Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 uur en 27 minuten

+29
Japie
Arwyn
Appeltje
*Lookie*
Rovine
Shisha
Sea of Trees
Luce
ellibre
Snoes
Nyx
Printje
Manderijn
_Lacey_
Blond
Bazinga
La Senza
Bacio
Lady Starstruck
Ibbeltje
Bliss
Rush
Zonnetje
nina
Silver
June
Marin
madam
Reva
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:38

Ellibre: zou je niet iemand willen die je helpt in de huishouding? Als ik zo weinig thuis zou zijn, zou ik ook geen behoefte hebben om ook maar iets schoon te maken als ik er een keer wel ben, maar ik houd wel van een (semi-)schoon huis.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 4:40

June, ja daar gaan we wel naar op zoek nu. Denk dat dat heel wat meer rust geeft.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:43

ellibre schreef:June, ja daar gaan we wel naar op zoek nu. Denk dat dat heel wat meer rust geeft.

Dat kan ik me voorstellen. Zodra ik het geld zou hebben en een te drukke baan is dat ook het eerste waar ik geld aan uit zou geven. Als je vrije tijd zeldzaam is, moet je hem wel leuk (en schoon Wink) besteden!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 4:45

Precies, ik ga op zaterdag ochtend liever een boekje lezen of een stukje wandelen of zo dan m'n keuken poetsen en m'n wc schoonmaken Wink

Was opvouwen vind ik trouwens echt het ergste dat er is. Ik weet niet of het ongebruikelijk is om dat te vragen van iemand die helpt in de huishouding, maar daar zou ik wel echt geld voor over hebben Wink
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:52

ellibre schreef:Precies, ik ga op zaterdag ochtend liever een boekje lezen of een stukje wandelen of zo dan m'n keuken poetsen en m'n wc schoonmaken Wink

Was opvouwen vind ik trouwens echt het ergste dat er is. Ik weet niet of het ongebruikelijk is om dat te vragen van iemand die helpt in de huishouding, maar daar zou ik wel echt geld voor over hebben Wink

Als je genoeg uren wilt betalen, denk ik dat ze veel voor je doen. Mijn vader is sinds vorige week werkloos en vindt strijken en de was doen geen probleem. Interesse lol!? Zijn vrouw doet de tuin en hij doet de was thuis 3 uur en 27 minuten - Pagina 3 394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:07

In mijn eigen huis kom ik daar zeker niet aan, bij mijn vriend denk ik wel maar daar heb ik gewoon een heel ander ritme met een kind erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Japie zo 24 maa 2013 - 8:52

Ik kom daar echt niet elke dag aan. Ik ben 's avonds vaak rond 20.00 uur thuis. Dan ga ik echt niet meer 3 uur poetsen. Ik kom daar zelfs niet op mijn vrije dag aan. Dat zou alleen kunnen als ik alles heel uitgebreid en elke week schoonmaak.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Punk'd ma 25 maa 2013 - 8:38

Ik vul het wel in per maand en dan rekenen ik het terug naar een week.

- Poetsen (kamers, keuken, badkamer, toilet)3.5
- Opruimen 4
- Bed verschonen 1
- Stofzuigen 0.5
- Was doen 4
- Boodschappen 6
- Koken 13.5
- Afval wegbrengen 0
- Afwassen 1.5


Per week ongeveer 8 uur.. hahaha Laughing Ik ben ook wel echt een slechte huisvrouw.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Winegum ma 25 maa 2013 - 9:31

oow, daar kom ik ook niet aan hoor!! Ik kan wel meer doen dan dat ik nu doe, maar als ik elke dag 3,5 uur aan het huishouden zou besteden zou het hier wel blinken in huis Laughing

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 9:47

als ik een dag thuis ben met de kinderen kom ik daar echt ruim overheen hoor. Dan ben ik al wel 3 uur en 27 minuten bezig alleen aan opruimen en dan heb ik het poetsen/koken/wassen nog niet eens mee gerekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  minoessepoes ma 25 maa 2013 - 20:29

Daar kom ik echt niet aan. Gemiddeld sta ik denk ik maximaal 45 minuten per dag in de keuken. Boodschappen doe ik 1 keer in de week en dan ben ik wel snel 1 uur bezig. Op mijn vrije dag poets ik het huis, daar ben ik dan wel een uurtje of 3 mee bezig nu (app van 45m2). Mijn man doet de was altijd, ik vouw het vaak wel op, maar dat is misschien 20 minuten per week, die 2 wassen die wij draaien. Nu moeten we nog afwassen, vanaf volgende week hebben we in ons nieuwe huis een afwasmachine, maar ik laat de wasbak tijdens het koken al vollopen en gooi alles daar al in om te weken, meestal was ik de ene dag af en de volgende dag mijn man, daar ben ik dus zo'n 10 minuten mee bezig, zo'n 4 dagen in de week, ik droog niks af maar laat het drogen op het droogrek. Afval wegbrengen doet mijn man ook, maar dat houdt in dat we de zak bij de deur zetten als de prullebak vol is en hij die mee naar beneden neemt, dat kost misschien 5 minuten per week. Opruimen doen wij eigenlijk helemaal niet, ik probeer zoveel mogelijk alles meteen weer op zijn plek te leggen, echt puinruimen doe ik dan ook nooit, laten we zeggen een half uur per week. Verder doe ik op de dagen dat ik werk niks in huis eigenlijk, hooguit de toilet een keer, 5 minuten in de week dus.

Dat is dan in totaal zo'n 1.5 uur per dag. Ik kan me goed voorstellen dat je wel veel langer bezig bent met een groter huis en kinderen bijvoorbeeld. Ook werken wij beide full-time dus we zijn weinig thuis en het wordt ook niet echt vies dus.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Ragazza di 26 maa 2013 - 0:58

Schoonmaken besteed ik per week maximaal 3 uren aan. Daarnaast hier en daar nog wel eens een kwartiertje/20 minuutjes aan keuken schoonmaken, was opvouwen oid.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 3 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum