Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

+8
Isis
Shopaholic
Paper Crown
Luce
Jasmine
Curious
Charles
LDJ
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  Amber- vr 22 maa 2013 - 1:16

Ik herken het deels. Maar heb het wel in mindere mate dan jou.
Bij mij heeft het wel goed gedaan dat ik nu 20 uur werk in plaats van 32 uur voor mijn zwangerschap. Ben nog wel steeds onzeker en ben bang dingen fout te doen maar het overheerst niet meer. Ik heb een baan waarin ik niet steeds met mijn collega's samen werk. Draai spreekuren en doe huisbezoeken. Dit vind ik erg fijn.

Hoe gaat het nu?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  LDJ vr 22 maa 2013 - 2:16

Ik ben bij de ha geweest en word doorgestuurd naar een psychiatrisch verpleegkundige.
Ben benieuwd. Vandaag ben ik vrij, maar ik voel me echt zo niet goed.
Baal ervan als een stekker Cry .

Isis, ben benieuwd naar je verhaal.
Curious en Luce, ik pm jullie nog weer terug.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  M-G vr 22 maa 2013 - 13:49

Geen herkenning maar ik wil je wel even een dikke hug geven!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  Lara zo 24 maa 2013 - 0:24

Helaas herkenbaar voor mij. Meer dan 20 uur per week werken lukt me niet, omdat ik dat vanwege faalangst en de spanning die dit met zich meebrengt gewoon niet volhoud. Heb een faalangsttraining gevolgd, maar dat heeft het probleem helaas niet verminderd. Aan de meiden die hier ook last hebben: ik vraag me af of er iets is wat jullie geholpen heeft? Misschien een bepaalde therapie, het gebruik van medicijnen, of een aanpassing in je levensstijl o.id.?
Lara
Lara
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 13-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  Isis ma 25 maa 2013 - 0:44

LDJ, ik heb je een PM gestuurd.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  nijntje4 di 26 maa 2013 - 2:11

Ik herken het ook, faalangst, onzekerheid, mezelf niet kunnen zijn op het werk enz, verlamd wanneer de aandacht naar mij gaat en ik iets moet presteren. Ik ben vroeger en nu ook nog wel bij huisartsen en psychologen geweest maar echt geholpen heeft het niet, het gaat wel beter dan vroeger maar het blijft nu op hetzelfde niveau hangen.

Wat ik mij wel afvraag: bij mij is er nooit sprake geweest van dat ik in aanmerking kwam voor andere hulp of dat ze zeiden dat ik (tijdelijk) niet moet werken, dat ze mijn probleem erkennen zeg maar. Ik vraag mij af wanneer een arts tot zo'n besluit komt?

Ik zit nu een jaar thuis omdat ik geen baan kan vinden maar in principe ben ik gewoon voor fulltime op zoek, hoe moeilijk ik solliciteren en werken ook vind... Ik wist serieus niet dat het een optie kan zijn om daardoor niet te werken zeg maar (even los van burnout enzo bedoel ik).
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu ik weer werk is het weer helemaal mis... - Pagina 2 Empty Re: Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum