Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vond en vind jij je partner een lekker ding?

+47
Kaboutertje
Parel
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Jade
Kalishi
Luce
Middleme
Lady4
Bliss
Star007
Fortissimo
Appeltje
minoessepoes
Silver
Lot
Paper Crown
Caroow
Sterrin_
VeryCherry
ellibre
Snirp
Lady Starstruck
Mamsie
Feline
Viva
Parisienne
Supertalentje
Petteflet
Sterre
Suus
Rush
RioolSpook
Exogenesis
Caro
Punk'd
Slakje
Phileine
xxjojootjexx
PrimaBella
sanne-84
Sam
Marin
Taeda
MissD
June
Ibbeltje
51 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Feline ma 25 maa 2013 - 5:06

Haha Harrie, doe niet zo gek smile Ik vind jullie echt mooi 'levelen' smile
(maar ik herken je gedachte haha)

Overigens vind ik m'n vriend soms ook minder aantrekkelijk hoor. Hij heeft de mooiste lach die ik ken maar als ie z'n buitenlandse hoofd op heeft, hij is halfbloed, dan kijkt ie heel nors en dan is ie echt minder aantrekkelijk smile

Oh, en hij moet een baardje hebben smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Jade ma 25 maa 2013 - 5:29

ja, ik vind mijn vriend ontzettend aantrekkelijk en knap. Ik heb nog regelmatig een 'woow' dat is mijn vriend moment. I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Rouxxxe ma 25 maa 2013 - 5:42

Ja, ik vind mijn vriend een lekker ding. Vooral z'n lichaam. En als ie een overhemd aan heeft met opgerolde mouwen vind ik m echt heel sexy Very Happy
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 25 maa 2013 - 11:18

Ja, zeker. Hij kwam binnen lopen en het was liefde op het eerste gezicht, van beide kanten bleek later. Pas daarna bleek dat we gezamenlijke interesses hadden, leuk konden praten etc. Ik vind dat hij een mooie uitstraling heeft. Kan ook niet van hem afblijven. Zijn stem vind ik ook mooi, viel me ineens op toen hij een heel verhaal aan het vertellen was toen we in bed lagen.

Maar ik vind hem op foto's dan weer nooit 'hij', in het echt is hij leuker. Des te meer reden om samen tijd door te brengen smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parisienne ma 25 maa 2013 - 11:23

xxjojootjexx schreef:Klote parisienne..
Hoe gaat jullie relatie verder?
Het gaat redelijk. Momenteel zijn we niet intens verliefd ofzo, er missen bepaalde gevoelens die we voorheen wel hadden. We zijn er beiden van overtuigd dat die gevoelens wel terug kunnen komen, daar willen we beiden hard voor werken. We houden ontzettend veel van elkaar, maar dat alleen blijkt niet genoeg. Irritaties nemen de overhand. We moeten echt de leuke en aantrekkelijke dingen weer in elkaar terugvinden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477

Bericht  June ma 25 maa 2013 - 11:25

Flippin' Bitch schreef:Ja, zeker. Hij kwam binnen lopen en het was liefde op het eerste gezicht, van beide kanten bleek later. Pas daarna bleek dat we gezamenlijke interesses hadden, leuk konden praten etc. Ik vind dat hij een mooie uitstraling heeft. Kan ook niet van hem afblijven. Zijn stem vind ik ook mooi, viel me ineens op toen hij een heel verhaal aan het vertellen was toen we in bed lagen.

Maar ik vind hem op foto's dan weer nooit 'hij', in het echt is hij leuker. Des te meer reden om samen tijd door te brengen Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 561177

Een mooie stem is zo fijn. Ik luister ook graag naar mijn vriend, zijn stem is zo fijn om naar te luisteren. Hij heeft ook de mooiste 'r' die er is Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 281626781.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  xxjojootjexx ma 25 maa 2013 - 19:44

Parisienne schreef:
xxjojootjexx schreef:Klote parisienne..
Hoe gaat jullie relatie verder?
Het gaat redelijk. Momenteel zijn we niet intens verliefd ofzo, er missen bepaalde gevoelens die we voorheen wel hadden. We zijn er beiden van overtuigd dat die gevoelens wel terug kunnen komen, daar willen we beiden hard voor werken. We houden ontzettend veel van elkaar, maar dat alleen blijkt niet genoeg. Irritaties nemen de overhand. We moeten echt de leuke en aantrekkelijke dingen weer in elkaar terugvinden.
Maar bij jullie is dat gevoel hetzelfde dus begrijp ik, dan is het ook echt samen er voor gaan om het te verbeteren. Ik herken het dat vooral de vervelende dingen opgemerkt worden en de leuke dingen van elkaar niet meer. Doen jullie nog iets speciaals of anders om het gevoel terug te kunnen krijgen?
Hoop dat jullie er samen uit komen. hug
Ik heb het gevoel dat ik in mijn eentje een wedstrijd aan het lopen ben, r ziet de noodzaak niet zo, want voor hem is er niks veranderd.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne ma 25 maa 2013 - 20:37

Ik moet zeggen dat ik deze gevoelens ook wel sterker heb dan mijn vriend. De irritaties die ik bij hem zie nemen bij mij meer de overhand. Hij daarentegen vind het weer moeilijk zo, omdat hij deze relatie niet langer meer wil op deze manier. Ik begrijp hem, hij begrijpt mij ook wel enigszins, maar het daadwerkelijk veranderen is gewoon moeilijk. Hij vind mij overigens nog wel erg leuk/aantrekkelijk, bij mij zijn die gevoelens voor hem een stuk minder. Maar we gaan er samen nog wel voor vechten. We proberen nu wat meer dingen samen te doen en avondjes samen uit (of thuis) te plannen. Meer tijd voor elkaar is belangrijk. Daarnaast meer praten, over van alles. Meer interesse tonen in elkaar.

Vervelend dat het bij jullie ook niet lekker loopt! Zeker omdat het van jouw kant alleen is. hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 25 maa 2013 - 20:46

Bij ons is het eigenlijk hetzelfde als bij parisienne, alleen heb ik de irritaties al weer wat naast me neergelegd. We gaan toch niet uit elkaar. Ik ben wel weer hard aan mezelf aan het werk (uiterlijk) in de hoop dat dat voor mij wat veranderd. Als ik me goed over mezelf voel straal ik dat ook uit.

Ik glij niet meer van mijn stoel af als ik hem zie, betwijfel of ik dat ooit heb gedaan (en wederzijds), het is bij ons echt meer een klik geweest. Op emotioneel vlak passen we nog steeds bij elkaar.

We zitten in een sleur, maar we vinden het beiden prima zo, geloof ik. Lekker veilig Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parisienne ma 25 maa 2013 - 21:29

Je verwoord het mooi Parel. Wij zitten ook in een sleur. Dit vind ik overigens nog wel prima, vriend daarentegen wil meer liefde/verliefdheid. Dat ik hem minder aantrekkelijk vind zorgt ervoor dat ik mijn liefde minder laat zien. Dat is waar hij tegenaan loopt. Ik kan op deze manier eigenlijk nog wel een tijd doorgaan, al weet ik dat het niet helemaal goed zit.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Kaboutertje ma 25 maa 2013 - 22:08

Ik vind mijn vriend wel een lekker ding. Het voelt inmiddels zo vertrouwd. I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:35

Parisienne schreef:Je verwoord het mooi Parel. Wij zitten ook in een sleur. Dit vind ik overigens nog wel prima, vriend daarentegen wil meer liefde/verliefdheid. Dat ik hem minder aantrekkelijk vind zorgt ervoor dat ik mijn liefde minder laat zien. Dat is waar hij tegenaan loopt. Ik kan op deze manier eigenlijk nog wel een tijd doorgaan, al weet ik dat het niet helemaal goed zit.
Maar wat zit er dan niet helemaal goed? Zoals ik je nu hoor vind ik het bijna oneerlijk voor je vriend. Je zal er vast niet voor kiezen om je zo te voelen, maar voel je dan helemaal niks meer voor je vriend? Er is toch nog wel ergens liefde? Doen jullie wel eens leuke dingen samen? Zoals uiteten gaan ofzo? Bij ons zorgt dat er altijd voor dat we even alle dingen om ons heen vergeten en weer op elkaar focussen en dan (nog beter) zien hoe leuk we het hebben.
Ik weet dat ik nu een beetje onaardig klink en zo bedoel ik het eigenlijk niet, want ik weet helemaal niet hoe het precies zit. Maar door hoe je nu over je relatie schrijft krijg ik bijna het gevoel alsof je geen zin hebt om je best te doen.

Gast
Gast

Bericht  Parel ma 25 maa 2013 - 23:21

Mijn vriend en ik hebben trouwens nog nooit ruzie gehad over iets wat tussen ons speelde, er waren altijd (bemoeienissen van) anderen bij betrokken.

Bij ons zou er ook wel wt meer verliefdheid mogen zijn, wij hanteren altijd een minuut of 10 voordat we gaan slapen even als 'ons tijd'. Dan bespreken we even de dag enzo. Al zal dat in jullie geval lastig gaan, parisienne.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 23:35

Parel schreef:Mijn vriend en ik hebben trouwens nog nooit ruzie gehad over iets wat tussen ons speelde, er waren altijd (bemoeienissen van) anderen bij betrokken.

Bij ons zou er ook wel wt meer verliefdheid mogen zijn, wij hanteren altijd een minuut of 10 voordat we gaan slapen even als 'ons tijd'. Dan bespreken we even de dag enzo. Al zal dat in jullie geval lastig gaan, parisienne.

Maar hoelang hebben jullie al een relatie? Is het dan nog wel realistisch om te verwachten dolverliefd op elkaar te zijn? Gaan verliefde gevoelens (waarbij je helemaal van de wereld bent), niet op een bepaald moment over in houden van en een bepaalde intimiteit/verbondenheid?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 2:54

Harrison schreef:
Parisienne schreef:Je verwoord het mooi Parel. Wij zitten ook in een sleur. Dit vind ik overigens nog wel prima, vriend daarentegen wil meer liefde/verliefdheid. Dat ik hem minder aantrekkelijk vind zorgt ervoor dat ik mijn liefde minder laat zien. Dat is waar hij tegenaan loopt. Ik kan op deze manier eigenlijk nog wel een tijd doorgaan, al weet ik dat het niet helemaal goed zit.
Maar wat zit er dan niet helemaal goed? Zoals ik je nu hoor vind ik het bijna oneerlijk voor je vriend. Je zal er vast niet voor kiezen om je zo te voelen, maar voel je dan helemaal niks meer voor je vriend? Er is toch nog wel ergens liefde? Doen jullie wel eens leuke dingen samen? Zoals uiteten gaan ofzo? Bij ons zorgt dat er altijd voor dat we even alle dingen om ons heen vergeten en weer op elkaar focussen en dan (nog beter) zien hoe leuk we het hebben.
Ik weet dat ik nu een beetje onaardig klink en zo bedoel ik het eigenlijk niet, want ik weet helemaal niet hoe het precies zit. Maar door hoe je nu over je relatie schrijft krijg ik bijna het gevoel alsof je geen zin hebt om je best te doen.

Dit werkt bij ons wel heel goed. Ik heb mijn man een tijd niet aantrekkelijk gevonden, dit kwam meer omdat we veel problemen hadden. De irritaties kwamen van thuis waardoor ik alleen de negatieve eigenschappen van hem zag, aangezien we niks leuks meer buiten de deur gingen doen. Als we de deur uit gaan, zie ik hem anders. Hij gedraagt zich anders, en dan vind ik hem een stuk leuker/aantrekkelijker. We zijn laatst bij zijn baas en collega's geweest. Hij gedraagt zich hier heel anders dan thuis, ik zat weer helemaal verliefd naast hem, en wilde hem bij thuis komst meteen bespringen Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 253468018 Ik merk dat wij het nodig hebben om samen er op uit te trekken. Doen we dit niet, dan stapelen de irritaties zich weer op.

Ik vind mijn man nog steeds een lekkerding Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 4 281626781
Edit: Behalve als hij echt enorme tokkiekleding draagt en nodig naar de kapper moet..

Laatst aangepast door Pluto op di 26 maa 2013 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shopaholic di 26 maa 2013 - 3:01

Niet meteen, en soms met zn ouwe lulle kleren denk ik wel eens, hallo kom op het kan en mag wel wat netter van deze tijd. En nu hij dat doet denk ik soms echt wel zo van wow ik heb het met hem getroffen!
En ja nee zijn innerlijk is ook niet alles wat hoor! Hij heeft ook echt wel hele slechte eigenschappen die regelmatig botsen..
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 3:15

Harrison schreef:
Jawel, gevoel voor hem is er zeker nog wel. Ik houd heel erg veel van hem, alleen de 'kriebels' zijn er maar heel weinig. Zoals Pluto schrijft is het hier ook wel. Thuis is alles zo gewoontjes, buiten de deur vind ik hem een stuk aantrekkelijker. Klinkt misschien heel gemeen, maar ik probeer nu even mijn gevoel te omschrijven. Misschien heb je gelijk en doe ik te weinig mijn best, maar we helpen elkaar om eraan te werken. Ik wil er zeker nog wel mijn best voor doen, daarvoor heb ik sinds kort hulp. De meeste dingen liggen niet aan hem, maar aan mijzelf. Ik zit zelf totaal niet lekker in mijn vel. Ik voel me nutteloos, ellendig, lusteloos en ontzettend moe. Daarnaast heb ik de hele dag door pijn. Dit alles zorgt ervoor dat ik erg chagrijnig en prikkelbaar ben, wat natuurlijk ook weer niet meewerkt. Ik heb nu voor mezelf hulp en ben onder behandeling van een psychosomatisch fysiotherapeut. Ik hoop dat ik me snel weer wat energieker kan gaan voelen. Dit zal zeker ten goede komen van onze relatie.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 3:19

@ Kim: ik ben ook van mening dat verliefdheid op den duur overgaat in houden van. Ik denk dat dat alleen niet altijd genoeg is. Aantrekkelijkheid en kriebels horen er ook nog wel bij. Als dat bijna niet aanwezig is, dan komt dat denk ik niet ten goede van je relatie. Althans, dat geldt voor ons in ieder geval.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Shopaholic di 26 maa 2013 - 3:23

Knuff voor jouw parissiene! Ik heb niet alles terug gelezen..komt vast goed met jullie! Straks lekker op vakantie..hopelijk is dat een lichtpuntje om naar uit te kijken om dan evt samen weg te zijn? Ik las op FB van de vakantie plannen :-). Of gaat N. ook mee?
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 3:26

Wat vervelend Parisienne Sad. Wel fijn dat je hulp krijgt, ik hoop dat je je snel wat beter mag gaan voelen.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 3:45

EDC: dankje! Ja, we kijken erg uit naar de vakantie! We gaan met twee vrienden en N. gaat ook mee. Maar we gaan wel lekker samen weg daar, dagje St. Tropez of iets dergelijks. N. mag dan bij die vrienden blijven smile

Harrison: dankje! Ja, ik hoop ook echt dat ik me snel weer wat energieker en beter voel. Niet alleen vanwege mijn relatie, maar in het algemeen. Dit is echt niks, bah!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 3:47

Ik moet wel zeggen dat een topic als dit (en het foto-topic van Fortissimo) me wel weer even mijn ogen opent. Ik realiseer me dat ik toch écht een leuke vriend heb en dat ik hem voor geen goud kwijt wil! Ben bijna in staat om naar z'n werk te gaan en hem in de keuken te bespringen Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  _Cyn_ di 26 maa 2013 - 3:50

Ik vind de mijne een enorm lekker ding, als hij zich goed kleedt. Hij zit nogal vaak in zo'n fila/nike etc. trui. Die zitten wel lekker, maar echt mooi, nee. :P
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 3:52

Parisienne schreef:Ik moet wel zeggen dat een topic als dit (en het foto-topic van Fortissimo) me wel weer even mijn ogen opent. Ik realiseer me dat ik toch écht een leuke vriend heb en dat ik hem voor geen goud kwijt wil! Ben bijna in staat om naar z'n werk te gaan en hem in de keuken te bespringen Wink
Goed zo! Soms is dat het ook gewoon, dat je er zo gewend aan bent dat je je niet realiseert wat je eigenlijk hebt smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 4:12

Parisienne schreef:Ik moet wel zeggen dat een topic als dit (en het foto-topic van Fortissimo) me wel weer even mijn ogen opent. Ik realiseer me dat ik toch écht een leuke vriend heb en dat ik hem voor geen goud kwijt wil! Ben bijna in staat om naar z'n werk te gaan en hem in de keuken te bespringen Wink

Fijn om te lezen.
Nou doe eens gek! Bespring hem op zijn werk! Haha. Leuke vent heb je, ook met zijn baardje!
Ik wil mijn vent ook wel eens met zo'n baardje zien. Hij is alleen niet harig genoeg

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: