Wie heeft er ook krullen?
+11
Krullebol
Mint
Poubelle
Blond
Snoes
Aziraphale
Japie
Aimee
_Lana_
Taeda
Silver
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie heeft er ook krullen?
Ik vraag ALTIJD of diegene die me gaat knippen ook krullen kan knippen.
Nu dus ook... Ja hoor, zei ze. Geen probleem!
Toen het nat was, leek het best redelijk. Maar toen ik thuis was, was het inmiddels opgedroogd. Nou... Ik kon wel janken.
Achter is het echt heel (veel te) kort. Mijn nek is gewoon vrij. En voor heeft ze de plukken veel te lang gelaten. Het is totaal uit verhouding.
Nu dus ook... Ja hoor, zei ze. Geen probleem!
Toen het nat was, leek het best redelijk. Maar toen ik thuis was, was het inmiddels opgedroogd. Nou... Ik kon wel janken.
Achter is het echt heel (veel te) kort. Mijn nek is gewoon vrij. En voor heeft ze de plukken veel te lang gelaten. Het is totaal uit verhouding.
Gast- Gast
Snoes schreef:Lana, jouw krullen zijn ZO leuk!
Wat lief! Dank je wel!
@ Sybella: Jeetje wat balen zeg! Heb je een voor-en een nafoto?
Anders gewoon teruggaan hoor en misschien kunnen ze het nog een beetje bijknippen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ahw Sybella dat is klote zeg! Ik zou teruggaan!
Heb je een foto? Misschien kunnen wij je een beetje opvrolijken.
Heb je een foto? Misschien kunnen wij je een beetje opvrolijken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat balen, Sybella
Ben ook benieuwd naar een foto.
Ben ook benieuwd naar een foto.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Geen voor foto. Ben nu wel foto's aan het uploaden maar weet nog niet of ik ze plaats.
Ik baal al zo van mezelf. Ga helemaal niet graag op de foto en dan ook nog met die stomme haren
Ik baal al zo van mezelf. Ga helemaal niet graag op de foto en dan ook nog met die stomme haren
Gast- Gast
Ohh wat balen! Ik heb ook vaak zo`n kutgevoel na een kappersbezoek, maar je zult zien dat je haren binnen no time weer groeien!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik gebruik deze mouse:
En deze om het bij te werken, de dag na het wassen:
En deze om het bij te werken, de dag na het wassen:
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Oo meis wat balen! Ik heb meestal dat het na 1 dag goed zit als ik naar de kapper ben geweest. Gewoon je eigen haarspul gebruiken helpt ook al veel. Krullen vallen ( bij mij) elke dag weer anders..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Sybella schreef:Thanx. Kun je dat eerste gewoon bij de Etos ofzo kopen?
De Tigi spullen zijn te koop bij goede kapsalons en online. Het is vrij prijzig maar zonder SLS en je doet er erg lang mee want je hebt maar een klein beetje nodig. Ik heb nu 750 ml flessen shampoo en conditioner gekocht in de aanbieding, ergens online. Was toen dezelfde prijs per fles als een 250 ml fles
Aziraphale- Ratel
Niet quoten graag...
Heb het toen straks gewassen en mijn eigen spul erin gedaan en het zit al wel wat beter dan toen ik bij de kapper vandaan kwam. Maar de zijkant is echt bagger!!
Oh en ik lach wel... Maar ik ben niet blij
*knip*
Heb het toen straks gewassen en mijn eigen spul erin gedaan en het zit al wel wat beter dan toen ik bij de kapper vandaan kwam. Maar de zijkant is echt bagger!!
Oh en ik lach wel... Maar ik ben niet blij
*knip*
Laatst aangepast door Sybella op wo 20 maa 2013 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als ik het zo zie heeft ze het bovenop aan de achterkant ook te lang gelaten ten opzichte van de rest aan de achterkant....
Gast- Gast
Ik vind een bob an sich leuk bij je, maar zoals het nu geknipt is zou ik teruggaan. Achter loopt het niet mooi door, ik denk dat ze het meer op moeten knippen.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, zoiets dacht ik dus ook. Bovenop is het veel te lang.
En dan die rare plukken aan de zijkant nog wat korter. En dan ben i kzo kort dat ik nog meer baal... Ik wilde helemaal niet zoooo kort!
En dan die rare plukken aan de zijkant nog wat korter. En dan ben i kzo kort dat ik nog meer baal... Ik wilde helemaal niet zoooo kort!
Gast- Gast
De lengte vind ik wel mooi maar het kapsel zelf is niet zo mooi geknipt inderdaad, vooral van achteren. Ik zou even bellen morgen, rustig uitleggen dat het nu het opgedroogd is en gewassen, het niet mooi valt. En eerlijk gezegd zou ik de kapster die jou geknipt heeft niet meer aan m'n haar willen hebben, dus om iemand anders vagen.
Aziraphale- Ratel
Haha, nee die hoeft ook nooit meer aan mijn haar te komen!
Nog niet wijzen!
Ja, ik zal morgen inderdaad eventjes bellen. Bah. Ik ben al zo'n schijterd om naar de kapper te gaan en nu is mijn ergste nachtmerrie nog waarheid geworden ook.
Nog niet wijzen!
Ja, ik zal morgen inderdaad eventjes bellen. Bah. Ik ben al zo'n schijterd om naar de kapper te gaan en nu is mijn ergste nachtmerrie nog waarheid geworden ook.
Gast- Gast
Oh wat naar voor je. Ik weet zo hoe je je voelt. Heb ook krullen, en het is al zo vaak verknipt bij mij. Het begint nu eindelijk een beetje langer te worden.
Gast- Gast
Ik moest serieus aan je denken Carrie, toen ik mijn hoofd onder de kraan stak vanmiddag!
Ik stond te vloeken en te schelden en moest ineens aan je topic denken.
Ben bijna in staat om naar V. eldhoven te rijden. Daar zat een kapper die echt goed was. Ik weet niet eens of ze nog bestaan... Hij en Antoinette uit de bus zijn de enige twee die mijn haren ooit fatsoenlijk geknipt hebben.
Ben bijna in staat om naar V. eldhoven te rijden. Daar zat een kapper die echt goed was. Ik weet niet eens of ze nog bestaan... Hij en Antoinette uit de bus zijn de enige twee die mijn haren ooit fatsoenlijk geknipt hebben.
Gast- Gast
Sybella, wat afschuwelijk. Ik heb de foto's gemist helaas. Is het niet een idee om iets met speldjes te proberen en er dan tijdelijk een leuke strikband in te doen
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik heb net wat speldjes gezocht inderdaad en het is wel redelijk op te steken.
Zo'n strik is niet echt wat voor mij maar ik heb wel een paar van die bredere haarbanden die ik in had toen ik dreads had. Dus daar kan ik ook nog wel wat mee.
Zo'n strik is niet echt wat voor mij maar ik heb wel een paar van die bredere haarbanden die ik in had toen ik dreads had. Dus daar kan ik ook nog wel wat mee.
Gast- Gast
Het enige dat voor mij werkt is het aantal centimeters dat er af mag aanwijzen en het hen laten herhalen en aanwijzen. Zodra ik ook maar iets anders wil gaat het helemaal mis. Wilde haar tot over mijn schouders en ze knipte het tot iets over mijn kaaklijn. Ik ben benieuwd naar de foto's wil je die nog even terugplaatsen?Sybella schreef:Ik moest serieus aan je denken Carrie, toen ik mijn hoofd onder de kraan stak vanmiddag!
Gast- Gast
Ja, ik vrees dat ik dat ook had moeten doen
Ik zal ze nog heel even terug plaatsen.
*knip*
Ik zal ze nog heel even terug plaatsen.
*knip*
Laatst aangepast door Sybella op wo 20 maa 2013 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De achterkant ziet er inderdaad niet heel mooi uit. Wat rot zeg, ik zou daar ook heel erg van balen . Het lijkt bijna alsof ze je geknipt heeft met het idee dat je steil haar hebt.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Syb, wat balen!
Dat helpt inderdaad niet echt om je beter te voelen.
Is het een idee het ze morgen droog bij te laten knippen?
Dan zien ze precies hoe ze vallen, deden ze bij mijn vader ook (die heeft echt syb vd kast haar).
Dan zien ze precies hoe ze vallen, deden ze bij mijn vader ook (die heeft echt syb vd kast haar).
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Syb, wat balen!
Hahahah .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: