Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen

+17
Sun88
Aimee
NoMercy
Slakje
Clapperdie
Puggle
bolus26
Fiwen
Luce
Lejow
Sea of Trees
Flower_L
silly-one
Steep
Jasmine
Ilargi
Thunder
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen - Pagina 2 Empty Re: Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen

Bericht  Jezzie ma 11 maa 2013 - 9:25

Puggle schreef:
Lejow schreef:
bolus26 schreef:Haha!

Ik heb van de week ipv m'n dochters nagel d'r duim mee geknipt Embarassed

Dat heeft mijn vriend ook een keer gedaan thumbdown

Heb ik ook een keer gehad. Voelde me zo slecht toen Embarassed

Dat heb ik ook een keer gedaan. Sad het bleef ook maar bloeden...en mijn vriend was niet thuis.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen - Pagina 2 Empty Re: Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen

Bericht  Printje ma 11 maa 2013 - 9:27

Ik heb vanmiddag R omgereden met de kinderwagen, hij stond er opeens voor en ik had hem niet gezien. Cool
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne ma 11 maa 2013 - 9:36

N. is een keer door mijn toedoen van het bed gerold. Ik lag te slapen met haar in mijn armen, ze was wat beweeglijk, ik nog half in slaap en toen 'boem'. Heb keihard met haar mee zitten huilen. Gelukkig is alles goed gekomen.

Ook geef ik dingen weleens toe waar ik achteraf spijt van heb. Ze onthoud alles, in elke situatie. Ze wijst mij erop dat het de vorige keer wel mocht, dus waarom nu niet? Eén keer voor de leuk een kaarsje uit mogen blazen in het restaurant waar we vaak komen.. nu wil ze dat elke keer. Ze is wat dit soort dingen betreft niet makkelijk af te leiden, erg moeilijk dus om haar te veranderen van gedachten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: