Giftig speelgoed? Weekmakers?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Giftig speelgoed? Weekmakers?
Had laatst een zomerjasje besteld voor f en toen kreeg ik er een gratis speeltje bij. Een kikkertje. Hartstikke leuk, f blij. Heeft hij het kikkertje vandaag even in zijn mondje gestopt. Mijn man rook gelijk een vieze chemische lucht en heeft het kikkertje afgepakt. F stopte gelijk zijn hand in zijn mond en zei au. Kwam ook een vettige substantie van af. M'n man heeft f daarna heel veel laten drinken.
F lijkt nu nergens meer last van te hebben. Hij heeft goed gegeten en goed gedronken en er is niets te zien. Waarschijnlijk omdat hij het kikkertje maar heel kort in zijn mond heeft gehad.
Vraag me toch af wat voor naars dit is geweest wat op dat kikkertje zat? Zal ik toch nog de huisarts bellen? Denk dat die er ook niet zoveel mee kan hè, zolang f geen klachten heeft. Ben flink geschrokken. Verwacht je toch niet. Heb wel gelijk de webshop gemaild om te waarschuwen.
F lijkt nu nergens meer last van te hebben. Hij heeft goed gegeten en goed gedronken en er is niets te zien. Waarschijnlijk omdat hij het kikkertje maar heel kort in zijn mond heeft gehad.
Vraag me toch af wat voor naars dit is geweest wat op dat kikkertje zat? Zal ik toch nog de huisarts bellen? Denk dat die er ook niet zoveel mee kan hè, zolang f geen klachten heeft. Ben flink geschrokken. Verwacht je toch niet. Heb wel gelijk de webshop gemaild om te waarschuwen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Giftig speelgoed? Weekmakers?
Ik zou toch wel even bellen denk ik.
Ik ben benieuwd of je reactie krijgt, want dit kan echt niet
Ik ben benieuwd of je reactie krijgt, want dit kan echt niet
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10