Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil me helpen?

+2
bonita87
Carra
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil me helpen? Empty Wie wil me helpen?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:08

Hallo allemaal, op mijn werk zijn we bezig met een website voor hobbyartikelen maar nu willen we kijken waar de interesses e.d. liggen. Ik zou het fijn vinden als jullie onderstaande vragenlijst invullen dan weet ik op welke producten ik me kan/moet gaan richten. En of er überhaupt wel interesse voor is. Alvast bedankt!

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat?
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke?
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel?
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen?
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar?
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit?
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen?
Heb je verder nog tips/opmerkingen?

P.S. ik heb toestemming gevraagd en gekregen voor deze vragenlijst

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil me helpen? Empty Re: Wie wil me helpen?

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:58

niemand? Cry

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 29 dec 2010 - 5:54

Ik heb geen creatieve hobby... smile
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  bonita87 wo 29 dec 2010 - 6:45

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat? Ja, ik doe aan scrapbooking
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke? Tja, papier en verdere benodigdheden
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel? Meestal webwinkel, aangezien hier net echt hobbywinkels in de buurt zijn, maar koop het liever in een winkel.
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen? Ja! deze hobby komst steeds meer op, en is veel te verkrijgen.
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar? Mmm, niet echt
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit? Kaartjes maken dmv 3d en scrappen
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen? weet niet
Heb je verder nog tips/opmerkingen? nee
bonita87
bonita87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 27
Registratiedatum : 12-12-10

http://www.creajasmijn.blogspot.com

Bericht  Caro wo 29 dec 2010 - 7:04

Heel simpel: ik heb geen creatieve hobbies.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon wo 29 dec 2010 - 8:12

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat? Ja, ik versier wel eens tassen.
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke? Verschillende kleuren draad, leuke frutsels (kraaltjes, bloemetjes, kant)
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel? Op de markt.
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen? Ik ben meestal niet echt op zoek naar iets, scharrel meestal een voorraadje leuke dingen bij elkaar.
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar? Nee.
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit? Kaarten maken, calligrafie, hout bewerken.
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen? hengsels voor aan tassen (van die bamboe dingen)
Heb je verder nog tips/opmerkingen? Nee.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Makamba vr 31 dec 2010 - 1:23

Lily schreef:

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat? Scrapbooking en het bewerken van canvasdoeken.
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke? Papier, stof en allerlei frutseltjes zoals draadjes, lintjes, knoopjes, plakkertjes, etc.
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel? We hebben helaas geen hobbywinkel meer hier dus nu kijk ik bij Boekenvoordeel, Action, Zeeman, Wibra en op de markt. (overal waar maar wat uit te halen is).
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen? Ja.
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar? Tot nu toe niet
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit? 3D kaarten maken, scrapbooking, schilderen
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen? geen idee.
Heb je verder nog tips/opmerkingen? Nee.

P.S. ik heb toestemming gevraagd en gekregen voor deze vragenlijst
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 4:06

Hallo allemaal, op mijn werk zijn we bezig met een website voor hobbyartikelen maar nu willen we kijken waar de interesses e.d. liggen. Ik zou het fijn vinden als jullie onderstaande vragenlijst invullen dan weet ik op welke producten ik me kan/moet gaan richten. En of er überhaupt wel interesse voor is. Alvast bedankt!

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat? Ja, scrapbooking en doosjes maken
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke? Papier, lijm en spullen om mijn doosjes leuk te maken. Zoals bloemen en lint.
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel? Beide
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen? Ja
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar? Nee
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit? n.v.t
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen? n.v.t
Heb je verder nog tips/opmerkingen? n.v.t

P.S. ik heb toestemming gevraagd en gekregen voor deze vragenlijst[/b]

Gast
Gast

Bericht  silly-one za 1 jan 2011 - 0:25

Beoefen je een creatieve hobby/bezigheid? Zo ja, wat? Borduren en ik deed 3de knippen
Koop je bepaalde producten om deze hobby uit te oefenen? Zo ja, welke? Borduurwerken moet ik echt in de handwikkels halen, Pippo's heeft weinig leuke. 3D knippen vind ik niet leuk meer omdat de vellen al dusdanig zijn gemaakt dat je op een bepaalde volgorde moet knippen. Ik vond het juist leuk om zelf te mogen kiezen hoe ik de verschillen zou combineren. Gelukkig nog wel een hoop liggen, maar nieuwe koop ik niet meer. Toen ik begon had je 3-4 keer hetzelfde plaatje en je moest zelf maar kijken hoe je het zou knippen. Hierdoor kon je met 1 afbeelding 3-4 verschillende soorten kaarten maken, doordat je verschillende stukjes van de afbeelding omhoog niet komen.
Zo ja, waar koop je deze producten? Welke winkel/webwinkel? Pipoop's of een naai/brei winkel ( die hebben in elk geval magneetplaten). Verder kocht ik de vellen voor het 3d knippen op de markt, maar dat gaat nu ook niet meer want ze hebben niet wat ik wil
Ben je tevreden over het gemak waarmee deze producten kunt verkrijgen? Voor het borduren wel
Mis je bepaalde hobbyproducten? Zijn er producten moeilijk verkrijgbaar? -
Als je in je kennissenkring kijkt naar mensen die hobby`s uitoefenen, welke zijn dit? Mijn zus borduurt ook, mijn moeder wil soms wel knippen.
Welke hobbyproducten zou een hobbywinkel nog meer moeten verkopen?
Heb je verder nog tips/opmerkingen? Succes met het opzetten van je winkel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: