Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welke forumster herken je jezelf het meest?

+22
Exogenesis
Pommes
Poubelle
Aziraphale
Burn
Sea of Trees
Lady Starstruck
Blair
Marin
Parel
Jeanette
SarahKey
Rush
Charles
Capt'n Zero
Zwerver
Twellie
Elliot
Bliss
SDL
Bazinga
Roza
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In welke forumster herken je jezelf het meest? - Pagina 2 Empty Re: In welke forumster herken je jezelf het meest?

Bericht  Charles wo 20 maa 2013 - 0:26

Nee, ik heb het niet over jou, had niet eens gelezen dat je had gereageerd. Meer in het algemeen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In welke forumster herken je jezelf het meest? - Pagina 2 Empty Re: In welke forumster herken je jezelf het meest?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 0:45

Nou ja, ik denk dat de uitleg voor meer mensen geldt. Je zoekt toch ongemerkt vriendinnen met wie je iets gemeen hebt?

Gast
Gast

Bericht  Charles wo 20 maa 2013 - 0:58

Artemis schreef:Nou ja, ik denk dat de uitleg voor meer mensen geldt. Je zoekt toch ongemerkt vriendinnen met wie je iets gemeen hebt?

Ik ging erover nadenken en stelde vast dat ik me vriendschappelijk gezien ook wel aangetrokken voel tot tegenpolen!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Blair wo 20 maa 2013 - 1:07

Charles schreef:
Artemis schreef:Nou ja, ik denk dat de uitleg voor meer mensen geldt. Je zoekt toch ongemerkt vriendinnen met wie je iets gemeen hebt?

Ik ging erover nadenken en stelde vast dat ik me vriendschappelijk gezien ook wel aangetrokken voel tot tegenpolen!

Dat heb ik ook, vind het juist wel verfrissend, de kijk op dingen van mijn vriendinnen die totaal the opposite zijn. Allemaal hetzelfde wordt zo saai.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:14

Ik herken dingen van mijn karakter/denkwijze, voor zover dat hier mogelijk is, bij Artemis, Charles, Kiekeboe en Blond.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck wo 20 maa 2013 - 5:30

In niemand.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Sea of Trees wo 20 maa 2013 - 5:33

Ik denk dat ik me wel herken in VeryCherry, Vesper en ook wel in Parel.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Burn wo 20 maa 2013 - 5:34

Ik denk ik wel deels in Taeda! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Sea of Trees wo 20 maa 2013 - 5:35

O en Elodie schiet me ook ineens te binnen smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 20 maa 2013 - 5:36

En mij schiet jou te binnen, SoT! Beetje. Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Aziraphale wo 20 maa 2013 - 5:39

In niemand eigenlijk. Wel zijn er een aantal meiden met hetzelfde beroep of dezelfde muzieksmaak, maar dat vind ik niet persé herkenning.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Poubelle wo 20 maa 2013 - 5:40

Aziraphale schreef:In niemand eigenlijk. Wel zijn er een aantal meiden met hetzelfde beroep of dezelfde muzieksmaak, maar dat vind ik niet persé herkenning.

Dit dus.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Sea of Trees wo 20 maa 2013 - 5:40

Marin schreef:En mij schiet jou te binnen, SoT! Beetje. Very Happy
Haha, ja dat klopt, ik herken me ook wel in jou! Maar aan de andere kant ook weer helemaal niet, qua gezinssituatie enzo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 20 maa 2013 - 5:41

Sea of Trees schreef:
Marin schreef:En mij schiet jou te binnen, SoT! Beetje. Very Happy
Haha, ja dat klopt, ik herken me ook wel in jou! Maar aan de andere kant ook weer helemaal niet, qua gezinssituatie enzo.

Haha ja precies, niet direct, maar ergens toch wel beetje smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pommes wo 20 maa 2013 - 5:41

Niemand, natuurlijk heb je met bepaalde personen wel raakvlakken. Maar dat ik me echt herken in iemand nee.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Lady Starstruck wo 20 maa 2013 - 5:42

Poubelle schreef:
Aziraphale schreef:In niemand eigenlijk. Wel zijn er een aantal meiden met hetzelfde beroep of dezelfde muzieksmaak, maar dat vind ik niet persé herkenning.

Dit dus.
Dit heb ik inderdaad ook.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 6:22

Er zijn raakvlakken met forummers, gemeenschappelijke interesses, et cetera et cetera, maar herkenning zou ik het niet willen noemen. Hooguit dat ik vaak wel op een lijn zit met Artemis, Sterre, RYW en Susan (maar dan ben ik een stuk ongenuanceerder;))

Gast
Gast

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 6:40

Hee sea of trees, wat leuk!
Ben wel benieuwd in welk opzicht dan!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Exogenesis wo 20 maa 2013 - 6:47

Geen idee. Misschien een beetje in Sorella. Ik heb het idee dat we beide een zeer kritische blik op het leven hebben en onszelf soms met fases wat nietig/overbodig vinden. Ook delen we een intense liefde voor paarden.

Verder durf ik niet echt gelijkenissen uit te spreken, aangezien ik velen niet goed genoeg daar voor ken.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SoGood wo 20 maa 2013 - 6:58

Exo, ik herken mezelf de afgelopen tijd weleens in jou omdat veel wat je post en meemaakt ook op mij van toepassing blijkt te zijn. Ik weet niet of we qua karakter op elkaar lijken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lady1984 wo 20 maa 2013 - 7:19

Bij Atelier Madame lees ik vaak heel herkenbare dingen. Ik kan niet direct een voorbeeld noemen. Het zou ook de manier van schrijven kunnen zijn.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis wo 20 maa 2013 - 9:13

Sogood, dat heb ik inderdaad ook wel een beetje... In welke forumster herken je jezelf het meest? - Pagina 2 561177 En volgens mij hebben we ook wel ongeveer dezelfde kledingsmaak In welke forumster herken je jezelf het meest? - Pagina 2 827601
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Sea of Trees wo 20 maa 2013 - 9:15

Parel schreef:Hee sea of trees, wat leuk!
Ben wel benieuwd in welk opzicht dan!
Ik heb eigenlijk geen idee, gewoon een gevoel smile ik denk ook de manier waarop jij met L. omgaat, best 'makkelijk' daar herken ik gewoon veel in. Jij hebt volgens mij zoiets van, niet zo moeilijk doen allemaal en lekker genieten! En dat vind ik een mooie instelling. Ik lees gewoon veel herkenbare dingen bij jou haha.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd wo 20 maa 2013 - 23:31

Ik herken mijzelf niet echt in 1 persoon, maar ik denk wel dat ik het karakter van 3 forumsters kan samen voegen tot een persoon die overeenkomt met mij haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Mamsie do 21 maa 2013 - 1:38

Babydoll schreef:Herken mezelf een beetje in Mamsie.

Oohja joh?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: