Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vond en vind jij je partner een lekker ding?

+47
Kaboutertje
Parel
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Jade
Kalishi
Luce
Middleme
Lady4
Bliss
Star007
Fortissimo
Appeltje
minoessepoes
Silver
Lot
Paper Crown
Caroow
Sterrin_
VeryCherry
ellibre
Snirp
Lady Starstruck
Mamsie
Feline
Viva
Parisienne
Supertalentje
Petteflet
Sterre
Suus
Rush
RioolSpook
Exogenesis
Caro
Punk'd
Slakje
Phileine
xxjojootjexx
PrimaBella
sanne-84
Sam
Marin
Taeda
MissD
June
Ibbeltje
51 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 5 Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 4:18

Ik zal hem whatsappen dat 'ie vanavond in werkkleding thuis mag komen angel
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 5 Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 4:22

Parisienne schreef:Ik zal hem whatsappen dat 'ie vanavond in werkkleding thuis mag komen Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 5 2474380249
Met baard hahaha!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 26 maa 2013 - 4:23

Goed zo Parisienne!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parisienne di 26 maa 2013 - 4:25

Ah, de laatste tijd scheert 'ie zich (bijna) elke dag, speciaal voor mij I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 4:26

Ah kijk Very Happy dat is lief.
Zou ik ook voor mijn vriend moeten doen Laughing.

Gast
Gast

Bericht  Elodie di 26 maa 2013 - 4:26

Parisienne schreef:Ik moet wel zeggen dat een topic als dit (en het foto-topic van Fortissimo) me wel weer even mijn ogen opent. Ik realiseer me dat ik toch écht een leuke vriend heb en dat ik hem voor geen goud kwijt wil! Ben bijna in staat om naar z'n werk te gaan en hem in de keuken te bespringen Wink
Ahh. Fijn. Ik zeg: gewoon doen! angel
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Parel di 26 maa 2013 - 5:31

KimRosenberg85 schreef:
Parel schreef:Mijn vriend en ik hebben trouwens nog nooit ruzie gehad over iets wat tussen ons speelde, er waren altijd (bemoeienissen van) anderen bij betrokken.

Bij ons zou er ook wel wt meer verliefdheid mogen zijn, wij hanteren altijd een minuut of 10 voordat we gaan slapen even als 'ons tijd'. Dan bespreken we even de dag enzo. Al zal dat in jullie geval lastig gaan, parisienne.

Maar hoelang hebben jullie al een relatie? Is het dan nog wel realistisch om te verwachten dolverliefd op elkaar te zijn? Gaan verliefde gevoelens (waarbij je helemaal van de wereld bent), niet op een bepaald moment over in houden van en een bepaalde intimiteit/verbondenheid?

Wij zijn 7 jaar samen, het gaat vaak ook wel goed zo, maar soms is het gewoon even klaar.
Komt misschien ook dat we chronisch moe zijn sinds de geboorte van onze dochter. Ik geloof overigens niet dat ik mag klagen hoor, maar soms zou ik wel weer zo'n filmscene willen beleven.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  love di 26 maa 2013 - 5:54

Jaa I love you wij zijn 5 jaar samen en ben nog steeds gek op hem !
Hebben ook wel eens onze mindere periodes gehad maar vind hem erg mooi/lekker Vond en vind jij je partner een lekker ding? - Pagina 5 3079029344
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: