Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor het eerst een nachtje logeren

+11
Chelle
Ayla
Snoes
Sophiee
Shopaholic
Maudy
teletascha
Happydobby
Twellie
Printje
Novalee
15 plaatsers

Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Novalee zo 10 maa 2013 - 9:28

Hoe ging dat bij jullie kindjes? En hoe oud waren ze toen?

N. gaat morgen voor het eerst bij haar opa en oma logeren. Ze is er al wel vaker overdag geweest en dan gaat het slapen prima, de laatste keer sliep ze zo 3 uur. Maar ze is er nog nooit de hele nacht geweest. Ik merk dat ik nu toch een beetje zenuwachtig word omdat we niet in de buurt zijn. We gaan namelijk naar het concert van The Killers in de Ziggo Dome, ruim een uur rijden. Oorspronkelijk zou mijn moeder gewoon hier oppassen maar zij gaat nu ook mee naar het concert. Mijn schoonvader moet 's ochtends altijd erg vroeg op dus hier oppassen tot wij thuis zijn gaat niet aangezien dat waarschijnlijk zo 1 uur 's nachts wordt. Op zich vind ik het prima dat ze gaat logeren en als het goed gaat zal het nog veel vaker gebeuren, maar ik ben toch een beetje bang dat ze overstuur raakt en dan duurt het wel erg lang voor we er weer zijn. Mocht dat gebeuren dan brengen ze haar wel hier heen en wachten ze op ons maar toch.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Printje zo 10 maa 2013 - 9:36

R was 3-4 mnd geloof ik toen hij voor het eerst uit logeren ging. Het ging meteen prima, bij mij dikke tranen haha en meneer vond het geweldig.

Nu wil hij al een tijdje niet meer logeren, hij wil bij mama zijn en gaat pas weer logeren als al het donker weg is zegt hij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Twellie zo 10 maa 2013 - 9:53

Mijn dochter heeft nog maar één keer een nachtje gelogeerd en toen was ze twee jaar en een maand. Haar lijkt logeren nu wel leuk (geinspireerd door Jip en Janneke die gaan logeren bij tante Mies) en misschien dat ze binnenkort eens kan gaan logeren bij mijn broer.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Happydobby zo 10 maa 2013 - 10:06

M. is in januari voor het eerst geweest, ging prima!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  teletascha zo 10 maa 2013 - 20:04

Hier was ze 6 maanden bij de 1e ker, ging prima. Maar ze is sowieso 2 dagen per week bij opa en oma dus ook goed gewend aan haar bedje daar.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Maudy zo 10 maa 2013 - 21:06

L is met 2,5 maand al gaan logeren. Ging hartstikke goed en wij vonden het heerlijk. Al stond ik de volgende ochtend wel om half 9 op de stoep angel
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Maudy zo 10 maa 2013 - 21:07

Laten jullie de kinderen trouwens bewust pas op een latere leeftijd logeren of kwam dat toevallig zo uit?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Shopaholic zo 10 maa 2013 - 21:33

Y was nog maar enkele weken oud toen ze ging logeren, moest wel want man en ik hadden toen zware griep. De oudste gaat nu nog geregeld logeren bij opa en oma, jongste tot op heden nog niet.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Sophiee zo 10 maa 2013 - 21:35

L. was 6 maanden toen ze voor het eerst bij mijn ouders ging logeren. Het ging supergoed en vond het keileuk. Mijn ouders hebben alleen geen oog dicht gedaan Wink.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Novalee di 12 maa 2013 - 9:53

Allemaal nog bedankt voor de reacties! Het logeren is gelukkig helemaal goed gegaan. Ze heeft goed gegeten (ze is een moeilijke eter dus dat is al een overwinning Wink) en is helemaal rustig gaan slapen. Om half 6 werd ze wakker en hebben mijn schoonouders haar in bed genomen. Daar heeft ze na een paar minuten rustig om zich heen kijken doorgeslapen tot 8 uur.

En het concert was ook geweldig, ook niet onbelangrijk Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Snoes di 12 maa 2013 - 11:08

Ypie schreef:Laten jullie de kinderen trouwens bewust pas op een latere leeftijd logeren of kwam dat toevallig zo uit?
Ik zal onze zoon pas laten logeren als het voor mij/ons echt nodig is, dus niet 'zomaar'. Later als hij ouder is en er zelf naar vraagt, dat is een ander verhaal, maar voor nu wil ik het nog niet. Ik kan hem nog niet eens een uurtje bij iemand achter laten, laat staan een hele nacht. smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Ayla di 12 maa 2013 - 19:55

Hier was ze 4 maanden en stonden we ook weer om half 11 op.de stoep.om haar te halen. Daarna alleen als het.om een of andere reden handiger was. Nu ook nog, maar zeg nu ook tegen mijn zus dat ze maar moet zeggen als het makkelijker ivs als ze blijft slapen (ze haalt haar elke donderdagochtend op) als ze bijvoorbeeld wil gaan zwemmen of.boodschappen gaat doen voot onze opa en oma. En ook gewoon als ze het leuk vind. Het scheelt mij wat tijd 's morgens en volgens.mij vind elena het ook leuk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Chelle di 12 maa 2013 - 22:45

Mijn dochter was ruim 3 maanden toen ze voor het eerst bij mijn ouders ging logeren.
Mijn man en ik hadden beiden heftige buikgriep dus kon even niet anders.
Het ging gelijk hartstikke goed.
Daarna is ze nog regelmatig gaan logeren bij mijn ouders.
Nu gaat ze meestal/vaak op zondag bij mijn ouders logeren omdat mijn moeder op maandag altijd oppast bij haar thuis. Dus zo hoeft ze haar niet maandag ochtend op te halen en hebben wij even lekker rust savonds en maandagochtend.
Mijn dochter slaapt daar zelfs beter dan thuis dus maak me nooit druk.

Bij mijn schoonouders heeft ze overigens nog nooit gelogeerd. Dat voelt gewoon niet goed om bepaalde redenen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 23:07

H. was drie maanden. Ik kwam toen in het ziekenhuis te liggen en mijn man moest gewoon werken. Hij nam wel zorgverlof op maar omdat we niet wisten hoe lang ik ziek zou zijn (dat heeft uiteindelijk 6 maanden geduurd) ging H. regelmatig een nachtje bij mijn ouders slapen.

A. is nog nooit uit logeren geweest. Dat zal ik een ander ook niet zo vlug aan doen Voor het eerst een nachtje logeren 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  PapillonRose di 12 maa 2013 - 23:50

Ze is nog niet uit logeren geweest zonder mij. Gaat er binnenkort wel van komen, want mijn vriend heeft me een weekendje weg aangeboden met Valentijn. Eerlijk gezegd heb ik nu al een naar gevoel in mijn buik bij de gedachte dat ze dan moet logeren, en niet gaat omdat ze er zelf om vraagt. Al overdrijf ik vast een beetje, want ze gaat dan naar mijn moeder en ik weet dat ze zich daar thuis voelt. Maar toch, ik denk niet dat ik met een volledig relaxt gevoel dat weekendje weg zal gaan..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Star007 di 12 maa 2013 - 23:58

D. ging voor het eerst uit logeren bij opa en oma toen ze 2,5 maand was. Omdat we toen oud/nieuw bij vrienden gingen vieren, maar deze wonen in een studio , dus was er geen aparte ruimte voor D. om te slapen. Het is toen prima verlopen.
Ze is al vaker uit logeren geweest met bijvoorbeeld carnaval een nachtje, koninginnedag, toen wij een bruiloft hadden, met onze verhuizing etc.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  *Lookie* wo 13 maa 2013 - 8:42

Onze zoon is nog nooit uit logeren geweest. In april zal het voor het eerst zijn omdat wij dan een trouwerij hebben. Ik zie er nu eigenlijk al tegenop, omdat onze zoon niet een heel goede slaper is en al helemaal niet bij anderen. Overdag wil hij al niet ergens anders slapen, laat staan 's nachts... Wij gaan in de zomer verhuizen dus daar kan ik me dus nu ook al druk om maken, hoe dat zal gaan in het nieuwe huis.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  smooch wo 13 maa 2013 - 21:00



Mijn dochter was 6 maanden toen ze voor het eerst bij mijn moeder ging logeren. Ik had mijn eerste slaapdienst en mijn ma past elke woensdag op. Nu slaapt ze ong. 2x in de maand bij mijn moeder als ik een slaapdienst heb.
Het ging hartstikke goed en mijn dochter vond het ook erg gezellig.
Alleen van de week was ik erbij om haar te brengen, normaal ben ik al op werk en brengt mijn vriend haar in de avond maar toen had ik het er wel even moeilijk mee.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor het eerst een nachtje logeren Empty Re: Voor het eerst een nachtje logeren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum