Uitdelen peuterspeelzaal
+6
Cato
Ibbeltje
Laced
mauwmauw
Coco
Printje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitdelen peuterspeelzaal
Mijn zoon gaat voor het laatst naar de peuterspeelzaal. Nu wil ik iets maken en het maandag uitdelen. Er zijn 4 juffen en 14 kindjes. Die kinderen zitten niet bij mijn zoontje op de groep, zouden jullie dan toch een trakatie maken?
Ik ben dus op zoek naar tips om uit te delen. Het moet makkelijk te maken zijn (want niet veel tijd) en het liefst ook gezond.
Ik ben dus op zoek naar tips om uit te delen. Het moet makkelijk te maken zijn (want niet veel tijd) en het liefst ook gezond.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Re: Uitdelen peuterspeelzaal
Ik las laatst een leuke, een schepje met een snoepje en dan erbij... Ik wil niet opscheppen maar ik ga naar school oid.
Ik zou alleen voor de kindjes die er op de maandag zijn een traktatie maken.
Er staan ook leuke tips in de kookpijler met eierkoeken geloof ik.
Ik zou alleen voor de kindjes die er op de maandag zijn een traktatie maken.
Er staan ook leuke tips in de kookpijler met eierkoeken geloof ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam deze laatst tegen en die vond ik erg leuk. Ik zou dan ipv chips misschien een paar spekjes, mandarijnpartjes of doosje rozijntjes ofzo doen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Even een upje. Ik heb al bedacht wat ik ga maken voor maandag. Een Bumba plaatje uitprinten (eerst een persoonlijk tekstje erop zetten) en daar achterop een doosje rozijnen/smarties plakken.
Ik wil het niet te moeilijk maken allemaal. Nu alleen nog een leuke traktatie voor de juffen bedenken, iemand een idee?
Ik wil het niet te moeilijk maken allemaal. Nu alleen nog een leuke traktatie voor de juffen bedenken, iemand een idee?
Sea of Trees- Kletskop
Ja, en laat ik voor op stellen dat ik het echt SUPER leuk vind als ik wat krijg, maar ik zou voor wat anders kiezen dan chocola of douchegel.
Met al die jarige en iedereen die trakteert, groei je echt zowat dicht (zeker als je er, net als ik, voor kiest om het ook allemaal op te kanen)
Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven, per leidster?
Maar misschien een relax pakket (met een tijdschrift, een leuke beker, en een pakje met thee/koffie/chocolademelk)
Of een vrolijk plantenbakje met narcissen of hyacinten erin.
Een fles wijn met een gepersonaliseerd etiket
*denkt nog even verder*
Met al die jarige en iedereen die trakteert, groei je echt zowat dicht (zeker als je er, net als ik, voor kiest om het ook allemaal op te kanen)
Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven, per leidster?
Maar misschien een relax pakket (met een tijdschrift, een leuke beker, en een pakje met thee/koffie/chocolademelk)
Of een vrolijk plantenbakje met narcissen of hyacinten erin.
Een fles wijn met een gepersonaliseerd etiket
*denkt nog even verder*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Leuke tips Lejow! Ik moet alleen voor 4 juffen wat maken, dus een verwenpakket zal het niet worden haha. Een bloemetje o.i.d is natuurlijk altijd leuk....
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Leuke tips Lejow! Ik moet alleen voor 4 juffen wat maken, dus een verwenpakket zal het niet worden haha. Een bloemetje o.i.d is natuurlijk altijd leuk....
Ja, die zijn alweer volop te kop. Vind die kleine plantenbakjes met die kleine plantjes erin altijd zo schattig. En dan vooral van die kleine narcisjes of hyacintjes dus
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb alvast wel een leuk gedichtje gevonden voor op het kaartje wat ik erbij ga schrijven.
In mijn kleine hartje
bewaar ik met veel plezier
alle mooie herinneringen
aan mijn super fijne tijd hier
Dag lieve vriendjes
Dikke knuffel!
In mijn kleine hartje
bewaar ik met veel plezier
alle mooie herinneringen
aan mijn super fijne tijd hier
Dag lieve vriendjes
Dikke knuffel!
Sea of Trees- Kletskop
heb je gedichtje even gepikt,V gaat heel misschien toch van zijn psz af,omdat we misschien een eigen huisje hebben,helaas niet in de buurt van zijn psz.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn zoontje gaat nog niet naar de basisschool, maar hij is nu bij een andere gastouder waardoor hij weg gaat van de peuterspeelzaal.Rejoy. schreef:Of iets van een voorleesboek over de basisschool ofzo?
Sea of Trees- Kletskop
Wat jammer dat hij nu van de peuterspeelzaal af gaat, wel heel fijn dat jullie misschien een huisje krijgen!mauwmauw schreef:heb je gedichtje even gepikt,V gaat heel misschien toch van zijn psz af,omdat we misschien een eigen huisje hebben,helaas niet in de buurt van zijn psz.
Sea of Trees- Kletskop
ja ik twijfel nog heel erg wat het beste zal zijn,mochten we het huisje krijgen.Moet ook nog met V zijn vader er over hebben.Eerst het huisje maar eens krijgen,dan zien we wel weer verder.Sea of Trees schreef:Wat jammer dat hij nu van de peuterspeelzaal af gaat, wel heel fijn dat jullie misschien een huisje krijgen!mauwmauw schreef:heb je gedichtje even gepikt,V gaat heel misschien toch van zijn psz af,omdat we misschien een eigen huisje hebben,helaas niet in de buurt van zijn psz.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een lief gedichtje SoT!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Niet van mezelf hoor toch bedankt.Laced schreef:Wat een lief gedichtje SoT!
Sea of Trees- Kletskop
Iemand nog verdere tips?
Sea of Trees- Kletskop
Ik zou alleen traktatie doen voor de kindjes op de dag dat je afscheid neemt.
En voor de juffen vind ik een roosje/bloemetje altijd wel leuk, of iets met een foto van het kind. Nou ja eigenlijk vind k het al leuk als er aan de juffen gedacht wordt. En of het nou met chocola of douchegel is, maakt voor mij niet uit.
En voor de juffen vind ik een roosje/bloemetje altijd wel leuk, of iets met een foto van het kind. Nou ja eigenlijk vind k het al leuk als er aan de juffen gedacht wordt. En of het nou met chocola of douchegel is, maakt voor mij niet uit.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Een leuk voorleesboekje voor op de psz met die zelfde tekst erin geschreven als voor de kindjes ipv voor alle leidsters iets los te doen.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Wij kregen laatst bij een verjaardag van een kindje, cup-a-soup.. Aantal collega's vonden het wat raar, maar ik vond het wel een leuk idee! Misschien als je het leuk verpakt een idee?
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
FruttiTutti schreef:Wij kregen laatst bij een verjaardag van een kindje, cup-a-soup.. Aantal collega's vonden het wat raar, maar ik vond het wel een leuk idee! Misschien als je het leuk verpakt een idee?
Jaa, dat heb ik tijdens mijn stage ook gehad! Wel zo´n special cup-a-soup, met een plastic soepkom, een plasticlepel, servetje en soepstengel geloof ik. Ik vond het echt een heel originele traktatie!
Gast- Gast
Ik krijg ook wel eens cup a soup, vaak ook met een soepstengel erbij inderdaad.
Vind het een ontzettend leuk idee!
Vind het een ontzettend leuk idee!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind zo'n cup a soup dan weer helemaal niks om uit te delen
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Ik vind zo'n cup a soup dan weer helemaal niks om uit te delen
Vind ik ook meer verjaardagsgehalte, dan afscheidsgehalte hebben hoor.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had bij Joris een tekening laten maken door hem. Erop geschreven; kleine vogels vliegen uit, maar zo komen er vast weer nieuwe.... En dan kregen zijn leidsters beide een zak met vogelvoer (was begin van de winter) om in de bomen op te hangen. Joris (net als veel kindjes) vond het altijd leuk om met zijn juf naar de vogels te kijken. Dus ik vond het iets wat bij hem pastte en waar iedereen in de groep ook van na kon genieten. En dan hadden we heel afgezaagd een doosje merci erbij gedaan.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: