Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

+4
samantjuh89
studiebol
Lynn_
Zora
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 5:12

Nee helemaal niet, we zitten hier in principe goed smile Maar we staan wel gewoon ingeschreven bij de woningbouw (mijn vriend al een paar jaar) en we willen graag iets anders. Nu zijn we nog jong en kunnen we dingen uitproberen Very Happy Maar goed we willen a) een kamer meer, b) niet achterlijk duur, c) in een rustigere straat en als we dat niet kunnen vinden gaan we niet weg smile

Ik blijf jullie wel volgen hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Sterre zo 20 feb 2011 - 5:48

Wij gaan ook voor een koophuis omdat we nu veel huur betalen en dat dus eigenlijk weggooien. Wel voor een mooi appartement op een mooie locatie hoor, maar wel met een huisbaas die er naast woont en de rest van het pand ook in gebruik heeft, die soms onaangekondigd ineens moet klussen bij ons. Of aan het huis. Of onze fietsen inbouwt met een stijger omdat er 'opeens' geschilderd moet worden.

Daarnaast is het ook wel klein en onhandig ingedeeld, intussen puilt het een beetje uit met onze spullen smile. Net gingen we even naar de woonboulevard omdat onze bank heel verrot zit. Ik kreeg zooo'n zin in een nieuw huisje hebben en nog wat geld over hebben om dat mooi in te richten! We zagen zoveel leuke dingen die je nu gewoon niet meer aanschaft, omdat je niet weet wat voor ruime we straks hebben. Hopelijk is het gauw zo ver bounce

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Zora zo 20 feb 2011 - 5:50

Ja echt he Sterre! Wij kopen nu ook nauwelijks meer iets nieuws, want wie weet... haha! We willen bijvoorbeeld al heel lang een hocker/hoekbank, maar dat gaan we ook pas doen in een nieuw huis.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Sterre zo 20 feb 2011 - 5:54

Jaaa, ik zei na vanmiddag: bank, schmank. ik wil gewoon een huisje! En mijn vriend ging ook allemaal andere meubels 'uitzoeken'.. haha. Hij zit wel met nieuwe motivatie nu op Funda te kijken.

Bij de LeenBakker hebben ze een hoekbank die best goed zit en mooi is voor 400 euro. Op zich zou ik de gok misschien durven nemen, maar eigenlijk past het hier voor geen meter en is 'ie veel te groot, en ik twijfel over de kwaliteit op langere termijn smile. Nog maar even die verrotte bank dus!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Zora zo 20 feb 2011 - 6:16

Zo denk ik er ook over hoor... onze bank doet het nu nog, dus dan liever straks maar meteen een goede dure :p En ja, haha, mijn vriend is ook verslaafd aan Funda. Men!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis? - Pagina 2 Empty Re: Móet je nou echt heeeelemaal verliefd zijn op een huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum