Vond en vind jij je partner een lekker ding?
+47
Kaboutertje
Parel
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Jade
Kalishi
Luce
Middleme
Lady4
Bliss
Star007
Fortissimo
Appeltje
minoessepoes
Silver
Lot
Paper Crown
Caroow
Sterrin_
VeryCherry
ellibre
Snirp
Lady Starstruck
Mamsie
Feline
Viva
Parisienne
Supertalentje
Petteflet
Sterre
Suus
Rush
RioolSpook
Exogenesis
Caro
Punk'd
Slakje
Phileine
xxjojootjexx
PrimaBella
sanne-84
Sam
Marin
Taeda
MissD
June
Ibbeltje
51 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?
Ja, op ieder potje past een dekseltje.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me wel af wat je zou doen als je je partner na jaren niet meer sexy vindt, terwijl je dat wel vond toen je elkaar ontmoette. Iedereen wordt natuurlijk ouder, en niet iedereen droogt geweldig mooi op haha.
Zeg je dan na 10 jaar. Sorry schat maar je uiterlijk voldoet niet meer aan mijn verwachtingen hoe leuk ik je innerlijk ook vindt. Ik ga op zoek naar een ander?
Zeg je dan na 10 jaar. Sorry schat maar je uiterlijk voldoet niet meer aan mijn verwachtingen hoe leuk ik je innerlijk ook vindt. Ik ga op zoek naar een ander?
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik kan je vertellen dat dat een verschrikkelijke strijd is en of het links of rechts af gaat kan ik je (nog) niet vertellen..Indigo schreef:Ik vraag me wel af wat je zou doen als je je partner na jaren niet meer sexy vindt, terwijl je dat wel vond toen je elkaar ontmoette. Iedereen wordt natuurlijk ouder, en niet iedereen droogt geweldig mooi op haha.
xxjojootjexx- Kletskop
Ik vind mijn vriend nog steeds wel aantrekkelijk.
En ik vraag me ook wel eens af hoe 'lelijke' stellen elkaar aantrekkelijk kunnen vinden. Mijn vriend zegt overigens wel eerlijk dat als ik 10 kilo aan zou komen, hij me wel minder aantrekkelijk zou vinden. En dat hij bij een bepaalde grens (die niet echt vooraf te bepalen is) het waarschijnlijk ook uit zou maken als ik niet af zou willen vallen. Dat heeft dan trouwens meer te maken met ongezond zijn en niet goed voor jezelf zorgen en dat vindt hij heel onaantrekkelijk. En eerlijk gezegd denk ik dat dat andersom ook zo zou zijn.
Edit; daar bedoel ik dus mee dat mijn vriend me niet zou dumpen als ik bijvoorbeeld door zware medicijnen zou aankomen, maar wel als ik elke dag naar de McDonalds zou gaan.
En ik vraag me ook wel eens af hoe 'lelijke' stellen elkaar aantrekkelijk kunnen vinden. Mijn vriend zegt overigens wel eerlijk dat als ik 10 kilo aan zou komen, hij me wel minder aantrekkelijk zou vinden. En dat hij bij een bepaalde grens (die niet echt vooraf te bepalen is) het waarschijnlijk ook uit zou maken als ik niet af zou willen vallen. Dat heeft dan trouwens meer te maken met ongezond zijn en niet goed voor jezelf zorgen en dat vindt hij heel onaantrekkelijk. En eerlijk gezegd denk ik dat dat andersom ook zo zou zijn.
Edit; daar bedoel ik dus mee dat mijn vriend me niet zou dumpen als ik bijvoorbeeld door zware medicijnen zou aankomen, maar wel als ik elke dag naar de McDonalds zou gaan.
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Ik kan je vertellen dat dat een verschrikkelijke strijd is en of het links of rechts af gaat kan ik je (nog) niet vertellen..Indigo schreef:Ik vraag me wel af wat je zou doen als je je partner na jaren niet meer sexy vindt, terwijl je dat wel vond toen je elkaar ontmoette. Iedereen wordt natuurlijk ouder, en niet iedereen droogt geweldig mooi op haha.
Tja.. dat probleem heb ik ook (gehad). Nu zaten er wel meer dingen niet helemaal lekker in mijn relatie maar ik weet wel nog dat ik hem in het begin echt echt woestaantrekkelijk vond. De laatste keer dat ik hem zag kon ik niet eens meer geloven dat ik er ooit een trucje op had gedaan. Of geil van was geworden..
Momenteel vind ik iemand echt enorm aantrekkelijk en lekker, terwijl ik hem toen ik hem de eerste keer zag echt niet zo zag. Toen zag ik hem gewoon als een normale vent, maar als je iemand beter leert kennen kan diegene ook weer aantrekkelijker worden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Vervelend Jojo. Heeft je man/vriend dan andersom dan ook? Of is het echt van 1 kant. Dat lijkt me helemaal lastig.
Denken jullie dan vrouwen er eerder moeite mee hebben dan mannen? Of dat mannen er sneller wat mee doen? (denk aan de vele (broodje aap?) verhalen van mannen die op hun 45/50 hun relatie beindigen en er met een jonge chick vandoor gaan?)
Blijven vrouwen sneller bij hun man om de 'rust' te bewaren? Of niet?
Denken jullie dan vrouwen er eerder moeite mee hebben dan mannen? Of dat mannen er sneller wat mee doen? (denk aan de vele (broodje aap?) verhalen van mannen die op hun 45/50 hun relatie beindigen en er met een jonge chick vandoor gaan?)
Blijven vrouwen sneller bij hun man om de 'rust' te bewaren? Of niet?
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Hij was niet echt het type waar ik normaliter op viel, maar ik vond en vind hem wel aantrekkelijk. Vooral met een 5 dagen-baardje
Achteraf denk ik dat hij juist wel het type is waar ik op val, maar ik kwam het type gewoonweg niet zo vaak tegen.
Achteraf denk ik dat hij juist wel het type is waar ik op val, maar ik kwam het type gewoonweg niet zo vaak tegen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vind mijn vriend echt super lekker om te zien en voel me ook behoorlijk tot hem aangetrokken, fysiek. Maar ik zie ook echt wel in dat de meesten dit niet zullen vinden en ons als zo'n 'lelijk' stel zullen bestempelen. Dus ja, bij deze kan ik zeker zeggen dat ook lelijke stellen elkaar aantrekkelijk vinden.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Nou, ik weet niet of dat zo van uiterlijk afhangt, ik bedoel, een beetje meer buik of een paar rimpels maken nou niet dat ik iemand niet meer aantrekkelijk vindt. Het is wat anders als iemand 40 kilo aankomt of totaal verslonst. En of je iemand aantrekkelijk vindt zit hem ook in z'n persoonlijkheid en in de relatie, bij iemand waarbij de relatie goed is kun je misschien meer hebben qua uiterlijke veranderingen. Ik vind mijn man leuker dan 14 jaar geleden, hij is wat minder mager geworden, heeft meer karakter in zijn gezicht, zijn haar zit beter.Indigo schreef:Ik vraag me wel af wat je zou doen als je je partner na jaren niet meer sexy vindt, terwijl je dat wel vond toen je elkaar ontmoette. Iedereen wordt natuurlijk ouder, en niet iedereen droogt geweldig mooi op haha.
En de man waar ik vorig jaar iets mee had was 11 jaar ouder dan ik, echt niet perfect, een kilootje of wat teveel misschien, (wat ik dan juist wel weer leuk vond) en objectief gezien niet echt een hunk, maar hij had wel degelijk iets waar ik meteen voor viel.
Gast- Gast
Mijn man vind mij wel aantrekkelijk, dat zegt hij. Ik ben er "beter" op geworden vergeleken met de start van onze relatie. Hij is niet eens zoveel in uiterlijk veranderd, paar kilo erbij, dat wel. Maar wel in innerlijk. Of ik stoor mij er meer aan, terwijl ik dat eerder niet had, dat kan ook.
Ik weet niet of mannen er eerder wat mee doen dan vrouwen.
Wel weet ik dat net als wat Caro zegt, dat je iemand ineens woest aantrekkelijk kan vinden terwijl je hem eerder helemaal niet zo knap vond.
Ik weet niet of mannen er eerder wat mee doen dan vrouwen.
Wel weet ik dat net als wat Caro zegt, dat je iemand ineens woest aantrekkelijk kan vinden terwijl je hem eerder helemaal niet zo knap vond.
xxjojootjexx- Kletskop
Ik zag hem regelmatig rijden en toen dacht ik altijd 'oh my hij is zo lekker' haha.
Toen hij eens uitstapte moest ik wel even slikken. Hij droeg klompen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij was me in eerste instantie niet eens zo opgevallen, maar juist toen ik hem beter leerde kennen begon ik hem steeds aantrekkelijker te vinden
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
RioolSpook schreef:Ik vind mijn vriend echt super lekker om te zien en voel me ook behoorlijk tot hem aangetrokken, fysiek. Maar ik zie ook echt wel in dat de meesten dit niet zullen vinden en ons als zo'n 'lelijk' stel zullen bestempelen. Dus ja, bij deze kan ik zeker zeggen dat ook lelijke stellen elkaar aantrekkelijk vinden.
Ik denk toch wel dat ik namens vele kan spreken als ik zeg dat ik jou een mooie vrouw vind hoor!
(gebaseerd op foto's die ik hier voorbij heb zien komen)
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Rush schreef:Ik zag hem regelmatig rijden en toen dacht ik altijd 'oh my hij is zo lekker' haha.
Hahaha! Sexyyy
Gast- Gast
Ja zeker! Ik kende mijn vriend heel vaag voordat ik hem echt leerde kennen. Achteraf gezien zijn we ook vaak op dezelfde feestjes enzo geweest, maar nooit echt met elkaar in gesprek geraakt en we hadden in die tijd allebei andere relaties. Maar toch weet ik nog het moment toen ik hem voor het eerst zag, toen dacht ik gelijk 'oeh hij is leuk!'
Nu vind ik hem nog steeds aantrekkelijk, zeker als hij lekker ontspannen is en een stoppelbaardje heeft
Nu vind ik hem nog steeds aantrekkelijk, zeker als hij lekker ontspannen is en een stoppelbaardje heeft
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oei.Rush schreef:Ik zag hem regelmatig rijden en toen dacht ik altijd 'oh my hij is zo lekker' haha.
Zo heb ik ooit eens vol bewondering een hele avond naar een jongen op de kermis zitten kijken, mijn god wat vond ik hem lekker...
En hij reed zijn botsautootje naar me toe, liet me instappen en zonder een woord te wisselen hebben we samen een ritje gemaakt. Ik was in de wolken. Bij het uitstappen sprak hij de magische woorden:
Ik bin Appie, wie bin ie dan?
In een afschuwelijk plat dialect.....
Stak een zwaar shaggie op (ik rookte niet) en vroeg of ik met hem wilde zoenen (weer in het dialect).
Hij zoende afschuwelijk en na die eerste woorden is het niet meer goedgekomen.
Bij mij dan, hij was in de wolken en heeft nog weken op zijn brommer voor mijn huis langs gereden...
Gast- Gast
Rush schreef:Ik zag hem regelmatig rijden en toen dacht ik altijd 'oh my hij is zo lekker' haha.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
@Joojootje, ik vind het verdrietig om te lezen. Jullie zijn voor mij van die mensen die bij elkaar horen en blijven zeg maar, stom he? Maar qua innerlijk veranderen lijkt me veel lastigere dilemma's met zich meebrengen dan alleen qua uiterlijk.
Ontopic; nee, ik vond mijn man 11 jaar geleden niet woestaantrekkelijk. Maar hij was zo lief en ik kon zo vreselijk met hem lachen. Nu is het alweer jaren een super knappe vent, de tijd staat hem zo goed!
Ontopic; nee, ik vond mijn man 11 jaar geleden niet woestaantrekkelijk. Maar hij was zo lief en ik kon zo vreselijk met hem lachen. Nu is het alweer jaren een super knappe vent, de tijd staat hem zo goed!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Het is verrekte lastig. Tijd zal het leren, maar momenteel wordt het gat alleen maar groter. Hoop dat we door beiden aandacht voor elkaar te hebben het weer goed komt.
xxjojootjexx- Kletskop
Er is tussen mijn vriend en mij momenteel minder aantrekkingskracht. Zit misschien in een vergelijkbare situatie als jojootje. We zijn beiden qua uiterlijk eigenlijk niks veranderd, maar uiterlijk in combinatie met innerlijke verandering zorg ervoor dat ik minder warm word van mijn vriend. Soms vind ik hem knap of lekker, soms niet. De behoefte om hem te bespringen omdat 'ie er zo leuk uitziet is er stukken minder, helaas.
Ook niet quoten graag.
Ook niet quoten graag.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Klote parisienne..
Hoe gaat jullie relatie verder?
Hoe gaat jullie relatie verder?
xxjojootjexx- Kletskop
Ja ik vind hem knap. Krijg het niet altijd warm als hij langsloopt maar er zijn zat dagen dat ik hem bij wijze van zo zou bespringen. En ik vind het ook belangrijk dat ik hem aantrekkelijk vind ja
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Het eerste wat ik tegen Poubelle zei toen ik hem zag was: als ik hem kan versieren dan kan ik de hele wereld versieren!
Dus ja, ik blijf verbaasd over zijn aantrekkelijkheid en geniet er enorm van als ie versierd wordt in de kroeg
Dus ja, ik blijf verbaasd over zijn aantrekkelijkheid en geniet er enorm van als ie versierd wordt in de kroeg
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik vind mijn vriend erg aantrekkelijk, dat is voor mij ook wel een eerste voorwaarde. Als ik iemand niet lekker vindt, dan zou ik er nooit mee zoenen/seksen en al helemaal geen relatie mee beginnen. Bij mijn vriend ging het voor mijn idee al wel direct dieper dan gewoon: 'oh wat een lekker stuk.' Ik vond gelijk al zijn hele uitstraling heel lief/mooi/bijzonder, zijn ogen die me gelijk opvielen, zijn houding, stemgeluid etc. Het was dus echt het totaalplaatje en nog altijd kan mijn hart echt even oplichten wanneer ik hem weer zie.
Het zijn vaak van die kleine momentjes, dan heb ik 'm even niet gezien en dan is hij er weer en dan schiet het door mijn hoofd: 'hé, wat heb ik eigenlijk een mooie vent!'
Het zijn vaak van die kleine momentjes, dan heb ik 'm even niet gezien en dan is hij er weer en dan schiet het door mijn hoofd: 'hé, wat heb ik eigenlijk een mooie vent!'
Gast- Gast
Ik vind mijn man aantrekkelijk. Natuurlijk, hij is wel wat ouder geworden in de loop der jaren, maar hij zorgt goed voor zichzelf en dat is voor mij heel belangrijk. En andersom ook trouwens.
Jojootje, wat jammer om te lezen! Knuffel voor jou, ik hoop dat jullie er uit komen!
Jojootje, wat jammer om te lezen! Knuffel voor jou, ik hoop dat jullie er uit komen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: