Voorweeen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voorweeen?
Bij mijn eerste had ik ook al vrij vroeg veel last van voorweeen, maar nu heb ik de laatste dagen ook al vaker last van een zeurderig gevoel onder in mijn rug en meer harde buiken.
Ik doe wel rustig aan dus het is niet dat ik me te druk maak ofzo..
Nu weet ik dat je bij een tweede er eerder last van kan hebben, is dit herkenbaar voor iemand? Of zal mijn kleintje nu een flinke groeispurt maken?
Ik doe wel rustig aan dus het is niet dat ik me te druk maak ofzo..
Nu weet ik dat je bij een tweede er eerder last van kan hebben, is dit herkenbaar voor iemand? Of zal mijn kleintje nu een flinke groeispurt maken?
Gast- Gast
Re: Voorweeen?
Ik heb het de afgelopen week ook, gisteren zelfs dat ik op de bank ben gaan liggen en even gaan timen, omdat ik ze pijnlijk vond en bang was dat er regelmaat in zat. Dat zat het niet en het zakte ook heel snel toen ik lag. Harde buiken heb ik elke keer heel vroeg gehad maar die pijn erbij niet, ik moet morgen weer dus ga het dan zeker even aankaarten, en dat zou ik jou ook adviseren!
Gast- Gast
Ik had het vanaf 35 weken.
Maar zo vroeg als jullie het hebben, zou ik zeker even aankaarten.
Maar zo vroeg als jullie het hebben, zou ik zeker even aankaarten.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb t vooral ook savonds.. Overdag heb ik t nog niet gehad..
Ik moet volgende week pas weer op controle.. Maar misschien dat ik wel even eerder bel..
Ik heb wel heel snel een geprikkelde baarmoeder, dat had ik mijn vorige zwangerschap ook maar ben toen gelukkig pas bevallen met 41+3
Ik moet volgende week pas weer op controle.. Maar misschien dat ik wel even eerder bel..
Ik heb wel heel snel een geprikkelde baarmoeder, dat had ik mijn vorige zwangerschap ook maar ben toen gelukkig pas bevallen met 41+3
Gast- Gast
Ik zou het ook even aankaarten. Ik heb ook één keer regelmatige, pijnlijke buiken gehad rond de 23 weken en toen heb ik de verloskundige 's avonds gebeld. Na wat rusten gingen het over en sindsdien nooit meer gehad (tot helemaal op het eind dan).
Gast- Gast
Ik heb bij de eerste zwangerschap nooit voorweeen gehad, de tweede zwangerschap heb ik twee keer voorweeen gehad in de week voor de bevalling.
Ik zou het als ik jou was ook even aankaarten.
Ik zou het als ik jou was ook even aankaarten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het ook vanaf 21 weken, en bij de controle 2 weken later (23 weken) bleek mijn baarmoederhals nog maar 21 mm ipv 42 mm en flink verweekt.
Wil je niet bang maken, maar zou zeker even overleggen!
Wil je niet bang maken, maar zou zeker even overleggen!
Gast- Gast
Ik maak me zoieso snel zorgen, maar dat deed ik mijn vorige zwangerschap ook, toen was ik ook continue bang dat ik te vroeg zou bevallen..maar ik ging uiteindelijk vet overtijd, haha!
Maar ik denk haast dat t of gewoon groei is of voorwerk ofzo.. Ik houd t in de gaten en overleg evt even telefonisch met mijn vk
Maar ik denk haast dat t of gewoon groei is of voorwerk ofzo.. Ik houd t in de gaten en overleg evt even telefonisch met mijn vk
Gast- Gast
Ik heb vananacht heel beroerd geslapen.. Veel wakker gelegen van buikkrampen..
Ik denk wel dat ook mijn darmen hierin mee spelen maar zeker weten doe ik het niet..
Ik bel straks de verloskundige even om te overleggen.
Ik denk wel dat ook mijn darmen hierin mee spelen maar zeker weten doe ik het niet..
Ik bel straks de verloskundige even om te overleggen.
Gast- Gast
Hopelijk is het loos alarm, maar ik zou inderdaad toch maar even de verloskundige bellen ja.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Voorweeen
» voorweeen
» lichte voorweeen?
» Voorweeën 2e zwangerschap
» Ik wil alles weten over voorweeen
» voorweeen
» lichte voorweeen?
» Voorweeën 2e zwangerschap
» Ik wil alles weten over voorweeen
Pagina 1 van 1