Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 uur en 27 minuten

+29
Japie
Arwyn
Appeltje
*Lookie*
Rovine
Shisha
Sea of Trees
Luce
ellibre
Snoes
Nyx
Printje
Manderijn
_Lacey_
Blond
Bazinga
La Senza
Bacio
Lady Starstruck
Ibbeltje
Bliss
Rush
Zonnetje
nina
Silver
June
Marin
madam
Reva
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  La Senza za 23 maa 2013 - 7:13

Rush schreef:
Silver schreef:
Rush schreef:Nou echt niet! Max een uur per dag incl koken.

Zaterdag is poetsdag en boodschappen dag. Dan ben ik wel langer bezig, maar boodschappen voor een week doe ik in 15 minuten.

Hoe doe je dat? Ik ben minstens een uur bezig. incl reistijd dan. Rolling Eyes
Reistijd 5 min heen en 5 terug reken ik niet mee, maar ik ben gewoon snel denk ik. Inladen, betalen en wegwezen haha. Dus als ik reistijd met zou rekenen ben altijd binnen een half uur weer terug. Als ik met mn vriend ga zijn we nog sneller.
Ik vind boodschappen doen echt heel gezellig. Ik doe er expres heel lang over. Uitgebreid alle paden in, heerlijk. Ik red dat echt niet in 15 minuten.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Lady Starstruck za 23 maa 2013 - 7:23

Oh ja koken valt er ook onder. Ik zat alleen aan poetsen te denken Laughing Ja dan word dat half uur langer inderdaad.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Bazinga za 23 maa 2013 - 7:25

Is mijn moeder daar zo lang mee bezig? Crap, ik hoop niet dat ze 't meekrijgt, want dan moet ik echt meer in 't huishouden gaan helpen.. :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  June za 23 maa 2013 - 7:38

Bacio schreef: Ik ben vaak niet eens 3 uur en 27 minuten thuis per dag. Ik denk als je afwassen/boodschappen/koken erbij telt ik per dag 45 min huishouden doe.

Ik ook vaak genoeg niet, maar ik ben zondag wel altijd thuis bijvoorbeeld en vaak ook nog wel een avond de rest van de week en dan ga ik poetsen, afwas van een week doen en dergelijke. En voor koken neem ik dus flink de tijd.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  June za 23 maa 2013 - 7:41

La Senza schreef:
Rush schreef:
Silver schreef:
Rush schreef:Nou echt niet! Max een uur per dag incl koken.

Zaterdag is poetsdag en boodschappen dag. Dan ben ik wel langer bezig, maar boodschappen voor een week doe ik in 15 minuten.

Hoe doe je dat? Ik ben minstens een uur bezig. incl reistijd dan. Rolling Eyes
Reistijd 5 min heen en 5 terug reken ik niet mee, maar ik ben gewoon snel denk ik. Inladen, betalen en wegwezen haha. Dus als ik reistijd met zou rekenen ben altijd binnen een half uur weer terug. Als ik met mn vriend ga zijn we nog sneller.
Ik vind boodschappen doen echt heel gezellig. Ik doe er expres heel lang over. Uitgebreid alle paden in, heerlijk. Ik red dat echt niet in 15 minuten.

Ik ook. Ik wil ook echt niet met andere mensen boodschappen doen. Ik doorkruis drie keer de winkel en dan ga ik ook nog het liefst naar AH XL. Ik ben vaak genoeg een uur in de AH. Echt ernstig. Maar ik pak ook dingen en bedenk wat ik ga eten en vervolgens besluit ik toch dat het iets anders wordt en dan moet de helft weer terug. Ik doe overigens vaak wel 'grote' boodschappen eens per week en dan twee keer nog wat korter voor dingen die ik vergeten ben of die ik vers nodig heb.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Blond za 23 maa 2013 - 7:50

3 uur en 27 minuten? Ik ben erg netjes, ruim alles op en zorg dat het huis goed schoon is, maar dat red ik echt bij lange na niet.

Het scheelt dat ik een kleine flat heb Very Happy. Met koken alleen voor mezelf ben ik ook niet langer dan een half uur bezig.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Rush za 23 maa 2013 - 8:02

Ibbeltje schreef:
Rush schreef:
Silver schreef:
Rush schreef:Nou echt niet! Max een uur per dag incl koken.

Zaterdag is poetsdag en boodschappen dag. Dan ben ik wel langer bezig, maar boodschappen voor een week doe ik in 15 minuten.

Hoe doe je dat? Ik ben minstens een uur bezig. incl reistijd dan. Rolling Eyes
Reistijd 5 min heen en 5 terug reken ik niet mee, maar ik ben gewoon snel denk ik. Inladen, betalen en wegwezen haha. Dus als ik reistijd met zou rekenen ben altijd binnen een half uur weer terug. Als ik met mn vriend ga zijn we nog sneller.


EN dan is het rustig in de winkel/bij de kassa denk ik. Ik ben gauw een half uur kwijt en dan heb ik de reis er heen en terug nog niet bj geteld (van ongeveer 5 a 10 min heen en zo ook weer terug.)

Maar ik doe niet elke dag iets qua poetsen. Vaak komt dat in het weekend. Koken wel, maar dat is denk ik een half uur/uur/ Ligt er aan wat we eten.
Ja ik sta zaterdagochtend al vrij vroeg in de winkel Wink. Om 11 uur ga ik niet meer, dan staan er veel te veel mensen in de weg haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  _Lacey_ za 23 maa 2013 - 8:14

Dat red ik echt niet. Hoogstens per twee weken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Manderijn za 23 maa 2013 - 9:44

Nou volgens mij kom ik daar wel aan toe hoor. Niet op de dagen dat ik werk, maar op de overige dagen dat ik thuis ben wel hoor.
Als ik me alleen al bedenk dat ik de was dan doe. Alles uitzoeken, wassen, uit de wasmachine halen, ophangen, afhalen, opvouwen en opruimen. Dan ben ik al een heel eind. Stofzuigen doe ik dagelijks, maar kan me voorstellen dat dat niet opgaat als je geen kinderen hebt. De keuken krijgt alle dagen dan wel even een poetsdoekje over zich heen, en dan moet het eten nog gedaan worden. Kom een heel eind!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 9:52

Rush ja dat scheelt idd wel als je heel vroeg bent. Maar dan nog red ik het niet zo snel Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 10:09

Reva schreef:Besteden vrouwen gemiddeld aan het huishouden......per dag!!

Ik voel me een vent :nopompom:

Hahaha nou ik ook echt bij lang na niet hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Nyx za 23 maa 2013 - 10:26

Ja, daar kom ik wel aan per dag.

Ik doe heel veel kleine dingetjes op een dag, zonder dat ik aan de poets ben. Ongemerkt ben ik daar veel tijd aan kwijt.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 10:43

Hier zit ik er ook niet zo gek ver naast denk ik, maar ik ben dan ook een echte poetsmiep.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  ellibre za 23 maa 2013 - 19:27

Ik ben niet eens zoveel uur thuis op een dag... Ik besteed er misschien maximaal 5 uur aan. De helft van de dagen zet ik restjes in de oven of eet ik een salade of pizza. Bed verschoon ik 1x per drie weken. Badkamer en wc heb ik 2x gedaan in de 6 maanden dat ik hier woon. De was gaat op een grote hoop en wordt zelden opgevouwen. Ik kom er gewoon echt niet aan toe. Ik zou het wel fijn vinden om het wat meer bij te houden maar dat is nu niet realistisch.

ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 19:35

Ellibri waar ben je dan al die tijd en met hoeveel woon je? Was opvouwen is toch zo gebeurd?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 19:59

Manderijn schreef:Nou volgens mij kom ik daar wel aan toe hoor. Niet op de dagen dat ik werk, maar op de overige dagen dat ik thuis ben wel hoor.
Als ik me alleen al bedenk dat ik de was dan doe. Alles uitzoeken, wassen, uit de wasmachine halen, ophangen, afhalen, opvouwen en opruimen. Dan ben ik al een heel eind. Stofzuigen doe ik dagelijks, maar kan me voorstellen dat dat niet opgaat als je geen kinderen hebt. De keuken krijgt alle dagen dan wel even een poetsdoekje over zich heen, en dan moet het eten nog gedaan worden. Kom een heel eind!

Ja, hier ook. Elke dag even een doekje over het toilet, de tafels even afnemen, een boodschap doen, de was, stofzuigen, bedden opmaken, eten klaarmaken... Ik kom denk ik ook wel een heel eind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Luce za 23 maa 2013 - 20:31

Ik denk dat ik er ook wel aan kom. De helft van de tijd is volgens mij opruimen Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Sea of Trees za 23 maa 2013 - 20:38

Luce schreef:Ik denk dat ik er ook wel aan kom. De helft van de tijd is volgens mij opruimen Wink
Haha ja hier ook. Speelgoed opruimen, nog snel een wasje draaien, de wc schoonmaken, de tafel afpoetsen, de woonkamer aan kant vegen doe ik sowieso elke dag. Dan nog koken erbij.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Shisha za 23 maa 2013 - 22:42

- Poetsen (kamers, keuken, badkamer, toilet) 2 uur.
- Opruimen 1 uur.
- Bed verschonen 15 min.
- Stofzuigen 2 uur.
- Was doen 2 uur. (inc strijken)
- Boodschappen 3 uur.
- Koken 3 uur.
- Afval wegbrengen 15 min.
- Afwassen 1 uur.
- Alle andere dingen die ik nu zo snel vergeet 3 uur. (kattenbakken, dweilen, ramen zemen en dan vergeet ik ook vast nog wel wat)

17,5 uur dus in totaal en dus ongeveer 2,5 uur per dag. Eigenlijk nog best veel als je het zo bekijkt maar het is hier dan wel verdeeld over 2 personen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Rovine za 23 maa 2013 - 23:19

Dan zou ik alleen maar werken en poetsen. :O Per week red ik het misschien nog wel, maar dan nog is het twijfelachtig. Boodschappen doe ik onderweg uit mijn werk, geen reistijd dus en lijstjes maak ik vaak vooraf op mijn telefoon als me iets binnenschiet. Tijdens het koken doe ik vaak wat klusjes, kook niet elke dag. Vries vaak meerdere porties in.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  *Lookie* zo 24 maa 2013 - 0:38

Ik vind het ook wel veel maar ik zie om me heen ook wel vrouwen die er volgens mij ruim overheen gaan (door bijna alles te strijken etc..) Ik denk dat ik zelf niet aan 3,5 uur kom. Wel aan de 2 - 2,5 uur denk ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Appeltje zo 24 maa 2013 - 1:35

Dat is wel erg veel, dat zou betekenen dat als ik een hele dag heb gewerkt en om half 6 thuis ben dat ik dan nog tot half 9 / 9 uur bezig zou zijn met het huishouden. Dacht het niet Wink

Ik denk dat ik kom aan een half uurtje per dag, en in het weekend gemiddeld 2 uur per dag.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 4:09

Ibbeltje schreef:Ellibri waar ben je dan al die tijd en met hoeveel woon je? Was opvouwen is toch zo gebeurd?
Ik woon met m'n vriend samen, we hebben een vrij groot appartement (110m²). Ik ga 's ochtends om 7 uur naar m'n werk en ben rond 20.00-20.30u thuis.

Maandag, woensdag en donderdag ga ik na het eten nog even een uurtje sporten en probeer ik op tijd in bed te liggen. Ik ben dan dus eigenlijk alleen thuis om te eten en slapen. Dinsdag avond kijk ik meestal series op tv en vrijdag avond ga ik vaak iets leuks doen met m'n vriend, uit eten, naar het theater, naar de bios of gewoon ergens wat drinken of zo.

In de weekenden doen we meestal wat klusjes in huis, meestal over beide dagen verdeeld. Overdag gaan we vaak even de stad in, bij familie langs (wonen op ruim een uur hier vandaag), dat soort dingen. Verder voetbalt m'n vriend op zondag, daar ga ik af en toe kijken. Verder spreek ik de meeste weekenden ook wel wat af met vriendinnen, en aangezien die ook overal en nergens wonen kost dat ook aardig wat tijd (vanwege de reistijd, en we spreken meestal wat langer af omdat het anders nauwelijks de moeite waard is). Het gebeurt ook regelmatig dat ik nog een paar uur werk in het weekend. Dat is dan wel thuis, maar die tijd ben ik ook echt alleen aan het werk.

Eigenlijk ben ik dus alleen dinsdag en zondag avond thuis, en in de weekenden de ochtenden. En af en toe een hele zaterdag of zondag, ik denk 1 of 2x per maand. Voor m'n vriend geldt ongeveer hetzelfde qua ritme/afspraken/etc.

Ik zou dit zelf overigens ook liever anders zien, maar op dit moment is het helaas niet anders.


Laatst aangepast door ellibre op zo 24 maa 2013 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 4:13

Oh oke ja je bent idd weinig thuis. Ik doe was vouwen trouwens onder tv kijken, scheelt voor mij ook weer haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Arwyn zo 24 maa 2013 - 4:25

Volgens mij besteed ik dat zo ongeveer per week aan het huishouden, haha.
Nou hebben wij ook niet echt een grote flat, dat scheelt.
Dan heb ik het trouwens puur over dingen als de afwas, was en schoonmaken. Boodschappen doen ed niet meegerekend.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 uur en 27 minuten - Pagina 2 Empty Re: 3 uur en 27 minuten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum