Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

+53
Flower_L
Ella
hellowkitty
Muus
Bluestar
Thunder
kwak
Wennes
Tiara
Aimee
Printje
Razz
Lejow
CCC
Sophiee
PiP
Kat1980
MissD
Fiwen
Sylvana
Highway
Teddyaapje
Earane
Jezzie
tweeling
Urban Naked
Linda
smooch
SarahKey
Snoes
NoMercy
Flip Fluitketel
Parel
koNijntje
Smaragdje
*Lookie*
Sanne
maiadebij
Clapperdie
mickey
peach
Aagje!
Dikkie Dik
Floor
Happydobby
Bimbam
lente
PapillonRose
Liadan
Vancity_girl
nillis
Puggle
slaatje
57 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  Tiara vr 15 maa 2013 - 8:52

Volgens mij bijna een jaar.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  Wennes vr 15 maa 2013 - 9:46

B 2 dagen en D is net 2 weken geleden over gegaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  kwak vr 15 maa 2013 - 9:51

D heeft er 4 maand gelegen, daarna werd ze van iedere zucht en draai van ons wakker.
J ligt nog steeds bij ons, hij blijft sowieso bij ons tot hij geen nachtvoeding meer nodig is en daarna tot of hij er slechter door slaapt of de wieg ontgroeit.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 10:32

De oudste meteen op haar eigen kamertje. De jongste tot 26 maanden bij ons geslapen.

Gast
Gast

Bericht  Thunder vr 15 maa 2013 - 11:24

Niet.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Bluestar vr 15 maa 2013 - 11:44

Tot 4 weken.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Muus vr 15 maa 2013 - 12:01

De oudste nooit, maar de jongste heeft de eerste 5 weken bij ons gelegen. En na een week of 2 op zijn eigen kamer heb ik hem weer bij ons gelegd tot gister. Hij wordt snachts nog altijd wakker en 10x opstaan met minder dan 5u slaap brak me echt op. Nu wordt hij 1 of 2x wakker, maar kan ik er veel beter tegen!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  hellowkitty za 16 maa 2013 - 5:31

Bij ons kan ze alleen op onze kamer we hebben maar 1 slaapkamer.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Ella za 16 maa 2013 - 5:50

Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer. Ik heb nog geen idee tot wanneer.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Flower_L za 16 maa 2013 - 7:43

L 8 wkn. J nog steeds...vind het wel heel gezellig, maar gaan hem deze week toch naar eigen kamertje verhuizen. L maakt hem steeds wakker in ochtend. J kan pas over wanneer er een schuifje op zijn deur zit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Caresses za 16 maa 2013 - 7:57

Mama_van2 schreef:De oudste meteen op haar eigen kamertje. De jongste tot 26 maanden bij ons geslapen.

Is het vanwege ruimtegebrek dat de jongste bij jullie slaapt of sta je er nu anders in dan toen jullie nog 1 kindje hadden?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- za 16 maa 2013 - 8:21

5 maanden ongeveer.
En nu slaapt hij vaak een klein deel van de nacht nog bij ons.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 8:46

Beiden ongeveer een jaar. Ik vond het heerlijk om ze bij me te hebben en vond het bij allebei moeilijk da ze naar hun eigen kamer gingen. Zelf hadden ze er geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd za 16 maa 2013 - 10:14

Fiwen schreef:J heeft tot 1 jaar bij ons op de kamer geslapen, toen een paar maanden in haar eigen kamer en nu al weer ruim een jaar bij ons.
Hoe ervaren jullie dat? Onze zoon van 15 maanden gaat waarschijnlijk als proef morgen naar onze kamer terugverhuizen, omdat de nachten nu zo dramatisch zijn en ik volledig gesloopt ben.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 12:43

Caresses schreef:
Mama_van2 schreef:De oudste meteen op haar eigen kamertje. De jongste tot 26 maanden bij ons geslapen.

Is het vanwege ruimtegebrek dat de jongste bij jullie slaapt of sta je er nu anders in dan toen jullie nog 1 kindje hadden?

Nee hoor plek genoeg, ze heeft gewoon haar eigen kamertje. Ze heeft zolang bij mij geslapen vanwege haar thuis monitor en heer epileptische insulten, en soms een status epileptica waar ze niet zelf uit kan komen met kans op overlijden. Ik deed zelf geen oog dicht wanneer ze in haar eigen bedje lag.

Gast
Gast

Bericht  Pink! za 16 maa 2013 - 20:57

De oudste tot 10 maanden, daarna ging hij doorslapen. Nu ligt hij soms of nou ja regelmatig bij ons in bed ( komt hij midden in de nacht tussen ons liggen)

De jongste slaapt nog bij ons, ze krijgt nog bv snachts dus dan vind ik dat handiger, ze ligt in een co-sleeper.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: