Kokosolie
+17
Linda
Pompoen
Joan
Sanne
SDL
Zora
dr_oupy
Rouge
Herfstblaadjes
Huppekee
Queen
Coco
Mamsie
Urban Naked
Minx
Muus
Poeke
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kokosolie
Doen jullie die kokosolie direct uit de pot in je haar smeren? of laten jullie het eerst smelten?
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Klinkt als heel fijn spul! Doet het verder nog iets voor je gezicht behalve het minder droog maken?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn huid werd er juist minder vet van. Zou het gewoon eens googlen. Er word zoveel over geschreven. Heb het nu ook in mijn haar zitten. Ziet er echt heel vel uit maar voelt zo lekker zacht haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Grappig spul dus en het uitproberen waard. Val je er ook nog van af, dan is het écht een wondermiddel ;-)
P.S. Carrie, ik lees dat jij penetreren schrijft maar bedoel je niet impregneren? Ik zag het je al is eerder schrijven en ik had het nog nooit gezien om het op die manier te toe te passen.
P.S. Carrie, ik lees dat jij penetreren schrijft maar bedoel je niet impregneren? Ik zag het je al is eerder schrijven en ik had het nog nooit gezien om het op die manier te toe te passen.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Mijn haar was nadat ik het eruit had gewassen echt ontzettend statisch, maar echt heel erg! Ik heb net nog een klein beetje op mijn handen gesmeerd en door mijn handen gehaald, met het idee dat vet je haar minder statisch maakt, maar het werd nog erger. Hebben jullie dit ook?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
im·preg·ne·ren (werkwoord; impregneerde, heeft geïmpregneerd)
1
iets met een chemische stof doordrenken om het waterdicht, onbrandbaar enz. te maken
pe·ne·tre·ren (werkwoord; penetreerde, heeft, is gepenetreerd)
1
door-, binnendringen
In dit geval dus echt penetreren. Klopt volledig wat er staat.
1
iets met een chemische stof doordrenken om het waterdicht, onbrandbaar enz. te maken
1
door-, binnendringen
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:im·preg·ne·ren (werkwoord; impregneerde, heeft geïmpregneerd)
1
1
door-, binnendringen
Haha, oké weer wat geleerd .
SDL- Prater
Heeft hier iemand zich al gewaagd aan Oil Pulling? Ben het nu aan het doen omdat het schijnt te werken tegen keratosis pilaris en allerlei andere kwaaltjes.
Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.
Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.
Gast- Gast
Nee had er ook nog nooit van gehoord. Misschien maar gewoon eens proberen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb het net gedaan en ik zou toch durven zweren dat mijn tanden witter zijn!
Vies was het niet, wel raar.
Gast- Gast
Ik las op beautygloss.nl dat je dit juist moest doen voor je wat gegeten had enzovoort. Het lijkt mij eigenlijk wel een gek idee om een hap olie in je mond te nemen. En niet te kunnen slikken.
dr_oupy- Fluisteraar
dr_oupy schreef:Ik las op beautygloss.nl dat je dit juist moest doen voor je wat gegeten had enzovoort. Het lijkt mij eigenlijk wel een gek idee om een hap olie in je mond te nemen. En niet te kunnen slikken.
Dat las ik terwijl mijn mond vol zat ook . Maar op andere plekken lees ik dat het niks uitmaakt.
Gast- Gast
Minneke schreef:dr_oupy schreef:Ik las op beautygloss.nl dat je dit juist moest doen voor je wat gegeten had enzovoort. Het lijkt mij eigenlijk wel een gek idee om een hap olie in je mond te nemen. En niet te kunnen slikken.
Dat las ik terwijl mijn mond vol zat ook . Maar op andere plekken lees ik dat het niks uitmaakt.
Hahah, handig zo met je mondvol
dr_oupy- Fluisteraar
Ja en toen heb ik er ook al op geantwoord impregneren is iets heel anders.SDL schreef:Grappig spul dus en het uitproberen waard. Val je er ook nog van af, dan is het écht een wondermiddel ;-)
Gast- Gast
Herfstblaadjes schreef:Mijn haar was nadat ik het eruit had gewassen echt ontzettend statisch, maar echt heel erg! Ik heb net nog een klein beetje op mijn handen gesmeerd en door mijn handen gehaald, met het idee dat vet je haar minder statisch maakt, maar het werd nog erger. Hebben jullie dit ook?
Ja bij mij ook. En onwijs plat. Ik heb het voor alles gebruikt inmiddels maar mijn haar is als enige geen succes, denk dat ik het nog een keer moet wassen. Het is wel veel zachter maar geen volume meer.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Woepsie, sorry. Ik dacht bij penetreren niet dat wat jij bedoelt. Ik kreeg er maar een raar beeld bij . Nou, ik ben in ieder geval weer wijzer dan gisteren....Carrie schreef:Ja en toen heb ik er ook al op geantwoord impregneren is iets heel anders.SDL schreef:Grappig spul dus en het uitproberen waard. Val je er ook nog van af, dan is het écht een wondermiddel ;-)
En dat olietje voor in mijn mond lijkt me ook wel wat, weer een andere versie van "effe een vette bek halen".
SDL- Prater
Oeps.... de afvoer van de douche was hier volledig verstopt. Mijn man verdenkt de kokosolie
Gast- Gast
Ja dat van die olie heb ik gelezen! Wat apart zeg. Denk dat ik dan braakneigingen krijg.SDL schreef:Woepsie, sorry. Ik dacht bij penetreren niet dat wat jij bedoelt. Ik kreeg er maar een raar beeld bij . Nou, ik ben in ieder geval weer wijzer dan gisteren....Carrie schreef:Ja en toen heb ik er ook al op geantwoord impregneren is iets heel anders.SDL schreef:Grappig spul dus en het uitproberen waard. Val je er ook nog van af, dan is het écht een wondermiddel ;-)
En dat olietje voor in mijn mond lijkt me ook wel wat, weer een andere versie van "effe een vette bek halen".
Gast- Gast
Oh dat is wel jammer! Geen last van gehad gelukkig, doe het nu zo'n half jaar.Minneke schreef:Oeps.... de afvoer van de douche was hier volledig verstopt. Mijn man verdenkt de kokosolie
Gast- Gast
SDL schreef:Grappig spul dus en het uitproberen waard. Val je er ook nog van af, dan is het écht een wondermiddel ;-)
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/32166-gewicht-verliezen-met-kokosolie.html
Minx- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Oeps.... de afvoer van de douche was hier volledig verstopt. Mijn man verdenkt de kokosolie
Ohjeej, ik hoop dat dat hier morgen niet gaat gebeuren. Ik heb net de kokos olie in mijn haar gesmeerd, en laat het even een nachtje zitten, en was het er morgen ochtend weer uit. Ben benieuwd hoe mijn haar dan is.
dr_oupy- Fluisteraar
Even een upje voor dit topic. Ik had al wel een pot kokosolie staan, maar daar deed ik niets mee.
Vandaag de extra virgin kokosolie gekocht bij de tuinen en heb hem op m'n gezicht gesmeerd. Ik had een klein klontje gepakt, maar heb nog steeds het gevoel of ik één dikke vettige waas over mijn gezicht heb liggen, al valt het op zich wel mee.
Hoe veel kokosolie smeren jullie eigenlijk op je gezicht?
Vandaag de extra virgin kokosolie gekocht bij de tuinen en heb hem op m'n gezicht gesmeerd. Ik had een klein klontje gepakt, maar heb nog steeds het gevoel of ik één dikke vettige waas over mijn gezicht heb liggen, al valt het op zich wel mee.
Hoe veel kokosolie smeren jullie eigenlijk op je gezicht?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Een klein beetje inderdaad, voelt idd nog vettig aan maar ziet er niet zo uit. Halverwege de dag is het helemaal ingetrokken.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja, 't voelt echt heel vreemd. Ik ga het 's ochtend ook maar niet gebruiken denk ik.
Ik probeer het een tijdje, kijken wat ik ervan vind.
Ik las trouwens ergens dat je de olie kon smelten (au bain marie) en dan mengen met flink wat cacaopoeder. Dat in kleine vormpjes (cupcakes) gieten en weer hard laten worden in de koelkast. Dan krijg je soort cakejes van kokosolie en het schijnt lekker te zijn en kennelijk gezond.
Ik probeer het een tijdje, kijken wat ik ervan vind.
Ik las trouwens ergens dat je de olie kon smelten (au bain marie) en dan mengen met flink wat cacaopoeder. Dat in kleine vormpjes (cupcakes) gieten en weer hard laten worden in de koelkast. Dan krijg je soort cakejes van kokosolie en het schijnt lekker te zijn en kennelijk gezond.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik het eigenlijk alleen om m'n make-up te verwijderen. Werkt goed. Je kunt het trouwens ook prima gebruiken in de slaapkamer.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: