zo blij!!
+4
-Ieniemienie-
Linda
Liadan
juffie001
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
zo blij!!
Hier begon de dag altijd om 5 uur.
De laatste tijd half 7 en vandaag half 8, heerlijk!!
Zijn jullie kindjes altijd vroeg wakker? Of kunnen ze lekker uitslapen?
De laatste tijd half 7 en vandaag half 8, heerlijk!!
Zijn jullie kindjes altijd vroeg wakker? Of kunnen ze lekker uitslapen?
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Re: zo blij!!
Hier wordt het juist vroeger. Yara is steeds vaker ruim voor 7 uur al wakker, vanmorgen was het 6.30 uur.
Kian slaapt juist wat langer, hij ligt nu nog te slapen, dat gebeurt bijna nooit!
Kian slaapt juist wat langer, hij ligt nu nog te slapen, dat gebeurt bijna nooit!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oeh, 5 uur is wel erg vroeg! Ik kan me voorstellen dat je dan nu blij bent!
Mijn dochter werd vaak wakker, maar gelukkig kon ze dan wel weer bij ons in bed verder slapen. Net werd ze om 07.30 wakker, mooie tijd. Gister was het wel erg vroeg, kwart over 5, maar gelukkig viel ze weer in slaap.
Mijn dochter werd vaak wakker, maar gelukkig kon ze dan wel weer bij ons in bed verder slapen. Net werd ze om 07.30 wakker, mooie tijd. Gister was het wel erg vroeg, kwart over 5, maar gelukkig viel ze weer in slaap.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
M slaapt altijd tot 7u/half8. Voor T er was, sliep ze altijd tot 9uur ofzo.
T is altijd vroeg wakker. Hij slaapt tot 6u, heel soms half7.
T is altijd vroeg wakker. Hij slaapt tot 6u, heel soms half7.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Bij L gaat het echt met golven. Weken en weken is het altijd rond een bepaalde tijd en dan verschuift het ineens. Idem dito voor wakker worden s nachts. Zo heeft ze tijden gehad dat ze ALTIJD rond 23:00uur nog even kwam, toen tijden om 2:00. En dan slaapt ze ineens weer maanden door. Hetzelfde geldt voor de ochtenden. Die zijn altijd verschoven van 5 tot 8.
Tegenwoordig komt ze vaak rond middernacht en slaapt dan tot ongeveer kwart voor 7.
Tegenwoordig komt ze vaak rond middernacht en slaapt dan tot ongeveer kwart voor 7.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Hier is het meestal 6.15u 'Vroeger' was het gerust 9u/9.30. Hoe ouder hij werd, hoe vroeger het werd.
Gast- Gast
Heerlijk zeg! Het uitslapen is ontdekt
Hier begint de dag meestal rond 8:00 uur als hij rond 22:00 uur nog een fles gehad heeft. Anders rond 6 uur.
Hier begint de dag meestal rond 8:00 uur als hij rond 22:00 uur nog een fles gehad heeft. Anders rond 6 uur.
Door de warmte slaapt Yenthe slechter. Ze gaat veel later naar bed en is vroeg wakker; 7.15. Normaal was het 8.30 - 9.00uur.
Gast- Gast
Vroeger was het altijd tussen 6.00-6.30, maar de laatste weken was het 5.30 en gisteren zelfs 5.20!!! Vanmorgen weer 6.00 gelukkig.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hier was het de laatste weken 7:30-8:00, nu dit weekend al 07:00 weer. En het is een hele tijd 6:00 geweest, jeetje dat is echt veel te vroeg...
Freakie ik wordt zo nieuwsgierig naar zijn naam als je alleen zijn voorletter gebruikt haha.
Freakie ik wordt zo nieuwsgierig naar zijn naam als je alleen zijn voorletter gebruikt haha.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: