wimpers krullen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
wimpers krullen
Hallo meiden,
Als ik met een wimperkrultang me wimpers krult (daarna mascara), dan duurt het nooit lang of de krul is er weer uit.
Sommige meiden houden de hele tijd die krul (dat wil ik ook wel).
Wat doen jullie (extra) om de krul erin te houden? Hebben jullie tips?
Groetjes!
Als ik met een wimperkrultang me wimpers krult (daarna mascara), dan duurt het nooit lang of de krul is er weer uit.
Sommige meiden houden de hele tijd die krul (dat wil ik ook wel).
Wat doen jullie (extra) om de krul erin te houden? Hebben jullie tips?
Groetjes!
Happy22- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 22
Registratiedatum : 25-06-11
Re: wimpers krullen
Hou je de krultang wel lang genoeg vast? Wat ook wel help is de krultang warm maken door hem onder een föhn te houden, dan zou hij langer moeten blijven zitten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ja balen is dat he. Ik heb van mezelf lange wimpers, maar ook redelijk stijl. Ik gebruik dus altijd een krultang. Zo mooi krullend als sommigen van zichzelf hebben krijg ik helaas niet. Maar ik heb wel gemerkt dat het ook van de mascara afhangt.
Doordat ik lange wimpers heb, zijn ze ook wat zwaarder waardoor de krul er ook weer sneller uit gaat. Vooral als ik veel lagen (=zwaar) opdoe.
Ik raad je daarom aan om een mascara te zoeken die lichtgewicht is, (en krullend effect). Hopelijk blijft de krul er dan langer in.
Doordat ik lange wimpers heb, zijn ze ook wat zwaarder waardoor de krul er ook weer sneller uit gaat. Vooral als ik veel lagen (=zwaar) opdoe.
Ik raad je daarom aan om een mascara te zoeken die lichtgewicht is, (en krullend effect). Hopelijk blijft de krul er dan langer in.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Met waterproof mascara blijft de krul erin zitten.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: