Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

+53
Flower_L
Ella
hellowkitty
Muus
Bluestar
Thunder
kwak
Wennes
Tiara
Aimee
Printje
Razz
Lejow
CCC
Sophiee
PiP
Kat1980
MissD
Fiwen
Sylvana
Highway
Teddyaapje
Earane
Jezzie
tweeling
Urban Naked
Linda
smooch
SarahKey
Snoes
NoMercy
Flip Fluitketel
Parel
koNijntje
Smaragdje
*Lookie*
Sanne
maiadebij
Clapperdie
mickey
peach
Aagje!
Dikkie Dik
Floor
Happydobby
Bimbam
lente
PapillonRose
Liadan
Vancity_girl
nillis
Puggle
slaatje
57 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 1:23

Vorig weekend heeft hij voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen, hij was toen 14 weken. Wel nog in het wiegje, binnenkort moet ik hem maar eens laten wennen aan zijn ledikantje.

Ik was overigens ook iemand die op voorhand altijd zei dat de baby gelijk op zijn eigen kamertje zou slapen, maar door alle problemen rondom hem en de moeilijke start, heeft hij dus toch bij ons gelegen en dat vond ik veel fijner. Ik had het er wel moeilijk mee om hem op zijn eigen kamertje te laten slapen, dat was voor mij echt een hele stap.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  SarahKey vr 15 maa 2013 - 1:37

Met 1 maand heb ik zijn wieg verplaatst naar zijn eigen kamertje. Ik hoorde echt elk zuchtje, steuntje en kreuntje en lag daardoor veel wakker.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey vr 15 maa 2013 - 1:48

Parel schreef:5 weken, daarna waren we het zat.
Toen sliep zij goed, maar wij niet.
En eerlijk is eerlijk, toen wilden we ook wel weer wat spanning in de slaapkamer, en persoonlijk vonden wij het met ons kind erbij niet erg fijn.
Dit was voor ons ook 1 van de redenen. wij voelden ons ook niet fijn met hem erbij, ook al lag hij te slapen. En wij vinden het fijn om in bed gewoon even de dag door te nemen en met hem op de kamer was het, hup snel in bed, meteen licht uit en stil zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  smooch vr 15 maa 2013 - 2:12

Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Overdag slaapt ze wel in haar eigen kamer.
Ze past eigenlijk niet meer in de wieg dus ze moet nu wel echt naar haar eigen kamer in de avond maar het is meer ons eigen gemak. Ze verliest regelmatig haar speen en nu hoeven we alleen onze hand te strekken en anders moeten we heen en weer lopen haha.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Linda vr 15 maa 2013 - 2:23

Tot 11 maanden heeft ze iedere nacht bij ons geslapen. In de co-sleeper of bij ons in bed. Vanaf daarna af en toe in haar eigen bed. Sinds ruim een half jaar slaapt ze nooit meer bij ons, wil ze zelf niet meer.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Urban Naked vr 15 maa 2013 - 2:24

Hij is nu 11 maanden en ligt voorlopig nog bij ons, want we hebben maar 1 slaapkamer.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Lonely Goatherd vr 15 maa 2013 - 2:27

NoMercy schreef:Gelijk in zijn eigen kamer gelegd.
Staat er zo leuk in combi met je naam. Laughing

Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  tweeling vr 15 maa 2013 - 2:30

Na vier weken is ze op haar eigen kamer gaan slapen, ik kon er niet goed van slapen toen ze bij ons lag. De babyfoon hadden/hebben we op het nachtkastje dus we horen het duidelijk als er iets is.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Jezzie vr 15 maa 2013 - 3:06

Na een maand of 2,5 ben ik haar overdag op haar eigen kamer gaan leggen.
Sinds 4 maanden slaapt ze ook 's nachts op haar eigen kamer, want toen werd de wieg wat krap.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Earane vr 15 maa 2013 - 3:17

Mijn dochter heeft 4 maanden bij ons op de kamer gelegen, in een wiegje. We hebben haar eerst een week overdag laten wennen aan haar ledikant en na die week hebben we haar ook 's nachts op haar eigen kamer laten slapen. Ik vond het wel een beetje wennen, maar het ging gelijk goed. Was wel fijn weer gewoon onze slaapkamer in en uit te kunnen lopen en te kunnen praten voor het slapengaan.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Teddyaapje vr 15 maa 2013 - 3:58

Na 6mnd groeide hij uit de wieg en ging naar t ledikantje op zn eigen kamer. Als hij niet kon slapen of snachts wakker werd legden we hem bij ons in bed, nu nog. Omdat t nu steeds krapper wordt met zn 3e in bed en mijn buik steeds dikker wordt hebben we een ledikantje omgebouwd tot co sleeper waar hij nu wel eens in slaapt. Als de baby er is zetten we de wieg er ook weer bij en zien we wel of T. in de co sleeper blijft of dat hij weer bij ons in bed komt en de baby in de co sleeper. Opties genoeg in elk geval.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 15 maa 2013 - 4:03

Als t voor jou fijner voelt om de kleine bij je te laten slapen zou ik dat zeker doen. Niet iets anders doen omdat 't zo hoort' volgens 'de massa'. Of denk je zelf dat je rustiger slaapt als de kleine op een andere kamer ligt?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 4:05

Hmmm, ik denk dat ik het van het weekend of volgende week toch eens ga proberen, een nachtje op zijn eigen kamertje, in zijn ledikantje. Hij ligt nu in de wandelwagenbak naast ons. Als het niet bevalt voor hem of ons, kan hij altijd nog terug. Hij ligt overdag ook heerlijk te slapen op zijn kamertje, dus zou niet inzien waarom dat 's nachts anders zou zijn...we zullen zien hoe het gaat.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Highway vr 15 maa 2013 - 5:13

Ze slaapt nu nog op onze kamer maar ik denk dat we haar bedje aankomend weekend op haar eigen kamer gaan zetten. Ik zou haar nog wel graag langer willen hebben op de kamer maar ze slaapt erg slecht in en wordt dan in de inslaapperiode van elk geluidje weer wakker. Mijn man hoeft maar te snurken en we moeten weer opnieuw beginnen, dus het is omwille van haar rust denk ik beter.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sylvana vr 15 maa 2013 - 6:09

J. slaapt nog steeds op onze kamer.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018

Bericht  Fiwen vr 15 maa 2013 - 6:52

J heeft tot 1 jaar bij ons op de kamer geslapen, toen een paar maanden in haar eigen kamer en nu al weer ruim een jaar bij ons.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  MissD vr 15 maa 2013 - 6:57

Tot ze 3 en halve maand was. Daarna is ze naar haar eigen slaapkamer gegaan. Nu slaapt ze nog wel eens bij ons als ze 's nachts wakker word of net zoals nu ziek is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Kat1980 vr 15 maa 2013 - 7:10

De eerste tot een maand of 5, voornamelijk omdat hij al die tijd nog nacht voedingen kreeg. De tweede tot 3 maanden. Ik sliep al een tijd slecht door zijn geluidjes in zijn slaap en daarom vond ik het tijd worden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  PiP vr 15 maa 2013 - 7:32

oudste 2 maand, die begon ineens te snurken als een beer...
De jongste 4 maand, het wiegje werd krap voor hem.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sophiee vr 15 maa 2013 - 7:34

Meteen in haar eigen kamer in haar eigen bedje. Ik deed geen oog dicht van al haar lawaai..!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  CCC vr 15 maa 2013 - 7:38

Na 7 maanden is N. overgegaan naar haar eigen kamertje.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow vr 15 maa 2013 - 7:44

Hier is ze gelijk naar haar eigen kamertje gegaan toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Razz vr 15 maa 2013 - 8:47

Precies 10 weken. Ik vind het heerlijk om hem zo dichtbij te hebben. Helaas werd mijn vriend om ieder zuchtje wakker anders had hij nog veel langer op onze kamer gelegen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 8:50

Hier ook vanaf dag 1 op eigen kamer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Aimee vr 15 maa 2013 - 8:51

6 maanden. Lekker makkelijk met voeden 's nachts smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: