Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle zieken verzamelen!

+10
Angela_1986
peach
Sterre
Bay
PrimaBella
Esperanza
Carra
Pitufo
Theeleut
Bliss
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:59

Bliss schreef:
Angela_1986 schreef: Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 699888 en beterschap voor jullie meiden! Ziek het goed uit, zorg goed voor jezelf (of beter nog, láát voor je zorgen Wink ) en hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!

Ik ben niet ziek maar wel 'geblesseerd', al bijna 9 weken en het schiet niet erg hard op. Omdat ik ook vormen van reuma heb duurt het herstel langer en blijft het niet bij die ene blessure maar heeft het invloed op mijn hele lichamelijke gesteldheid. Vandaag heb ik een ongelooflijke baaldag hierdoor, ik wil zó graag verder maar wordt door m'n lichaam tegengehouden Cry

Helaas, dat zit er voor mij niet in! Jij ook veel sterkte!

Dat zit er hier ook niet in helaas Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  ExpressoB vr 22 maa 2013 - 9:59

Jaya schreef:Ik ben ook niet lekker. Niet echt ziek, maar heb altijd zoveel last van mijn menstruatie, is gewoon niet leuk Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 1371890812 Duik ook lekker vroeg mijn bed in vanavond, want wil wel gaan werken morgen.

Beterschap meiden!

wat gebruik je ervoor?

ik heb nog steeds DE griep niet gehad terwijl het zo ontzettend heerst nog altijd.. ohhh hoop zo dat ik er eens niet bij zit
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:01

Niks, want niks lijkt te helpen. Hoofdpijn, buikpijn, gewoon helemaal niet lekker, vreselijk os het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  ExpressoB vr 22 maa 2013 - 10:02

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTja76g3n96jLTTwDKpA3rI8F1iWd5XzrlBOg2RBxdPd3eM6A2tcwAlle zieken verzamelen! - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSeGKKVY69xaV_j3Jx96tLmJuL5WKdVMEXQgagUAQPTZOli_G13
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  ExpressoB vr 22 maa 2013 - 10:02

Jaya schreef:Niks, want niks lijkt te helpen. Hoofdpijn, buikpijn, gewoon helemaal niet lekker, vreselijk os het.

maar heb je ook erge menstruatie.baarmoederkramp pijn?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:10

Niet dat niet overdreven erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 11:03

Ik meld me na deze week in pyjama en bloed weer beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  ExpressoB vr 22 maa 2013 - 11:12

zazou; gelukkig gaat het beter!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 8:24

Hoe is het nu hier? Met mij gaat het wel beter, maar nog niet top. Heb nu drie dagen lang voornamelijk op de bank en in bed gelegen, maar weet niet zeker of ik morgen moet gaan werken. Heb mijn baas net een berichtje gestuurd dat ik het morgenochtend ff bekijk. Bij een kantoorbaan is het anders, daar zou ik makkelijk óf een extra dagje thuis blijven óf op halve kracht komen werken. Bij een baan voor de klas vind ik het altijd lastig, want half werk zit er niet echt in. Je moet er meteen weer volledig in, 30 kinderen die aandacht vragen etc. En thuis blijven is ook kut, want dan moet iemand anders het overnemen en ik kan het ook nooit goed uit handen geven. Maar ja, als ik nu te snel begin, ben ik straks weer ziek. Ik weet het dus niet. Tips, anyone?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Esperanza zo 24 maa 2013 - 8:33

Hier gaat het een stuk beter, ik ben alleen zo ontzettend moe! Nu heb ik normaal al niet heel veel energie, maar nu zit het wel echt op een dieptepunt. Ik ga morgen weer werken, ik hoef ook maar een half dagje, dus kan ik er weer rustig inkomen.

Lastig Bliss. Heb je dit weekend al wel weer wat gedaan, bijvoorbeeld boodschappen? Hoe ging dat?
Ik snap dat het moeilijk is om dingen uit handen te geven, maar ik denk dat je beter nog even thuis kunt blijven. Zoals je zegt, moet je er meteen weer vol tegen aan en als ik het zo lees ben je daar nog niet aan toe.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 8:40

Ik ben alleen gisteren ff naar AH geweest. Was blij toen ik weer thuis was en was ook helemaal bezweet. Vandaag heb ik niks gedaan. Ben ook erg moe ja, ging vanmiddag heel ff op bed liggen, half uurtje dacht ik zo, maar toen ik wakker werd was t bijna twee uur later en had ik echt allemaal rare dingen gedroomd. Heb ook nog wel last van mn keel, wat bij mijn werk ook niet handig is. Ik neig nu naar nog een dag thuis blijven, toch. Bahh zit dan steeds met mn hoofd bij de klas en wat ze aan t doen zijn enzo, ben dan altijd blij als t 15:00 is. Ik ga zo slapen en bekijk t morgenvroeg.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  peach zo 24 maa 2013 - 8:42

Hier weer aan de betere hand,ik blijf morgen nog dagje thuis en dan wil ik dinsdag wel weer beginnen. Bliss ik zou nog dagje uitzieken,straks val je terug en ben je weer ziek.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 10:14

Bliss, als ik jou zo hoor zou ik lekker nog een dag thuis blijven. Beter goed uitzieken en dus extra thuis blijven, dan maar op halve kracht gaan werken. Beterschap!

Hier gaat het beter. Ben alleen strontverkouden geworden, maar ben soort van chronisch verkouden dus dat ben ik gewend. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Angela_1986 zo 24 maa 2013 - 10:24

Ik denk dat je er inderdaad nog niet aan toe bent om weer te gaan werken Bliss. Het klinkt alsof je nog 'zwak' bent! Daarnaast is het misschien wel een idee om te gaan leren je werk iets meer los te laten. Ik herken heel erg wat je zegt! Tot 2/2,5 jaar geleden zat ik ook steeds met m'n hoofd bij m'n werk als ik ziek was, dacht aan wat ik nog moest doen, bijzonderheden van clienten, of m'n collega's er wel aan zouden denken dat ze die ene taak van me over moesten nemen, enzovoorts. Maar dat werkte niet echt bevordelijk voor mijn herstel... Nu baal ik nog steeds héél erg als ik me moet ziek melden, kan er ook nog erg over twijfelen, en schieten evt. afspraken nog wel door m'n hoofd maar als ik me dan ziek heb gemeld probeer ik het daarna zoveel mogelijk los te laten en me niet schuldig te voelen; ik meld me tenslotte niet ziek voor zweetvoeten. En ik draag goed over aan collega's en probeer me daarna niet meer verantwoordelijk te voelen.

Hier gaat het wat betreft de blessure nog steeds hetzelfde maar ik kan er weer wat beter mee dealen. Het is nu eenmaal zo en het heeft tijd nodig! Ik probeer er het beste van te maken smile

Beterschap voor jullie meiden!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 19:01

Ik heb me idd nog een dag ziekgemeld en net een hele planning voor mijn klas aan een collega doorgegeven. Dat loslaten vind ik erg lastig idd, ik herken helemaal wat je zegt Angela. Ik draai me zo maar weer om en zal t proberen, maar ben toch blij als t 15:00 is Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Esperanza zo 24 maa 2013 - 23:37

Dat is wel beter denk ik. Beterschap!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Bliss ma 25 maa 2013 - 0:04

Thanks! Om het af te maken ben ik nu ineens strontverkouden geworden Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 394967 Ik duik mn nest maar weer in denk ik, ben totaal lamlendig inmiddels. Wil vanmiddag wel echt even naar buiten, zie eruit als een spook.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  sokpop ma 25 maa 2013 - 0:20

Beterschap allemaal.

Bliss herkenbaar dat je nog zo met je klas bezig bent. Ik heb dat ook wel. Gelukkig weet ik welke invaller het van mij overneemt en dat zij dat goed doet. Zit ik toch wat rustiger op de bank.

Ik zit sinds afgelopen vrijdag met mijn pootje omhoog op de bank en dat gaat zeker nog tot volgende week dinsdag duren. Dan ga ik namelijk pas weer naar het ziekenhuis en mag het drukverband ervan af en krijg ik waarschijnlijk een brace.
Verveel me nu al dus dat wordt nog wat Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 394967
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 2:42

Verstandig dat je thuis bent gebleven Bliss.

Sokpop, wat heb je gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Angela_1986 ma 25 maa 2013 - 3:49

Bliss schreef:Ik heb me idd nog een dag ziekgemeld en net een hele planning voor mijn klas aan een collega doorgegeven. Dat loslaten vind ik erg lastig idd, ik herken helemaal wat je zegt Angela. Ik draai me zo maar weer om en zal t proberen, maar ben toch blij als t 15:00 is Wink

Goed dat je je nog een dagje ziekgemeld hebt! Niet leuk dat het nodig is natuurlijk maar je zorgt nu wel goed voor jezelf door thuis te blijven. En het is inmiddels 15.00 uur geweest Wink Kon je het een beetje loslaten vandaag?
Ik weet dat het héél lastig is om los te laten! Het wordt wel steeds wat makkelijker hoor smile Ik zal nooit iemand worden die onverantwoordelijk en "nonchalant" met haar werk omgaat, ik heb nou eenmaal een flink verantwoordelijkheidsgevoel en vind dat ook een goede eigenschap. Ik heb alleen besloten dat het niet meer ten koste van mezelf moet gaan! Dat lukt tegenwoordig vrij aardig, nog niet altijd maar goed, al doende leert men Wink

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  sokpop ma 25 maa 2013 - 5:48

Nou afgelopen vrijdag wilde ik mijn boodschappentas op de fiets zetten en voordat ik het wist zat ik met mijn knieschijf naast mijn knie op de grond. Ambulance gebeld door behulpzame mensen entoen is hij door de ambulance mannen gelijk weer recht gezet waarop ik flauw viel. Daarna naar het ziekenhuis en nu dus een drukverband en hopen dat mijn banden alleen verrekt zijn en niet gescheurd. Ben dus bang dat ik hier nog wel even zoet mee ben laughcry
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 5:52

Klinkt heel pijnlijk sokpop! Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 1371890812 Hopelijk valt het mee inderdaad en is er niks beschadigd, maar dat maakt de pijn en onhandigheid voor nu niet minder natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  sokpop ma 25 maa 2013 - 5:56

Het weer recht zetten was vooral heel pijnlijk, en nu valt het mij eigenlijk reuze mee. Maar ja nu belast ik hem helemaal niet dat scheelt natuurlijk. Hoop inderdaad ook dat het allemaal mee gaat vallen.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:24

Sterkte en beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Alex di 26 maa 2013 - 5:36

Ik meld me ook, met vermoedelijk een griepje. Net ziek naar huis gegaan vanaf werk, alles doet pijn en ik heb het ijskoud. Nu lig ik in bed met een warme kop thee, hopelijk warm ik daar wat van op.

Beterschap voor alle andere zieken!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle zieken verzamelen! - Pagina 2 Empty Re: Alle zieken verzamelen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum