Vond en vind jij je partner een lekker ding?
+47
Kaboutertje
Parel
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Jade
Kalishi
Luce
Middleme
Lady4
Bliss
Star007
Fortissimo
Appeltje
minoessepoes
Silver
Lot
Paper Crown
Caroow
Sterrin_
VeryCherry
ellibre
Snirp
Lady Starstruck
Mamsie
Feline
Viva
Parisienne
Supertalentje
Petteflet
Sterre
Suus
Rush
RioolSpook
Exogenesis
Caro
Punk'd
Slakje
Phileine
xxjojootjexx
PrimaBella
sanne-84
Sam
Marin
Taeda
MissD
June
Ibbeltje
51 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?
Ja zeker vind ik mijn man een lekkere vent! Mooi lijf, leuke kop, leuk haar, tintje erop. Hmm gaan met die banaan. Hij is overigens net zo klein als ik (1,68) en dat boeit me totaal niet. Past juist goed op elkaar
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Een wat oudere rocker en muzikant met lang haar. Ja dus ik vind mijn vriend een lekker ding
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hij draagt zn klompen nog steeds trouwens haha. Na een paar dagen was ik wel gewend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind mijn vriend zeker aantrekkelijk!
Hij is door het fanatieke hardlopen de laatste maanden alleen maar lekkerder geworden, lichaam wat strakker en draagt ook wat vlottere kleding.
Erg leuk .
Hij is door het fanatieke hardlopen de laatste maanden alleen maar lekkerder geworden, lichaam wat strakker en draagt ook wat vlottere kleding.
Erg leuk .
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Loopt dat niet erg onprettig, klompen? Het lijkt me dat die dingen echt om je voeten heen zwabberen en ze zijn natuurlijk ook hard en veren helemaal niet mee als je je voet neer zet.Rush schreef:Hij draagt zn klompen nog steeds trouwens haha. Na een paar dagen was ik wel gewend.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Hij zweert erbij. Ik kan het me ook niet voorstellen dat het fijn loopt, maar hij vindt gewone schoenen niet fijn lopen.ellibre schreef:Loopt dat niet erg onprettig, klompen? Het lijkt me dat die dingen echt om je voeten heen zwabberen en ze zijn natuurlijk ook hard en veren helemaal niet mee als je je voet neer zet.Rush schreef:Hij draagt zn klompen nog steeds trouwens haha. Na een paar dagen was ik wel gewend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ja, echt wel ^^ en dat vind hij ook van mij
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Rush schreef:Hij zweert erbij. Ik kan het me ook niet voorstellen dat het fijn loopt, maar hij vindt gewone schoenen niet fijn lopen.ellibre schreef:Loopt dat niet erg onprettig, klompen? Het lijkt me dat die dingen echt om je voeten heen zwabberen en ze zijn natuurlijk ook hard en veren helemaal niet mee als je je voet neer zet.Rush schreef:Hij draagt zn klompen nog steeds trouwens haha. Na een paar dagen was ik wel gewend.
Hier nog zo'n vent die het fijn vindt dragen. Gelukkig wel alleen hier bij huis. De kinderen kunnen er ook goed oplopen. Ik dus absoluut niet. De oudste wil nu weer nieuwe klompsloffen. Ze zijn versleten.
En on topic, ja, ik word nog elke dag blij van mijn man. Hij is ook wat dikker dan 12 jaar terug, maar ach, dat ben ik ook. :-) Toen waren we nog echte kinderen bijna.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik vind mijn vriend heel lekker en knap en krijg het altijd warm van hem. Maar zijn innerlijk is ook best leuk hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat vervelend jojo en parisienne .
Ik vind mijn vriend heel mooi en lekker! Mijn hart gaat altijd sneller kloppen als ik hem zie. Ik vind uiterlijk wel belangrijk, niet dat iemand heel mooi moet zijn maar er moet wel een bepaalde aantrekkingskracht zijn. Ik ben trouwens wel eens bang dat mensen denken "wat moet die jongen met dat meisje, zij is veel minder knap"...
Mijn ex was model, ik vond hem helemaal niet zo knap, maar toch was er wel iets dat me aantrok. Dat zie ik nu niet meer alleen .
Ik vind mijn vriend heel mooi en lekker! Mijn hart gaat altijd sneller kloppen als ik hem zie. Ik vind uiterlijk wel belangrijk, niet dat iemand heel mooi moet zijn maar er moet wel een bepaalde aantrekkingskracht zijn. Ik ben trouwens wel eens bang dat mensen denken "wat moet die jongen met dat meisje, zij is veel minder knap"...
Mijn ex was model, ik vond hem helemaal niet zo knap, maar toch was er wel iets dat me aantrok. Dat zie ik nu niet meer alleen .
Gast- Gast
Are you kidding me? Als ik jullie zou zien lopen zou ik zeggen: 'Zo dat die nog naar buiten zijn gekomen, die motten de hele dag hete seks hebben thuis'Harrison schreef:Wat vervelend jojo en parisienne .
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Rush schreef:Hij zweert erbij. Ik kan het me ook niet voorstellen dat het fijn loopt, maar hij vindt gewone schoenen niet fijn lopen.ellibre schreef:Loopt dat niet erg onprettig, klompen? Het lijkt me dat die dingen echt om je voeten heen zwabberen en ze zijn natuurlijk ook hard en veren helemaal niet mee als je je voet neer zet.Rush schreef:Hij draagt zn klompen nog steeds trouwens haha. Na een paar dagen was ik wel gewend.
De mijne draagt ook het liefst de hele dag klompen. Ze zitten juist strak om de voet heen, maar zijn wel hard ja... Ik had vroeger ook klompen en vond ze ook fijn. Nu kan ik het me niet meer voorstellen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb dat niet echt, dat ik hem wil bespringen of hem heel knap vind. Ik wil hem wel eens bespringen omdat ik hem heel lief vind (als in een knuffel) maar niet dat ik hem dan naar bed wil sleuren. Ik vind dit wel eens lastig, ik zou wel willen dat ik heel trots naast iemand kon lopen, maar dan ben ik weer bang dat het de andere kant op gaat (dat hij mij misschien niet leuk genoeg vind), ik ben ook bang dat ik te kieskeurig ben.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik ben 5 jaar geleden gevallen voor zijn ogen (vreemde zin, maar zijn ogen vond ik geweldig..), hij maakte mij warm door mij alleen maar aan te kijken. Het was een intens oogcontact. Daarna raakten we pas aan de praat en bleek hij ook Ă©cht leuk te zijn. En nu issie nog steeds een leuk lekkerding.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik vind mijn man een lekker ding, maar het was geen liefde op het eerste gezicht en ik vond hem ook niet bij de eerste ontmoeting wild aantrekkelijk, maar nu wel. Dat is gewoon echt gegroeid naar mate wij elkaar leerde kennen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Mahaha ei. Ik vind mijn vriend gewoon heel knap haha. Ik zou best de hele dag binnen willen blijven en seks hebben hahaha!Paper Crown schreef:Are you kidding me? Als ik jullie zou zien lopen zou ik zeggen: 'Zo dat die nog naar buiten zijn gekomen, die motten de hele dag hete seks hebben thuis'Harrison schreef:Wat vervelend jojo en parisienne .
Gast- Gast
Ik vond hem niet superknap toen ik hem voor het eerst zag, maar later wel steeds meer.
Nu vind ik hem meestal wel een lekker ding maar dat verschilt ook per dag
Soms kan ik naar hem kijken en dan denk ik: jij bent echt knap
Nu vind ik hem meestal wel een lekker ding maar dat verschilt ook per dag
Soms kan ik naar hem kijken en dan denk ik: jij bent echt knap
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Ik vind mijn vriend nog wel steeds sexy, helemaal met mijn zijn 3 dagen baardje en mooie kleren aan. Maar soms is hij gewoon ook niet aantrekkelijk.. Loopt ie alleen maar te mopperen en te klagen en echt een crime uit te hangen
Laatst aangepast door Fortissimo op ma 25 maa 2013 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ja, meestal wel. Behalve als hij zijn bril op heeft en ongeschoren is
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Fortissimo schreef:Ik vind mijn vriend nog wel steeds sexy, helemaal met mijn 3 dagen baardje en mooie kleren aan. Maar soms is hij gewoon ook niet aantrekkelijk.. Loopt ie alleen maar te mopperen en te klagen en echt een crime uit te hangen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Fortissimo schreef:Ik vind mijn vriend nog wel steeds sexy, helemaal met mijn 3 dagen baardje en mooie kleren aan. Maar soms is hij gewoon ook niet aantrekkelijk.. Loopt ie alleen maar te mopperen en te klagen en echt een crime uit te hangen
Sexy toch? Ik heb wel een snorretje, met witte donzen haartjes haha!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Vond en vind ja. Helemaal als hij naakt is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
In het begin wist ik het niet zo goed... Maar dat is, net als de liefde, echt gegroeid met de tijd en nu zijn er momenten dat ik mijn vriend echt een lekker ding vind ja.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, zeker weten .
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Absoluut! De manier waarop hij naar me kijkt, zijn lichaam, zijn armen, zijn lippen!!
Pffff na 5jaar vind ik het zeker nog een lekkerding!
Pffff na 5jaar vind ik het zeker nog een lekkerding!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Welke snack bij de friet vind jij lekker?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: