Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer aan het werk na verlof

+9
Slakje
Happydobby
Wennes
yes1984
Flip Fluitketel
L!ND@
Annemie
Ayla
Aimee
13 plaatsers

Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Weer aan het werk na verlof

Bericht  Aimee vr 20 apr 2012 - 8:10

Ik moet maandag weer beginnen en ik ben zó zenuwachtig. Ik ben er bijna 6 maanden uitgeweest, heb al die tijd wel nauw contact gehouden met mijn collega's, maar er zijn een hoop dingen veranderd en de drempel is daardoor voor mijn gevoel echt torenhoog geworden. Ook heb ik deze week meteen weer een slaapdienst en vind het een naar idee dan gewoon de hele nacht niet bij mijn kindje te zijn (ook al slaapt hij gewoon het grootste gedeelte van de nacht). Ik weet dat het ergens goed voor me is om weer te gaan, omdat mijn wereldje nu vrij klein is, maar hoe dichter bij het komt, hoe meer ik er tegen op ga zien.

Hoe was/is dit bij jullie? Hadden/hebben jullie zin om weer aan het werk te gaan? En hoe is die eerste dag gegaan?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Ayla vr 20 apr 2012 - 8:19

Ik had wel weer zin om te beginnen, had het hier in huis (en de ritjes winkelcentrum, centrum etc.) wel gezien. Eerste dag is vooral veel vertellen hoe het ging Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Annemie vr 20 apr 2012 - 8:21

Ik had totaal geen zin en zag er wel tegenop, maar toen ik eenmaal was begonnen vond ik het heerlijk, ff weer wat anders.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  L!ND@ vr 20 apr 2012 - 8:23

De eerste week vond ik het vreselijk, maar vooral omdat ik mijn dochter ergens anders moest achter laten. Daarna was ik snel weer gewend en ik vond het wel fijn. Eindelijk weer wat meer onder de mensen en ik kreeg weer wat meer ritme in mijn leven.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Flip Fluitketel vr 20 apr 2012 - 8:27

Ik had er wel weer zin in om te gaan werken. Weer een beetje ritme en structuur in het leven. Verder was het de eerste week veel vertellen en alles op zijn beloop laten. Aan mijn dochter dacht ik wel, maar wist dat ze in goede handen was en als ik er behoefte aan had belde ik even.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  yes1984 vr 20 apr 2012 - 8:28

Ik zag er enorm tegenop. Op mijn werk stond een groot bos bloemen klaar. Om mij op te vrolijken tijdens de eerste dag. Ik had snel mijn draai weer gevonden. Ik heb wel het voordeel dat mijn vriend J. wegbrengt. Daar vind ik nog steeds niets aan. Ik werk nu drie dagen per week, en vind dat goed te doen.

De eerste dag is inderdaad vooral bijkletsen met iedereen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Wennes vr 20 apr 2012 - 8:31

Ik vond het vreselijk! De avond ervoor heb ik alleen maar gehuild, en dat terwijl mijn zoontje naar het kdv ging en maar een deur van mij gescheiden was omdat ik toen in de groep naast hem werkte.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Happydobby vr 20 apr 2012 - 16:33

Ik ging na het verlof meteen de nachtdienst in, ik was het verlof best zat en was juist blij om weer te werken. M ging trouwens niet naar de opvang maar bleef thuis bij papa. Inmiddels gaat hij wel naat het kdv.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Slakje vr 20 apr 2012 - 18:31

Ik vond het vooral moeilijk dat Louise nog zo klein was, niet zozeer om haar achter te laten. Maar ik had het gevoel dat ze vooral mama nodig had. Maar blijkbaar amuseert ze zich dood in het kdv en lacht ze heel veel daar.
Ik was het thuiszitten ook vrij snel beu. Zelfs toen ik thuiszat en ik was nog zwanger snakte ik er al naar om terug te gaan werken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  MissD vr 20 apr 2012 - 18:38

Ik vond het helemaal niks om weer te gaan werken.. T. ging slapen bij mijn ouders (heeft het daar hartstikke naar haar zin), maar ik miste haar zo ontzettend. Maandag gaat ze nog 1x voor 3 nachtjes naar mijn ouders en dan hoeft het niet meer omdat ik alleen nog maar in de avonden ga werken.

Op mijn werk was ik trouwens zo weer aan alles gewend, op een wisseling van cliënten na was er niets veranderd dus ik kon meteen weer aan de slag alsof ik nooit ben weggeweest.

Wat ik wel leuk vond is alle interesse die collega's en bewoners in mij en T. hadden/hebben...

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 18:46

De eerste keer vond ik het he-le-maal niks.
H. haar hartje functioneerde niet zoals het goorde en ik was steeds bang dat ze iets over het hoofd zouden zien (achteraf was dat niet nodig omdat het veel minder ernstig bleek dan ons verteld was...) en ik vond het niks dat een vreemde voor haar zorgde. Ik had heel erg lang thuis gezeten, ongeveer 4 maanden voor de bevalling ging ik de ziektewet in en vlak voor ik moest beginnen werd ik ziek waardoor ik nog eens 6 maanden langer thuis zat. En al die tijd had ik van mijn collega's niets gehoord.


Bij A. was het anders, ook wel weer snel de ziektewet in gegaan en ook niks van collega's gehoord maar mijn man was nu overdag thuis dus ik hoefde mijn kleine frummel niet weg te brengen naar vreemde. Dat scheelde voor mij al behoorlijk veel.

Nu vind ik het wel weer lekker om te werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Printje vr 20 apr 2012 - 19:09

Ik was juist enorm blij om weer te kunnen gaan werken. Thuiszitten is niets voor mij. Was moeilijk om mijn eigen mannetje achter te laten bij dagverblijf maar weer gaan werken vond ik heerlijk. Ik vond het juist moeilijker om R achter te laten toen hij groter werd, ik vind naarmate kindjes groter worden het steeds leuker worden en dat naakte juist dat ik het tien lastiger vond om te gaan werken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  juffie001 vr 20 apr 2012 - 19:17

Ik vond het heerlijk om weer aan het werk te gaan.
Had ook lang thuis gezeten en ben daar niet zo goed in.
Succes maandag!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 19:25

Ik ben in totaal 7 mnd thuis geweest en vond t ook vreselijk om weer te moeten gaan werken, heb de dagen ervoor ook tranen met tuiten gehuild.
Ik ben dus gaan werken toen mijn zoontje 5.5 maanden was.

Nu heb ik nog verlof en na mijn verlof krijg ik een 0 uren contract dan kan ik zelf bepalen wanneer ik wil werken en zal ik w.s gaan werken in de avonduren en weekend als mijn man bij de kindjes is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:55

Ik ben 9 maanden thuis geweest en zag er flink tegenop. Maar toen ik eenmaal weer bezig was had ik het gevoel of ik nooit weg geweest was. Vind het heerlijk om te werken, even iets anders en werken is meestal rustiger als thuis met de kids + huishouden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 7:50

Ik geef sowieso veel te veel geld uit als ik vrij ben, dus ik kan beter nog wel wat werken haha

Ik vond het niet eens erg om te gaan werken, keek er erg naar uit, maar ik vond het wel even pittig mijn toen nog zo kleine meisje weg te brengen. Dat was na een paar weken over, nu loopt alles op rolletjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Aimee za 21 apr 2012 - 8:00

Parel schreef:Ik geef sowieso veel te veel geld uit als ik vrij ben, dus ik kan beter nog wel wat werken haha

Ik vond het niet eens erg om te gaan werken, keek er erg naar uit, maar ik vond het wel even pittig mijn toen nog zo kleine meisje weg te brengen. Dat was na een paar weken over, nu loopt alles op rolletjes!

Ja geld uitgeven doe ik nu ook teveel, dus wat dat betreft is het beter om weer te beginnen Laughing Maar het winkelt zo lekkker met een kinderwagen! Ruimte zat voor alle tassen.
En Luuk hoeft niet naar het KDV, omdat mijn vriend en ik beide wisseldiensten werken(als ik werk is hij thuis en andersom). Dus ook daar maar ik me niet zo druk om. Maar ik vind het gewoon zo fijn om zelf voor hem te zorgen! Luuk is niet de allermakkelijkste baby, ik heb eindelijk mijn weg en maniertjes een beetje met hem gevonden en vind het nu heel lastig om dat uit handen te gaan geven.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  SarahKey za 21 apr 2012 - 8:51

spannend dat je weer moet beginnen met werken.

Snap best dat je er tegenop ziet, ik heb dat ook! Mijn verlof is nu officieel voorbij na 16 weken maar heb nog twee weken vakantie. (Al ga ik 1 ochtend in de vakantie mee met de kids op uitje). Heb in totaal dan 18 weken vrij gehad. Al is het omgevlogen Cool
Maar zie er ook tegenop! Niet zozeer het werk. De kinderen hebben al een paar keer gevraagd wanneer ik weer terug kom I love you maar ik vind het nog een vreselijk idee op mijn kleine man achter te laten. Tot nu toe ben ik 3 keer eventjes weggeweest en Siem is nog geen een keer achtergebleven bij iemand anders dan zijn ouders. En dan komt oma en moet hij naar het kdv... Sad

Heel veel succes maandag! hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 9:10

Haha, ja winkelt heerlijk! Ik stouw heel die kinderwagen vol, én alle kleding voor haar is zo leuk en snoezelig! En ´niet duur´ denk ik dan, maar ja als je 10 truitjes koopt van 2 euro is dat ook 20 euro natuurlijk.

Mijn vriend heeft de 1ste week dat ik ging werken L 3 dagen opgevangen, voor het eerst sinds haar geboorte. Hij vond het absoluut wennen maar wel heel erg fijn, hij snapt haar en mij een stuk beter. Is gewoon een stuk zelfstandiger wat dat betreft geworden, en hernieuwd respect voor me gekregen. En het is zó schattig om hun samen te zien! L is ook niet de makkelijkste, die spuugde en huilde geregeld alles bij elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na verlof Empty Re: Weer aan het werk na verlof

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum