Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie

+26
Jasmine
Siamsa
Theeleut
PiP
Pien
Bosjesvrouw
holaagirl
Vancity_girl
Happinaz
Razz
studiebol
SarahKey
Sophiee
Luce
Fiwen
Coccinelle
mickey
Parisienne
TukTuk
hellowkitty
Darius
Zora
Aimee
Lejow
ekjir@M
Charles
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vakantie Empty Vakantie

Bericht  Charles do 14 maa 2013 - 9:31

Ik heb er nog geen ervaring mee, wat is realistisch om te reizen met twee baby's van een jaar?

We zijn aan het kijken waar we op vakantie gaan komende zomer. Mijn ouders hebben een huis in Italië. Eigenlijk willen we daar het liefst heen. Dat is vanaf hier ca. 7/8 uur rijden. Tegen de tijd dat we willen gaan zijn de twins ca. 1 jaar oud. Is het dan te doen om naar Italië te gaan met de auto? Als we bijvoorbeeld een nachtje pauze houden halverwege in een hotel?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  ekjir@M do 14 maa 2013 - 9:37

Ik zou als het 7 á 8 uur rijden is 's avonds om 12 uur vertrekken.

Wij gaan komende zomer naar Oostenrijk en dat is voor ons ongeveer 9 uur rijden. Wij gaan 's nachts zodat de kids in de auto slapen. De jongste zal dan 1 jaar en 3 maanden zijn.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Charles do 14 maa 2013 - 9:39

Hm, dat durf ik dus écht niet aan he...de tweeling zo lang te laten slapen in de auto...dat is toch ook helemaal niet comfortabel voor ze.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 9:40