Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

+9
Ella
xxjojootjexx
Paper Crown
Mida4you
mzcharlotte
Joli86
TukTuk
Catwoman79
Funk
13 plaatsers

Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Funk za 23 maa 2013 - 1:27

Wat denken jullie, is op vakantie gaan dan mogelijk/haalbaar? Ik ben 21 juli uitgerekend en wil toch nog wel graag in juni ofzo even weg.
Heeft iemand tips?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Catwoman79 za 23 maa 2013 - 1:49

Als je weinig te besteden hebt en hoogzwanger bent lijkt het mij niet handig.
Maar goed ik kan niet in jouw portemonnee kijken en ik weet niet wat jij onder weinig verstaat.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  TukTuk za 23 maa 2013 - 2:33

Misschien via vakantieveilingen een weekje boeken bij een vakantiepark?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Joli86 za 23 maa 2013 - 11:48

Catwoman79 schreef:Als je weinig te besteden hebt en hoogzwanger bent lijkt het mij niet handig.
Maar goed ik kan niet in jouw portemonnee kijken en ik weet niet wat jij onder weinig verstaat.

Mee eens..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  mzcharlotte za 23 maa 2013 - 20:54

Ik zou er ook niet voor kiezen op vakantie te gaan. Kun je niet een weekendje bij familie crashen die wat verder van je weg wonen? Gooi een zwembad in de tuin en je kleintje is ook tevreden Laughing
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 21:03

Ik denk eerder dat ze bedoelt dat ze niet zozeer weinig te besteden heeft in het algemeen en dat ze heus niet nagenoeg bankroet is ofzo, maar meer weinig te besteden in de zin dat ze gewoon niet zoveel achter de hand heeft voor een vakantie.

Ik zou gewoon voor wen bungalowpark binnen Nedrland gaan, buitenland lijkt me zo ver in de zwangerschap niet prettig. Schrijf je desnoods in voor de nieuwsbrieven op bungalows.nl, daar komen altijd leuke aanbiedingen voorbij, midweekje bungalow voor 99 euro enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Mida4you za 23 maa 2013 - 21:39

Weekje Center Parcs
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Paper Crown za 23 maa 2013 - 21:51

Mida4you schreef:Weekje Center Parcs

Nou wij gaan 12/4 tm15/4 naar de Kempervennen en we betalen voor een Eden cottage al €500,- en ik heb een 'last minute' geboekt.. Voor 3 dagen he..ik vond 't niet goedkoop.. En zeer burgelijk hahaha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  xxjojootjexx za 23 maa 2013 - 21:54

Paper Crown schreef:
Mida4you schreef:Weekje Center Parcs

Nou wij gaan 12/4 tm15/4 naar de Kempervennen en we betalen voor een Eden cottage al €500,- en ik heb een 'last minute' geboekt.. Voor 3 dagen he..ik vond 't niet goedkoop.. En zeer burgelijk hahaha!

Ik denk dat center parcs ook de duurste vakantieparken van heel Nederland heeft.
Landal is iets goedkoper, daaronder roompot. Qua prijs he, de kwaliteit is heel verschillend per park.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Mida4you za 23 maa 2013 - 22:12

Sorry dames heb niet goed gelezen..... idd center parcs is erg duur. Misschien een last minute op een roompot park? Ik zie ze vaak goedkoop voorbij komen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 22:13

xxjojootjexx schreef:
Paper Crown schreef:
Mida4you schreef:Weekje Center Parcs

Nou wij gaan 12/4 tm15/4 naar de Kempervennen en we betalen voor een Eden cottage al €500,- en ik heb een 'last minute' geboekt.. Voor 3 dagen he..ik vond 't niet goedkoop.. En zeer burgelijk hahaha!

Ik denk dat center parcs ook de duurste vakantieparken van heel Nederland heeft.
Landal is iets goedkoper, daaronder roompot. Qua prijs he, de kwaliteit is heel verschillend per park.

En toch kan dat honderd keer goedkoper. Wij zaten voor nog geen 180 euro een midweek in Centerparcs, met een mystery arrangement. Ook de Centerparcs bungalowrace is heel goedkoop. Maar inderdaad, andere parken zijn de helft goedkoper, Roompot zie ik bijvoorbeeld altijd spotgoedkoop voorbij komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Paper Crown za 23 maa 2013 - 22:19

Lennox schreef:
xxjojootjexx schreef:
Paper Crown schreef:
Mida4you schreef:Weekje Center Parcs

Nou wij gaan 12/4 tm15/4 naar de Kempervennen en we betalen voor een Eden cottage al €500,- en ik heb een 'last minute' geboekt.. Voor 3 dagen he..ik vond 't niet goedkoop.. En zeer burgelijk hahaha!

Ik denk dat center parcs ook de duurste vakantieparken van heel Nederland heeft.
Landal is iets goedkoper, daaronder roompot. Qua prijs he, de kwaliteit is heel verschillend per park.

En toch kan dat honderd keer goedkoper. Wij zaten voor nog geen 180 euro een midweek in Centerparcs, met een mystery arrangement. Ook de Centerparcs bungalowrace is heel goedkoop. Maar inderdaad, andere parken zijn de helft goedkoper, Roompot zie ik bijvoorbeeld altijd spotgoedkoop voorbij komen.

Ik heb een man die dan zegt: 'ik wil wel goed zitten áls ik wegga. Anders blijf in liever thuis want thuis is 't dan veel beter' geen verrassingen voor ons dus. En wij moeten wel weekend gaan, mijn man is zzp'er en 1 dag niet werken midweeks dat kost hem teveel. Dus dan is uiteindelijk, voor ons, in het weekend gaan goedkoper.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 22:25

Bij die Mystery-arrangementen kom je alleen maar inde betere parken. Als gezin heb je meestal de mazzel dat je vip-huisjes hebt, dat hadden wij niet, maar ik miste het ook niet, ofzo. Geef me een bed, een keuken, badkamer, bank en tv en ik ben blij. Over het algemeen ben ik toch meer buiten dan in de accommodatie zelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Ella za 23 maa 2013 - 22:35

Via vakantieveilingen kan je echt voor een leuk bedragje weg, als je niet teveel wensen hebt. Bijv in een simpele stacaraven
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Paper Crown za 23 maa 2013 - 22:48

Ik weet niet hoor. Mijn man is heel vaak naar CP geweest ik nooit dus ik doe maar wat ie zegt. Haha. Want anders rakelt hij weer mijn geboekte hotel in Londen op haha.
Hij voert dat nog steeds aan en zegt nog last te hebben van zijn rug van dat bed want gewoon een kuil was haha. Hij vertrouwd mij niet meer, zegt ie.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 22:49

Lennox schreef:Bij die Mystery-arrangementen kom je alleen maar inde betere parken. Als gezin heb je meestal de mazzel dat je vip-huisjes hebt, dat hadden wij niet, maar ik miste het ook niet, ofzo. Geef me een bed, een keuken, badkamer, bank en tv en ik ben blij. Over het algemeen ben ik toch meer buiten dan in de accommodatie zelf smile
Zijn er bepaalde periodes in het jaar wanneer die bungalowrace is van CP? En moet je die dan via CP zelf boeken of hoe gaat dat precies?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Tiara za 23 maa 2013 - 22:57

Snoes schreef:
Lennox schreef:Bij die Mystery-arrangementen kom je alleen maar inde betere parken. Als gezin heb je meestal de mazzel dat je vip-huisjes hebt, dat hadden wij niet, maar ik miste het ook niet, ofzo. Geef me een bed, een keuken, badkamer, bank en tv en ik ben blij. Over het algemeen ben ik toch meer buiten dan in de accommodatie zelf smile
Zijn er bepaalde periodes in het jaar wanneer die bungalowrace is van CP? En moet je die dan via CP zelf boeken of hoe gaat dat precies?

Bungalow race is net geweest. Misschien ken je iemand die een c1000 spaarkaart heeft, was net een actie geweest.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Tiara za 23 maa 2013 - 23:01

Oh en bij mamma mazzel dagen deze week krijg je een bon bij besteding boven de 50 euro voor 50% korting
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  xxjojootjexx za 23 maa 2013 - 23:14

Pc, thuis is het toch altijd beter dan welk vakantiepark/hotel of wat dan ook;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Paper Crown za 23 maa 2013 - 23:28

xxjojootjexx schreef:Pc, thuis is het toch altijd beter dan welk vakantiepark/hotel of wat dan ook;)

Ik ben wel eens op locaties en hotels geweest waar ik best zou willen wonen haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Funk zo 24 maa 2013 - 9:27

Bedankt voor alle tips! smile we kunnen inderdaad in het huis van mijn ouders waar de kleine lekker kan spelen in de grote tuin als zij op vakantie zijn. (hebben zelf geen tuin) of eventueel als mijn vriend vrij kan krijgen kunnen we in het huis van mijn tante aan de kust. Hele andere omgeving dus dat is ook wel leuk. En anders heel misschien via vakantie veilingen ja. Ik weet niet,.ik heb altijd de 'drang' om echt op vakantie te gaan. Vorig jaar viel tegen en jaar daarvoor was ik ook zwanger Haha.
Maar denk dat we gewoon lekker in een van die huizen gaan.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 9:35

Houd travelbird in de gaten! Goedkoop en elke dag nieuwe aanbiedingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  yes1984 ma 25 maa 2013 - 3:26

Misschien kun je eens op outvak.nl kijken. Dit zijn vaak betaalbare vakanties. Weinig luxe, maar veel ruimte!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Pommes ma 25 maa 2013 - 3:50

Een vriend van ons werkt bij centerparcs en heeft tegen ons gezegd dat die goedkope huisjes/aanbiedings huisjes de huisjes zijn die uitgeleefd zijn. Hij gaf dan liever meer uit en dan in een goed en net huisje. Maar het is maar net wat je zelf wil.

Wij wilden ook een midweek weg maar bij alle goedkope huisjes onder de 100 euro kwamen de verplichte schoonmaakkosten bij, linnenpakket e.d.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden.. Empty Re: hoogzwanger, kind van bijna 2 en weinig te besteden..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum