Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kreta

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kreta Empty Kreta

Bericht  Shopelle wo 4 jan 2012 - 7:58

Is Kreta (nog) een leuk eiland om op vakantie te gaan?
Ik wil niet naar Chersonissos maar naar een van de andere plaatsen.
Kan iemand mij iets vertellen over Kreta?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreta Empty Re: Kreta

Bericht  bolus26 do 5 jan 2012 - 4:15

ik ben vorig jaar in aglios nicholasos geweest (ik schrijf het vast verkeerd) Als je normaal gesproken een appartement/zonvakantie leuk vind vind je dit ook wel leuk denk ik!

wij kwamen er achter dat dit type vakantie niet echt iets voor ons is maar we hebben een boel leuke dingen gedaan: met een boot naar een eiland (lepra eiland) lekker uit eten, auto gehuurd en rond getourd, naar een waterpark , dagje snorkelen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  tuttebel do 5 jan 2012 - 5:11

Ik ben wel eens naar rethymnon geweest. Ik vond het wel een leuk stadje maar zou er niet meteen naar terug willen. Maargoed, ik was daar ook meer voor de zon en het strand.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Pancake do 5 jan 2012 - 5:15

Ik ben 2 keer naar Kreta geweest. Toen ik nog jong was een keer naar Chersonissos :-) en 2 jaar geleden ben ik in Rethymnon geweest. Rethymnon is een studentenstadje, dus er zijn vrij veel jongere mensen. Er zijn echt heel veel lounge-barretjes. Ik vond het er best wel gezellig. We hebben die vakantie helaas niet heel veel kunnen doen omdat mijn vriend ziek was, dus hebben voornamelijk rustig aan gedaan... beetje aan het strand gelegen enzo. Gelukkig ging het tegen het einde van de vakantie iets beter en toen hadden we gewandeld door de Samaria-kloof, super zwaar, wel heel mooi. We hebben daarna mega-spierpijn gehad, maar het was wel heel stoer om te doen. Aan het einde van de kloof kom je dan in een mini dorpje en daar kan je dan nog in heel helder en vooral ook heel koud water wat zwemmen.

Ik zal even kijken of ik nog wat foto's kan vinden. (Sorry voor het wat grote formaat... heb aangeklikt dat ik ze kleiner wil, maar om een of andere reden doet ie dat niet)

Edit: En nu wat plaatjes.
Het strand
Kreta P1020409
Overzichtje
Kreta P1020434
Begin van de samaria-kloof
Kreta P1020522
Meer samaria-kloof
Kreta P1020545
Nog meer
Kreta P1020637
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ragazza ma 11 feb 2013 - 21:30

Ziet er leuk uit. Ik ga straks in mei naar Kreta met mijn vriend. We vliegen op Chania en verblijven in Almyrida in een appartement. We hebben bewust voor de westzijde van het eiland gekozen i.v.m. de natuur (de Witte bergen) en kloven (Samaria, Imbros) en de stad Chania lijkt ons erg mooi om naartoe te gaan.

Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud