Hele dunne slaapzak
+11
Liadan
mauwmauw
Susan
PiP
Purpleflower
-Ieniemienie-
Happydobby
Linda
Wennes
pindaatje
Annie24
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hele dunne slaapzak
Iemand hier die weet waar ik een héle dunne slaapzak kan kopen?
We hebben het vanmiddag weer geprobeerd, maar Y. slaapt echt niet zonder slaapzak. Hij ligt nu dus in zijn luier in de dunste slaapzak die ik heb. Het vervelende is dat hij het heel snel warm heeft waardoor hij nu vanaf zijn nek tot zijn navel onder de warmte uitslag zit; hij ziet vuurrood Vorig jaar heeft hij hetzelfde eind september gehad, toen hadden we ook opeens een paar van die extreem warme dagen.
De slaapzak die ik nu heb is gewoon een zomerslaapzak, maar het moet toch nog dunner kunnen? Ik denk dat aan een slaapzak van 1 laagje katoen, net zo dun als een lakentje dus. Iemand enig idee? Zeeman en Wibra in ieder geval niet en handig ben ik ook niet
We hebben het vanmiddag weer geprobeerd, maar Y. slaapt echt niet zonder slaapzak. Hij ligt nu dus in zijn luier in de dunste slaapzak die ik heb. Het vervelende is dat hij het heel snel warm heeft waardoor hij nu vanaf zijn nek tot zijn navel onder de warmte uitslag zit; hij ziet vuurrood Vorig jaar heeft hij hetzelfde eind september gehad, toen hadden we ook opeens een paar van die extreem warme dagen.
De slaapzak die ik nu heb is gewoon een zomerslaapzak, maar het moet toch nog dunner kunnen? Ik denk dat aan een slaapzak van 1 laagje katoen, net zo dun als een lakentje dus. Iemand enig idee? Zeeman en Wibra in ieder geval niet en handig ben ik ook niet
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hele dunne slaapzak
Wij hebben hetzelfde probleem, hij ligt nu in een zomerslaapzak van de Hema maar die vind ik nog te dik.
Maar zonder slaapt hij ook niet...
Kortom, aan mijn reactie heb je niks, maar ik lees eventjes mee.
Gast- Gast
Ik had er 2 voor mijn dochter die echt heel dun waren, 1 had ik van de prenatal en 1 van de wibra.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
TBIB schreef:Wij hebben hetzelfde probleem, hij ligt nu in een zomerslaapzak van de Hema maar die vind ik nog te dik.
Jaaaaaa.....
Ik kom morgen in ieder geval bij een Prenatal warenhuis in de buurt, dus stop daar dan even om te kijken of ze hebben wat ik wil. Al is hij roze of paars met een gouden randje, dat zal me worst wezen
Annie24- Ratel
Bij de prenatal hebben ze ze wel. Ik heb er vorig jaar 1 bij de v&d gekocht.
Nu heb ik er 1 gekregen van iemand en die komt van de hema.
Nu heb ik er 1 gekregen van iemand en die komt van de hema.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Mijn dochter slaapt nu in de zomervariant van de puck a bag, die vind ik behoorlijk dun. Maar om daar nou zoveel geld aan uit te geven.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een dunne van de babydump en wibra. Die van babydump is dunner dan HEMA.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb er 1 van de markt, ooit gekregen van de oma van mijn man. Nog nooit gebruikt, maar deze is wel erg dun.
Gast- Gast
Oh trouwens... deze heb ik ook, die is ook dun!
http://www.babyandmore.eu/6-slapen/73-slaapzakken/199-overige-slaapzakken/zomerslaapzak-90cm-in-paars.html?Itemid=0
http://www.babyandmore.eu/6-slapen/73-slaapzakken/199-overige-slaapzakken/zomerslaapzak-90cm-in-paars.html?Itemid=0
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb e reen van de wibra. Superding! Is maar 1 laagje katoen. En niet een dubbel laagje zoals bij hema en prenatal.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier ook een van de Wibra.
E. slaapt ook niet zonder slaapzak.
Maar ligt nu zo waar te slapen in een romper en een heel dun pyama broekje
E. slaapt ook niet zonder slaapzak.
Maar ligt nu zo waar te slapen in een romper en een heel dun pyama broekje
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
En anders uit een slaapzak de binnenkant knippen?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik had ooit van die lakendunne slaapzakken van de Hema, maar volgens mij hebben ze die niet meer, dat was echt van dat niet-elastische katoen. Echt zoals lakens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb er 3 van mijn zus geleend,maar die zijn helaas te klein geworden,ben dus ook opzoek naar echt een laken dun slaapzakje,V slaapt gelukkig wel zonder,maar het kan s'nachts nog wel eens afkoelen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb voor mijn dochter lakendunne slaapzakken gehad van wibra, prenatal en bambino. Helaas zijn die nu alledrie te kort voor onze zoon. Vaak zijn ze eventjes in de aanbieding bij kruidvat of wibra, ik hoop binnenkort ook weer. Ik vind die van de Hema eigenlijk ook te dik voor nu, Kian heeft het er in ieder geval ook flink warm in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb vandeweek ook zulke dunne bij de wibra gezien, en mijn buurvrouw kwam er met eentje aan net. Echt lakendun.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik ga deze week dan ook maar eens kijken bij de Wibra, hier slaapt ze ook alleen in een slaapzak.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Het rare vind ik dat ik hier zowel bij de 3 Wibra's als de 2 Zeeman filialen waar ik geweest ben ook geen shortama's hebben, terwijl het inmiddels bijna juni is! Begin van de week sliep Y. dus maar in een gewoon korte mouw shirt ipv een echte pyama.
Ik zal morgen nog eens kijken bij de Wibra en de Zeeman. Misschien dat ze de dunnere slaapzakken inmiddels uit het magazijn in de winkel hebben gelegd en de dikkere naar achter hebben gedaan.
Ik zal morgen nog eens kijken bij de Wibra en de Zeeman. Misschien dat ze de dunnere slaapzakken inmiddels uit het magazijn in de winkel hebben gelegd en de dikkere naar achter hebben gedaan.
Annie24- Ratel
N. slaapt hier ook in, dit is de dunste die ik heb liggen. Maarja, alleen voor een zomerslaapzak zou ik deze niet kopen, je krijgt het hele pakket erbijLinda schreef:Mijn dochter slaapt nu in de zomervariant van de puck a bag, die vind ik behoorlijk dun. Maar om daar nou zoveel geld aan uit te geven.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Lotje schreef:Bij zeeman heb ik een poosje terug wel wat shortama's gezien.
Volgens mij hebben wij hier dan filialen zitten die alleen maar winterspullen geleverd krijgen
Annie24- Ratel
Ik heb vorige week een dunne gekocht bij de prenatal. Donkerblauw/wit geblokt. Nu 9.99
link
link
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Ik heb vorige week een dunne gekocht bij de prenatal. Donkerblauw/wit geblokt. Nu 9.99
link
jaaaaa.....die heb ik dus vanmiddag ook gekocht! Precies het stofje wat ik bedoelde. Ben nu helemaal blij, alleen mijn vriend niet, want ze hadden alleen nog een roze in 90cm
En ik heb ook nog deze gekocht in 110cm. http://www.prenatal.nl/shop/Slapen-Slaapzakken/Prenatal-Slaapzak-Poplin-I-love-Sleeping-88476.htm?startValue=&rangeValue=42&prevVisit=true&id=88476
Y. zit nu een beetje op het randje: 90 wordt te klein als hij gaat staan in z'n ledikantje, maar 110 is eigenlijk te lang, dus allebei de maten maar meegenomen
Annie24- Ratel
Hier liggen ze nu in alleen een romper. Geen slaapzak en geen deken. Gister hadden ze het met slaapzak zo warm.
Alleen nu slapen ze weer heel onrustig...
Alleen nu slapen ze weer heel onrustig...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» het hele bed door bewegen (slaapzak)
» Dunne katoene broekjes?
» Dunne truitjes HM
» dunne ontlasting
» Mama top dunne bandjes
» Dunne katoene broekjes?
» Dunne truitjes HM
» dunne ontlasting
» Mama top dunne bandjes