Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal, iemand tips?

+8
Lousanne
Starla
Supertalentje
Herfstblaadjes
Elliot
Aziraphale
Polly
Sure
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal, iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal, iemand tips?

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 11:20

liqueje schreef:

Probeer het te accepteren dat je nu even rustiger aan moet doen en dat het over een tijdje weer over is en je alles weer kunt doen.
Dat geeft je veel meer rust het is geen blijvend letsen over een paar weken ben je weer de oude.

Dit is iets wat volgens mij heel belangrijk is. Accepteer de situatie. Als je dat doet ben je de strijd met jezelf wat meer kwijt. Toen ik zwanger was en thuis kwam te zitten, was ik eerst heel boos. Ik was niet blij met de situatie dus voelde veel weerstand tegen het 'niks kunnen'. Uiteindelijk heb ik me er bij neer gelegd, accepteerde de situatie en voelde me minder negatief. Het heeft geen zin om zo ontevreden te zijn. Want daar ga je je echt niet beter van voelen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal, iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom ik uit deze negatieve spiraal, iemand tips?

Bericht  Lousanne wo 15 mei 2013 - 1:04

Haha, ik ging dit topic weer terugzoeken, echt wel grappig om te lezen..
Ik klonk echt een beetje verbitterd en depri, had nu achteraf gezien ook echt wel een kuttijd.
Maar nu ben ik gewoon weer lekker aan het werk en aan het sporten, en ondanks dat mijn arm nog niet helemaal goed is en ik binnenkort weer geopereerd moet worden, gaat het psychisch toch weer een stuk beter!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: