het hele bed door bewegen (slaapzak)
+5
Annemie
Bruintje Beer
ekjir@M
Monnie
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
het hele bed door bewegen (slaapzak)
als onze dochter in bed ligt dan gaat ze in haar slaap of als ze net wakker is, dat weet ik niet, dan beweegt ze het hele bed door. gister lag ze zelfs helemaal boven in bed en dan met het hoofd naar beneden. nu ben ik bang dat ze als ze zo door gaat ze weer onder de denkens komt. nu zit ik er aan te denken om een slaapzak te kopen zodat ik geen dekentjes in bed heb liggen waar ze onder kan komen. wie herkent dit? welke maat koop je een slaapzak?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: het hele bed door bewegen (slaapzak)
Volgens mij doen alle kinderen dat wel toch? Wij vinden onze dochter ook regelmatig anders in bed dan dat ze erin is gelegd. Zij heeft nu een dikke slaapzak aan, zodat ze het niet koud krijgt als ze halverwege de nacht omhoog is gekropen. Onder de dekentjes zal ze toch wel niet komen als je het bedje laag hebt op gemaakt?
Gast- Gast
hebben jullie dan ook nog wel een dekentje over de slaapzak of dat helemaal niet?
tis ook meer dak denk dat ze t niet te koud heeft. heb het bedje inderdaad wel laag opgemaakt.
tis ook meer dak denk dat ze t niet te koud heeft. heb het bedje inderdaad wel laag opgemaakt.
duckie- Ratel
N. sliep ook al snel in een slaapzak omdat hij boven de dekens uitkwam. Sindsdien blijft hij trouwens altijd wel aardig goed liggen. We hebben wel gewoon een deken erover (altijd gehad), strak instoppen. Maar als hij erboven komt is het warm genoeg. Ik denk ook niet dat je dochter onder de dekens terecht komt hoor, als het bedje maar kort is opgemaakt.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
J. slaapt in een slaapzak en een snoozzz slaapwikkel ivm opgehoogd bed voor z´n reflux
Ik neem de snoozzz ook vaak mee naar m´n schoonmoeder zodat J. in een 1 pers. bed kan slapen, dan hoef ik het hele campingbed niet mee te nemen.
Ik neem de snoozzz ook vaak mee naar m´n schoonmoeder zodat J. in een 1 pers. bed kan slapen, dan hoef ik het hele campingbed niet mee te nemen.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ze heeft er wel een dun dekentje over, maar 9 vd 10 keer schopt ze die in de nacht af. Ze heeft nu wel een hele dikke winterslaapzak met lange mouwen aan.
Gast- Gast
Toen ze eenmaal ging bewegen in bed. Heb ik alleen de slaapzak gebruikt. In de winter gebruikte ik alleen een winter slaapzak. De dekens had ik toen weggedaan was veels te bang dat ze stikte ofzo.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Heel herkenbaar, onze zoon begon ook al vroeg met bewegen in bed en elke ochtend lag hij boven in bed, niet meer onder de dekensdus in de kou. Toen hebben we meteen een slaapzak aangeschaft, van prenatal met afritsbare mouwen en die bevalt super, hij ligt gewoon op zijn plek en blijf lekker warm en met dit koude weer doen we er nog een dekentje overheen, die ligt de volgende ochtend ook nog precies hetzelfde, dus ik vind een slaapzak ideaal.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heel herkenbaar, ook onze zoon kroop in zn bedje naar boven. slaapzak aangeschaft maar werkte niet kroop nog steeds;) nu heb ik zn bedje voor zijn idee kleiner gemaakt en dat werkt perfect zodra hij zn hoofdje stoot houd hij op met kruipen en dus blijft hij lekker liggen onder de dekentjes. Volgens het cb doen kindjes dat om geborgenheid te zoeken net als ze dat in de baarmoeder hadden.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
@ loesje, hoe heb je zn bedje korter gemaakt dan?
het nadeel hier is dat ze in een puckababy ligt en dan spookt ze het hele bed door dus dan in een slaapzak wil niet.... maar ben bang als ik de puckababy vervang voor een gewone slaapzak dat ze zich daarvan wakker houd.
het nadeel hier is dat ze in een puckababy ligt en dan spookt ze het hele bed door dus dan in een slaapzak wil niet.... maar ben bang als ik de puckababy vervang voor een gewone slaapzak dat ze zich daarvan wakker houd.
duckie- Ratel
Nadat wij onze kleine meid 2 dagen achter elkaar boven haar dekentje hadden gevonden hebben we haar ook een slaapzak aangetrokken. We dachten dan krijgt ze het in ieder geval niet koud wanneer ze weer boven haar dekentje ligt. Sinds ze een slaapzak aanheeft is ze niet meer boven haar dekentje uitgekomen. Ze slaapt dus in een slaapzak en ook gewoon onder een dekentje.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
@duckie
Ik heb mijn voedingskussen boven in zijn bedje gelegd.
Ik heb mijn voedingskussen boven in zijn bedje gelegd.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier op gegeven moment ook een slaapzak aangedaan maar wel gewoon de dekentjes blijven gebruiken. Zolang je het bedje maar kort opmaakt. J. Slaapt nu trouwens nog steeds in een winterslaapzak met daarover een lakentje en een dekentje.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
J.oshua ligt inmiddels in een meegroeibed, maar ook hier presteert hij het om het gehele bed door te gaan. Dit deed hij in zijn ledikantje al, maar hier dus ook nog steeds. Hij is nog nooit onder het dekentje gekomen, ging er altijd bovenop liggen. Ik denk ergens dat dat wel in het systeem is ingebouwd, bij die kids om er bovenop te gaan liggen. Dit doet J.oshua nog steeds overigens...
Ook J.oshua slaapt nog steeds in een slaapzak en nu dus in een winterslaapzak.
Ook J.oshua slaapt nog steeds in een slaapzak en nu dus in een winterslaapzak.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ Loesje: Ik zou er geen voedingskussen in leggen!
Als hij daar met zijn gezicht in komt te liggen krijgt hij geen lucht meer.
Mijn dochter draaide met 6 weken haar bed door, toen heb ik alle dekens eruit gehaald en haar in een slaapzakje laten slapen.
Toen de winter begon en het koud werd zijn we weer begonnen met lakentjes eroverheen te leggen.
Qua slaapzakjes moet je even kijken welke goed aan de maat zijn.
Bij de Hema hebben ze slaapzakjes in kledingmaten maar op de meeste plekken werken ze met cm en die lopen niet helemaal gelijk zeg maar. Bijvoorbeeld 70cm - 90 cm - 110 cm....
Verder moet je kijken of de mouwtjes/armsgaten en het halsje goed aansluiten zodat ze daar niet met het hoofd doorheen kunnen.
Misschien is het voor jou een idee om de armsgaten dicht te naaien zodat hij toch een beetje ingepakt ligt?
Als hij daar met zijn gezicht in komt te liggen krijgt hij geen lucht meer.
Mijn dochter draaide met 6 weken haar bed door, toen heb ik alle dekens eruit gehaald en haar in een slaapzakje laten slapen.
Toen de winter begon en het koud werd zijn we weer begonnen met lakentjes eroverheen te leggen.
Qua slaapzakjes moet je even kijken welke goed aan de maat zijn.
Bij de Hema hebben ze slaapzakjes in kledingmaten maar op de meeste plekken werken ze met cm en die lopen niet helemaal gelijk zeg maar. Bijvoorbeeld 70cm - 90 cm - 110 cm....
Verder moet je kijken of de mouwtjes/armsgaten en het halsje goed aansluiten zodat ze daar niet met het hoofd doorheen kunnen.
Misschien is het voor jou een idee om de armsgaten dicht te naaien zodat hij toch een beetje ingepakt ligt?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hele dunne slaapzak
» Dochtertje huilt de hele dag door :S
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» slaapzak
» baby minder voelen bewegen
» Dochtertje huilt de hele dag door :S
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» slaapzak
» baby minder voelen bewegen
Pagina 1 van 1