Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen
+17
Sun88
Aimee
NoMercy
Slakje
Clapperdie
Puggle
bolus26
Fiwen
Luce
Lejow
Sea of Trees
Flower_L
silly-one
Steep
Jasmine
Ilargi
Thunder
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen
Zo, kennelijk vond Artemis het 'onhandige papa' topic nogal generaliserend, dus speciaal voor haar:
Het onhandige mama dingen topic!
Het was niet eens bij mijn eigen dochter, maar jaren geleden toen ik op moest passen.
Meije wilde niet slapen, toen zei ik als grapje: Als je nu niet gaat slapen komt je bed je halen!
Waarop het meisje keihard in huilen uitbarstte en zei: Maar mijn bed heeft toch helemaal geen ogen???
Het onhandige mama dingen topic!
Het was niet eens bij mijn eigen dochter, maar jaren geleden toen ik op moest passen.
Meije wilde niet slapen, toen zei ik als grapje: Als je nu niet gaat slapen komt je bed je halen!
Waarop het meisje keihard in huilen uitbarstte en zei: Maar mijn bed heeft toch helemaal geen ogen???
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen
Als ik alle domme dingen hier neer moet zetten ben ik nog wel ff bezig.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Als ik alle domme dingen hier neer moet zetten ben ik nog wel ff bezig.
Doe dan de leukste
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik haalde S. onder de douche vandaan, maar dat wilde hij nog niet. Hij spartelde tegen en omdat hij zo glibberig was hield ik hem stevig vast. Schijnbaar te vast, want ik deed hem pijn zei hij. Tijdens het aankleden zegt hij ineens: Oh jij, domme mama sukkel!
Gevalletje van beter-op-mijn-taalgebruik-letten.
Gevalletje van beter-op-mijn-taalgebruik-letten.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik ben dan wel geen mama, maar wel al heel lang oppas. Ik had het kindje, laten we zeggen R, gezegd om mee te komen naar boven om te douchen en dan het bed in! R zat nogal te treuzelen, dus op een gegeven moment zei ik; ik tel tot 3, dan is het klaar en til ik je naar boven hoor!! Nog geen reactie, dus ik begin te tellen. 1,2,3.. en R begint heel hard te lachen en begint gewoon vrolijk door te tellen haha! Stond ik dan... Was niet echt handig dus!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Dat gevalletje beter op mijn taalgebruik letten ken ik.
Als er iets tegen zit, wil ik nog wel eens 'kak' mompelen. Tja, dat roept J. nu dus ook te pas en te onpas.
Als er iets tegen zit, wil ik nog wel eens 'kak' mompelen. Tja, dat roept J. nu dus ook te pas en te onpas.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Onder de noemer kleine potjes grote oren...
Op de opvang bij R zit een echt vervelend mannetje die ons R ook steeds moet hebben. Na een dag op de opvang was R weer aan het vertellen over dat kindje dus toen man thuiskwam en vroeg hoe het gegaan was vertelde ik wat er was voorgevallen ( r was aan het spelen)
Dus ik zeg over dat kind niet al te aardige dingen en hup R herhaalt het meteen
Op de opvang bij R zit een echt vervelend mannetje die ons R ook steeds moet hebben. Na een dag op de opvang was R weer aan het vertellen over dat kindje dus toen man thuiskwam en vroeg hoe het gegaan was vertelde ik wat er was voorgevallen ( r was aan het spelen)
Dus ik zeg over dat kind niet al te aardige dingen en hup R herhaalt het meteen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jasmine schreef:Dat gevalletje beter op mijn taalgebruik letten ken ik.
Dit doe ik ook en ik ben hier dus ook bang voor.. Er komt een dag..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik niet, maar mijn zwager wel. Het was sinterklaas en tijdens het eten hadden we het er over dat de oudste van mijn oudste zus alle worden begint op te vangen. Dus dat we op onze taal moeten letten. Krijgt mijn anders zus een dvd/cd van Nick en Simon en mijn zwager roept hard. Nee he, niet Pik en Piemel. Waarop vervolgens de oudste de hele avond Pik en Piemel heeft geroepen en weken later nog als we het over Nick en Simon hadden haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
ja hoor.....vergeten l luier om te doen, l vergeten af te zetten bij kdv, alle shampoo uit doucheraam laten vallen zodat l vervolgens wakker werd, zijn nieuwe nette broek aantrekken terwijl er een grote regenplens voor de deur ligt....kan nog wel even doorgaan
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Een spelletje spelen met mijn zoon (soort kiekeboe) en hem zo laten schrikken dat hij een halfuur lang ontroostbaar was....
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Een spelletje spelen met mijn zoon (soort kiekeboe) en hem zo laten schrikken dat hij een halfuur lang ontroostbaar was....
Oh wacht, ik weet wel iets wat ik bij B gedaan heb hahaha.
We waren gekke geluiden en gezichten aan het doen en trekken enzo.
Ze lag op het aankleed kussen en ik maakte uiteindelijk een soort driftig 'wroaaaar' stampvoetend geluid.
Er kwam eerst een pruillip, en daarna een ENORME krijsbui.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik was in de badkamer bezig me op te maken en man en kinderen waren al beneden. Toen stuurde man de oudste naar boven om te kijken wat ik deed en om te vragen of ik beneden kwam. Toen hij weer beneden kwam en man vroeg wat ik aan het doen was, zei hij: ''Mama is even kutzooi maken''. Ehm.. Ook gevalletje verkeerd taalgebruik hier
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Vorige week maandag was ik met J bij de Beekse Bergen en ze wilde wel in de buggie maar niet de bandjes om. Dus ik aan haar uitgelegd dat ik dat prima vond maar dat ze dan wel moest blijven zitten omdat ze anders heel hard kon vallen. Op een gegeven moment liepen we ergens en ik was niet zo goed aan het opletten maar ik zie ineens dat ze op het 'voetenplankje' staat en van schrik sta ik abrupt stil met al gevolg dat J van dat plankje gelanceerd wordt en kei hard op de grond valt. Gevolg: 2 blauwe knieën en 2 geschaafde handjes
Ik was heel blij dat niemand het gezien had want ik voelde me even een vreselijk slechte moeder.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Haha, sorry , het is eigenlijk niet grappig omdat je meisje er pijn aan had. Maar ik zie het al helemaal voor me en moet toch een beetje grinniken.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Haha, sorry , het is eigenlijk niet grappig omdat je meisje er pijn aan had. Maar ik zie het al helemaal voor me en moet toch een beetje grinniken.
Achteraf kan ik er ook wel om 'lachen' (heb wel vaker lompe acties die gelukkig meestal net wel goed gaan) maar op dat moment stond ik echt bijna met haar mee te huilen.
Nog zoiets:
Dinsdag heeft ze een paar nieuwe schoenen gekregen van mijn moeder, zijn exact dezelfde als die ze vorig jaar had alleen nu dus 2 maten groter. En ik zei nog "dan moet ik die andere wel echt weg gaan doen anders ga ik haar gegarandeerd een keer de te kleine schoenen aangeven". 2 dagen later wil ik haar schoenen aan doen en ze was aan het piepen en mopperen en tegenstribbelen... Dus ik haar in de houdgreep en met veel moeite toch die schoenen aan gedaan en ze bleef maar mopperen maar ze had slecht geslapen dus ik schonk er niet te veel aandacht aan. Ben ik aan het opruimen, jullie kunnen vast wel raden welke (maat) schoenen ik onder de bank uit vis...
Heb de te kleine dus maar meteen op zolder in een doos gestopt, ik had het nog gezegd...
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Haha!
Ik heb van de week ipv m'n dochters nagel d'r duim mee geknipt
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Haha!
Dat heeft mijn vriend ook een keer gedaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:bolus26 schreef:Haha!
Heb ik ook een keer gehad. Voelde me zo slecht toen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Zijn vinger kwam tussen de beugel van het badzitje... Huilen dat hij deed zeg.
En van de week had hij het houtnetje van het openhaardhout gevonden en had dat vast, ik wikde hem wegtrekken maar zijn vinger bleef haken en er zat toen een hele "papercut" in zij pn vinger. En ook echt ontroostbaar. Het is nu nog blauw zonder velletje.
En van de week had hij het houtnetje van het openhaardhout gevonden en had dat vast, ik wikde hem wegtrekken maar zijn vinger bleef haken en er zat toen een hele "papercut" in zij pn vinger. En ook echt ontroostbaar. Het is nu nog blauw zonder velletje.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb Louise een keer tegen de hoek van de speelgoedbak laten vallen.
Het resultaat:
Verder doe ik haar blijkbaar regelmatig verschillende sokken aan (maar dat doe ik ook, da's hip), haar broek omgekeerd, haar luier omgekeerd, ... En een keer heb ik haar ook om 11u 's avonds haar ochtendfles gegeven omdat ik met mijn slaaphoofd dacht dat het al ochtend was.
Het resultaat:
Verder doe ik haar blijkbaar regelmatig verschillende sokken aan (maar dat doe ik ook, da's hip), haar broek omgekeerd, haar luier omgekeerd, ... En een keer heb ik haar ook om 11u 's avonds haar ochtendfles gegeven omdat ik met mijn slaaphoofd dacht dat het al ochtend was.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Puggle schreef:Lejow schreef:bolus26 schreef:Haha!
Heb ik ook een keer gehad. Voelde me zo slecht toen
Mijn vriend ook een keer! Daardoor heb ik zelf een tijdje zijn nageltjes niet durven te knippen, haha!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Ik had laatst met een heel gevecht Luuk zijn luier aan gekregen. Kleertjes weer aan en weer gaan dacht ik. Maar Luuk ruim een half uur aan zijn billen zitten, aan zijn broek trekken, gillen. Trok ik zijn broek uit, zat zijn luier compleet scheef aan, de zijkant zat helemaal tussen zijn billen. Foutje!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik had ook in het vingertje van mijn baby geknipt, het bloedde best wel en hij huilde er ook goed van, en ik ook. Oh wat voelde ik me slecht. Gelukkig zei een collega die met baby s heeft gewerkt dat het bijna alle moeders een keer overkomt. Maar ik laat het nu aan mijn man over, durf niet meer
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Van de week had ik L vast, op haar kop, en ze gleed half uit mijn handen, blauwe bult!
Ook was ze een maand of 5 toen ze rollend het bed afrolde, had ze niks aan overgehouden!
Ook was ze een maand of 5 toen ze rollend het bed afrolde, had ze niks aan overgehouden!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Speciaal voor Muppetje!
» Speciaal liedje voor de kleine
» Wat koop je speciaal voor je vriend?
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Speciaal liedje voor de kleine
» Wat koop je speciaal voor je vriend?
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: