. Dit jaar lijkt het er op dat we eens iets anders kunnen gaan doen.
Mijn vriend wilt hééééél graag naar Kreta.
Nu ben ik dus op zoek naar een voordelige vakantie naar Kreta maar wellicht dat jullie me kunnen helpen er zijn nl nog al wat eisen waar we eigenlijk niet omheen kunnen ivm de kinderen waar we onze vakantie op aanpassen.
De eisen;
*Vertrek vanaf 25/7 en dan max 10 dagen (Kinderen worden 42/7 opgehaald door hun moeder en vriend moet 5/8 weer werken)
*NIET in het drukke gedeelte. We houden niet van stappen ed maar willen wel gewoon een restaurantje, kroegje, winkeltje in de buurt hebben
*Liefst dichtbij de zee
*Betaalbaar. Zo goedkoop mogelijk!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden Empty Re: Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden

Bericht  Linnepinnie vr 29 maa 2013 - 1:16

Hoi!
Wij zijn (alweer een aantal jaren geleden) naar het plaatsje Stalis geweest op Kreta.
Dit plaatsje ligt 2 kilometer vanaf de grote plaats Chersonissos. Je zit rustig, maar toch ook weer in de buurt van het levendige gedeelte. Toen (ik weet uiteraard niet of dat nog steeds zo is) waren er bussen vanaf de hotels die je naar Chersonissos konden brengen en weer ophalen. Hierbij de link naar info: http://zon.sunweb.nl/griekenland/kreta/stalis?gclid=CPDd6rDzobYCFfLLtAodMxwABw
Echt een aanrader!
Succes met het vinden van een leuke vakantie!!
Groetjes Linnepinnie
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden Empty Re: Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden

Bericht  Exogenesis vr 29 maa 2013 - 1:30

Wij zijn in Piskopiano geweest. Ook vlakbij Chersonissos. Wel een eindje lopen naar het strand, maar het was te voet prima te doen. Daar was het echt heerlijk rustig.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Cow vr 29 maa 2013 - 1:31

Dank jullie wel!! We gaan eens kijken!

Was zelf Agios Nicolas tegen gekomen. Iemand misschien ervaringen mee?
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 1:39

Agios Nikolaos is volgens mij wel een leuk dorpje. Ik ben er toen ik 16 was wel eens geweest, maar daar sliepen we niet. Het enige wat ik me nog kan herinneren zijn de leuke gekleurde bootjes aan het strand.

Wij zaten in Rethymnon. Dat was ook een leuk dorpje!

Heeele oude foto:

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden 2560_134861325155_3438159_n

Help mij de ideale vakantie op kreta te vinden 2560_134861370155_4148046_n

Ik weet niet precies wat je budget en accommodatie wensen zijn, dus dat kan je misschien beter zelf zoeken, maar iig de tip voor Rethymnon is wel leuk! En we hadden toen een boottocht gemaakt waarbij dolfijnen meezwommen met de boot, erg leuk. En dagje naar de Samaria kloof en met een jeep door de bergen rijden. Ik vond het een erg leuk eiland!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Cow vr 29 maa 2013 - 4:32

Leuke foto's Marin!
Ik hou van vissersdorpjes.... Ws gaat het een appartement net buiten Agios Nicolaos worden.
Erg betaalbaar, goede recensies, dorpje lijkt ons leuk en bus verbindingen naar andere plaatsen zijn prima.

Dank jullie wel!
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: