Koud
+26
Capt'n Zero
Mizz_S
sanne-84
Snoes
Carra
Ragazza
Printje
Caramba
Kowalski
Blond
Slakje
Suus
Caroow
Reva
June
Burn
Fortissimo
Saga
Bimbam
Paper Crown
Rush
Exogenesis
Marin
Parel
Katrien
Lejow
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Koud
Wat een droppie, Caroow!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik ben nerveus voor de eindafrekening van de verwarming. Wij hebben geen dubbele beglazing en je voelt de warmte zo naar buiten glippen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ahw Caroow, wat is het toch een ontzettend knap ventje! En dan te bedenken dat hij vlakbij me woont!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij hebben ook geen dubbele beglazing.Slakje schreef:Ik ben nerveus voor de eindafrekening van de verwarming. Wij hebben geen dubbele beglazing en je voelt de warmte zo naar buiten glippen.
Maar zonder kinderen is het niet zo`n probleem opzich.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jij hebt echt een lekker buurjongentje!Exogenesis schreef:Ahw Caroow, wat is het toch een ontzettend knap ventje! En dan te bedenken dat hij vlakbij me woont!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik word er ook echt gestoord van. Ik ben gister niet eens buiten geweest omdat het niet hoefde en ik ga voor mijn lol met dit weer de deur ook niet uit. Ik ben zo ontzettend toe aan warmte. Ik ben er vandaag ook zo ontiegelijk chagrijnig van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
IK BEN ER ZO KLAAR MEE
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ga de kou even trotseren om een paar boodschappen te halen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Als we nu eens allemaal gaan protesteren?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Als we nu eens allemaal gaan protesteren?
Zonnedansje doen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kou vind ik opzich niet heel erg, daar kun je je wel op kleden, maar die wind! Die maakt het vele malen erger.
Ik wil echt lente.
Ik wil echt lente.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ach ja het is ook' pas' 25 maart
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Vorig jaar zaten wij te BBQ in het weekend wat net geweest is.Paper Crown schreef:Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Vorig jaar zaten wij te BBQ in het weekend wat net geweest is.Paper Crown schreef:Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Ach, 5 jaar geleden lag er nog sneeuw en was het de koudste Pasen sinds 1910 of zo. Het kan dus nog erger.
Blond- Lady Post-a-lot
Blond schreef:Rush schreef:Vorig jaar zaten wij te BBQ in het weekend wat net geweest is.Paper Crown schreef:Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Ach, 5 jaar geleden lag er nog sneeuw en was het de koudste Pasen sinds 1910 of zo. Het kan dus nog erger.
Op sommige plekken in Nederland ligt nu ook sneeuw..
Ik ben er ook helemaal klaar mee, ben er zo chagrijnig van. Normaal op vrije dagen ben ik lekker bezig, nu kon ik eerst mijn bed niet uit, toen dat was gelukt kwam ik weer geen steek verder en nu ben ik maar op de bank gaan zitten met de laptop. Het zonnetje schijnt wel lekker, maar buiten valt het echt vies tegen.
Gast- Gast
Ik heb zo'n hekel aan die harde wind! En als je nagaat mijn vriend een jaar geleden om deze tijd zijn verjaardag buiten heeft gevierd.. Het was toen zulk lekker weer!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Blond schreef:Rush schreef:Vorig jaar zaten wij te BBQ in het weekend wat net geweest is.Paper Crown schreef:Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Jouw glas is zeker half vol?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oh vreselijk koud is het inderdaad, brr.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nu ziet t er nog lekker uit met t zonnetje. Tenminste vanahter t glas, want die wind is killing..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zolang het droog is en licht/zonnig vind ik de kou op zich niet eens zo erg, zoals vandaag dus. Gewoon warme jas aan. Die koude wind zoals bv zaterdag vond ik ook niet veel aan uiteraard, maar dat is gelukkig al weer minder. Maar van mij mag het ook wel gewoon lente worden nu hoor!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Carra schreef:Blond schreef:Rush schreef:Vorig jaar zaten wij te BBQ in het weekend wat net geweest is.Paper Crown schreef:Ik heb een app op mijn telefoon die elke dag een jaar terug in de tijd gaat en mijn statussen van Facebook opnieuw aan me laat zien. Vorig jaar 25 maart zat ik op een terras.. met een colbertje aan want ik had een foto ook geplaatst.
Jouw glas is zeker half vol?
Op dit moment is het leeg want ik wil mijn warme werkplek niet verruilen voor de koude keuken waar ik op de waterkoker moet wachten
Blond- Lady Post-a-lot
Love de kou!
Als het te warm is ga ik zweten. En als ik ga zweten ga ik stinken. En als ik stink vinden mensen mij over het algemeen minder leuk.
Bij kou worden alleen je tepels hard.
Nog nooit klachten over gehad.
Nee, geef mij maar de kou.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Capt'n Zero schreef:
Love de kou!
Als het te warm is ga ik zweten. En als ik ga zweten ga ik stinken. En als ik stink vinden mensen mij over het algemeen minder leuk.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hahaha!June schreef:Capt'n Zero schreef:
Love de kou!
Het was gister op het hockeyveld ook echt niet te doen, gadverdamme.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: