Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij bij het vinden van DE vakantie!

+7
Fortissimo
Caro
_Lacey_
Middleme
Lady4
Liz
JD
11 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij bij het vinden van DE vakantie! Empty Help mij bij het vinden van DE vakantie!

Bericht  JD wo 9 jan 2013 - 11:36

Mijn lieve moeder wil mij persé, zonder mogelijkheid tot tegenspraak, meenemen op vakantie! sunny
We hebben allebei een aantal roerige maanden achter de rug, dus zijn wel toe aan een zonnetje en wat ontspanning.

Maar ik blijf het altijd lastig vinden om een vakantie te vinden, best een klus, en ik kan nooit kiezen.
Dus misschien zijn er hier meiden die zich vervelen en die willen meekijken, of tips hebben voor bestemmingen,hotels of websites waar ik kan boeken.

De "eisen":

-Vertrek 2 of 3 mei (ik zit helaas aan de schoolvakanties vast vanaf dit jaar Sad )
-Max 700 euro p.p,
-8 dagen
-zonzeker
-bij voorkeur All inclusive, hoeft niet persé.
-aan/dichtbij het strand

Dus wie o wie? Ik ben al 2 jaar niet op vakantie geweest, en ben even kwijt op welke sites je ook alweer kunt kijken....ik zit nu elke keer op sunweb, maar vind nog niet veel. Ja een hele mooie op Rhodos, maar daar staat bij temperatuur in mei 20 graden, dat vind ik toch net een beetje twijfelachtig....we zijn echte zonliefhebbers, dus willen zeker zijn van warmte en zon smile

Nou als er meiden zijn met leuke ideeën of aanraders dan hoor ik het graag!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij bij het vinden van DE vakantie! Empty Re: Help mij bij het vinden van DE vakantie!

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 11:45

Misschien zit hier iets tussen? http://www.oad.nl/all-inclusive/mei-2013/8-10-dagen/600-tot-900-euro/strand-0-200m

Ik wist het wel heur. Heerlijk even naar de zon. Very Happy

Gast
Gast

Help mij bij het vinden van DE vakantie! Empty Re: Help mij bij het vinden van DE vakantie!

Bericht  JD wo 9 jan 2013 - 11:48

Dankjewel voor de link, ik ga meteen even kijken!

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Liz wo 9 jan 2013 - 12:04

Dan zou ik voor Turkije gaan!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  JD wo 9 jan 2013 - 12:10

ja ik zit nu vooral te kijken naar Turkije, Egypte, Tunesie en Fuerteventura. Volgens mij zijn die allemaal aardig zonzeker. Overige canarische eilanden ook wel, maar daar ben ik met mijn ex geweest en wil ik niet heen.

Weet iemand wat leuk is in turkije?
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Liz wo 9 jan 2013 - 12:13

Marmaris! Ik ben daar in het naseizoen geweest, superleuk stadje en veel te doen. Overigens is Alanya en Antalya ook leuk maar ik ben verliefd geworden op Marmaris smile. Wij zijn nu ook aan het zoeken voor een vakantie naar Turkije. Corendon is vrij goedkoop.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Lady4 wo 9 jan 2013 - 17:29

Cyprus, Tenerife, Kaapverdische eilanden, Gambia.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme do 10 jan 2013 - 7:25

Madeira!

Ahoewel, daar is heel weinig strand... :nopompom: wel een super mooi eiland!

In 2011 ben ik op Kos geweest, ook leuk maar toeristisch. Heb toen een dagexcursie naar Bodrum gemaakt, ook n erg mooie stad smile.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD do 10 jan 2013 - 11:52

Lady4 schreef:Cyprus, Tenerife, Kaapverdische eilanden, Gambia.

Zijn Gambia en de Kaapverdische Eilanden niet megaduur?
Tenerife wil ik niet heen. Superleuk eiland, maar ben daar 2 jaar terug met mijn vriend (ex) geweest, en ben bang dat ik dan bij alles ga denken "oh hier hebben wij toen ook gegeten/gezeten/gelopen".
Van Cyprus heb ik wel eens gehoord dat het leven daar (drankjes/eten) superduur is, weet iemand of dat klopt?

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  _Lacey_ do 10 jan 2013 - 17:42

Gambia hoeft echt niet duur te zijn. Ik ben er afgelopen december geweest en was voor vlucht + hotel € 465 kwijt (11 dagen). Terplekke heb ik ook niet veel uitgegeven, want het leven daar is goedkoop.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 20:52

Toen mijn moeder mij wilde meenemen, zijn we naar Gran Canaria gegaan. Ook al ben je met je ex op Tenerife geweest, dit is op zich echt een leuk eiland. Wij zaten alleen op een minder toeristische plek, maar het is maar net wat je wil natuurlijk..

Als je wil afwijken van de geijkte paden, kan je eens op elizawashere.nl kijken!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Fortissimo do 10 jan 2013 - 21:26

Bodrum/Gumbet in Turkije dan? Vond ik zelf wel een leuke plek om heen te gaan!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Pommes do 10 jan 2013 - 21:46

Wij zijn naar resort Limak Lara geweest in Turkije, nou nog nooit zo`n goed resort gehad. Mijn schoonouders gaan daar ook jaarlijks heen in mei of september en hebben altijd goed weer. Vanuit het vliegveld is het ook maar 20 minuutjes en resort ligt aan het strand.

Je hebt in Lara nog meerdere resorts die wat goedkoper zijn dan deze maar hoor meerdere mensen dat dit resort gezelliger is.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 0:41

Ik zelf ben zelf 3 keer in Egypte geweest wel in de zomer maar mocht je tips willen laat maar weten.
Turkije ben ik vorig jaar mei geweest in Lara , heerlijk weer gehad wij zijn toen 8 dagen geweest en zijn vooral bij het zwembad en strand geweest Help mij bij het vinden van DE vakantie! 1578173417
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  vlindertje vr 11 jan 2013 - 1:01

Marmaris, Turkijke!
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 2:45

Op www.zonkalender.nl staat het volgende:

De beste zonbestemmingen in mei:
Aruba, Barbados, Bonaire, California (kust), Canarische Eilanden, Cuba, Curaçao, Cyprus, Egypte, Gambia, Israël, Kaapverdië, Libanon, Mexico, Panama, Sint Maarten

Een aantal zullen boven budget zijn, maar de Canarische Eilanden en Cyprus moet te doen zijn.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: