Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Salarisschaal Onderwijs

3 plaatsers

Ga naar beneden

Salarisschaal Onderwijs Empty Salarisschaal Onderwijs

Bericht  silly-one zo 10 maa 2013 - 23:04

Hoi meiden,

Ik ben al aan het zoeken op internet, maar ik krijg het niet echt gevonden.
Het is zo, het afgelopen jaar heb ik in het Voortgezet onderwijs gewerkt en ook volgens hun CAO qua betalingen. De laatste school heb ik een half jaar gewerkt en betaald gekregen in de LB3 schaal. Wat neerkomt op € 2573 euro bruto bij een full-time aanstelling.
Nu ben ik weer invaller in het basisonderwijs en omdat ik al anderhalf jaar niet meer voor die stichting heb gewerkt moet ik alles opsturen, zodat ik kan bewijzen dat ik in die schaal zoveel dagen gewerkt hebt. Aan de hand van de gegevens die ik nu heb opgestuurd

Nu willen ze me in plaatsten in LA 6 € 2548 of LB4 € 2559. Nu is alleen mijn vraag. Mag dat? Want dat betekend dat ik er op 'achteruit' ga. Het is een te verwaarloos bedrag, maar met het beeld op de toekomst wel van belang dat het nu gewoon goed geregeld wordt en gelijk getrokken wordt

Is er iemand die dit weet?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Salarisschaal Onderwijs Empty Re: Salarisschaal Onderwijs

Bericht  Poubelle zo 10 maa 2013 - 23:18

Kun je je vraag niet beter bij de bond neerleggen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Salarisschaal Onderwijs Empty Re: Salarisschaal Onderwijs

Bericht  Snoopy zo 10 maa 2013 - 23:26

Ik heb niet veel verstand van die schalen, maar is lb4 niet een schaal hoger dan lb3?
Dat zou betekenen dat je er op vooruit gaat. Het bedrag is nu wel lager, maar misschien ben je bij je vorige werkgever in een salarisverhoging meegegaan waardoor je een trede om hoog gaat (zo werkt het bij andere cao's). Daarom zat je er iets boven met lb3, maar zul je uiteindelijk met lb4 meer verdienen, naarmate je er langer werkt.

Maar misschien zie ik dit wel verkeerd.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Salarisschaal Onderwijs Empty Re: Salarisschaal Onderwijs

Bericht  silly-one zo 10 maa 2013 - 23:33

Je ziet het op zich niet verkeerd. Maar de LB3 is een VO CAO en de LB4 is een PO CAO. Die COA's zitten qua salarisschaal niet gelijk. Want de LB3 VO is bruto per maand meer dan de LB4 PO. Vandaar dat ik het niet vraag
Ben toen ik overstapte naar het VO ook in schaal 'achteruit' gegaan qua getallen. Qua salaris ging ik er bruto wel iets ( 20 euro of zo) op vooruit.
Ik heb de vraag ook al bij het betalingsbureau weggelegd, maar ik dacht misschien dat iemand hier het weet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Salarisschaal Onderwijs Empty Re: Salarisschaal Onderwijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum