Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

+35
Snoes
Puggle
Shopaholic
Happydobby
Luce
Parisienne
Fearie
PapillonRose
CCC
SarahKey
Theeleut
Flower_L
Razz
Annie24
Chelle
M@niek
Twellie
Sanne
Amber-
MADDIE
Printje
Liadan
kwak
Ayla
Linda
Parel
Sophiee
tweeling
lente
Paper Crown
Annemie
Lejow
Tania
Steep
Jezzie
39 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Razz za 9 maa 2013 - 9:15

Of ik doe wat dingen in het huishouden
Of ik ga wat tv kijken of met de iPad op de bank
Of ik doe zelf een dutje
Of ik ben wat aan het 'rommelen' bijv. appeltaart aan het bakken, aan het schilderen, reclameblaadjes doorlezen enz

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  M@niek za 9 maa 2013 - 9:18

Maaaaar helaas gaat het slaapje er langzaam vanaf Sad
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 9:18

Tussen de middag slapen?
Wat is dat? Laughing

Hier slaapt de oudste van vlak voor haar eerste verjaardag al niet meer.
De jongste gelukkig nog wel. Meestal ga ik dan met de oudste knutselen, kleien of verven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Flower_L za 9 maa 2013 - 9:20

als l er niet is....huishouden en niksen
als l er wel is....hem achterna rennen, samen spelen, samen in huis bezig, samen eten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Ayla za 9 maa 2013 - 9:28

Dat heb ik dus ook Chelle. Ik moet ook elke dag werken, alleen dinsdag begin ik pas om 5 uur, dus we hebben alleen de dinsdag vrijwel de hele dag, rest vd week alleen 's morgens, en op donderdag haalt mijn zus haar al om half 9 op en begin ik om 9 uur. Vandaar het "ik mis haar al zoveel". De ochtenden zijn nu vooral rustig wakker worden, halfuur/3kwartier samen met de hond wandelen, en ik doe de afwas of ik vouw wat was op, maar echt "grote" klussen zoals stofzuigen en dweilen doe ik zelden als ze er is. Mijn tijd die ik met haar heb is me te kostbaar, ze wordt zo snel groot. Daar geniet ik ook van, dat tutten 's morgens samen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Theeleut za 9 maa 2013 - 9:53

Of het huishouden of tv kijken of forummen/internetten of relaxen in bad of zelf een tukkie doen na 1 van bovenstaande bezigheden.

Meestal van alles een beetje, badderen en tukkie doen als uitzondering dan.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  SarahKey za 9 maa 2013 - 9:55

Opruimen, stofzuigen en dweilen. Soms alleen opruimen en stofzuigen. En als dat klaar is duik ik op de bank voor een boek of een tv programma. Op maandag en dinsdag werk ik en in het weekend loopt het sowieso anders.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  CCC za 9 maa 2013 - 10:25

Ik zou dan officieel het huishouden kunnen/ moeten aanpakken maar vaak ben ik hier echt te lui voor. Ga meestal even lekker achter de laptop, lees wat, doelloos bankhangen en even rustig eten.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  PapillonRose za 9 maa 2013 - 10:28

De laatste tijd slaapt ze soms weer 's middags, met name op dagen dat ze vroeg wakker is. Als ze dan slaapt, dan ga ik ook slapen. Maar dat komt omdat ik nu pfeiffer heb en het daardoor goed kan gebruiken. Anders deed ik altijd wat in huis, aan de studie of even relaxen met een kop thee en een boek of het forum.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Fearie za 9 maa 2013 - 11:15

Vaak ruim ik al een beetje op voordat D naar bed gaat zodat ik minimaal hoef te doen als ie slaapt. Ik maak nog vaak gebruik van de mogelijkheid om zelf ff te gaan liggen, soms om te slapen, soms om een aflevering van een serie te kijken. Soms valt het vies tegen, 32 uur werken, een kind en een huishouden, dan is ff rusten ook lekker.

Andere momenten ben ik eerst druk met het huishouden, maar dat is afhankelijk van wat ik de avonden daarvoor al heb kunnen doen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Parisienne za 9 maa 2013 - 12:00

Ik pakte die tijd bijna altijd voor mezelf. Meestal ging ik zelf ook even slapen, of even wat opgenomen of gemiste programma's/films terugkijken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Luce za 9 maa 2013 - 12:10

Niks. Ik ga juist relaxen. Dat huishouden kan ik ook wel doen als de kinderen erbij zijn. Maar goed, de oudste slaapt niet meer overdag op een uitzondering na en de jongste maar een uurtje per dag.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Happydobby za 9 maa 2013 - 12:51

Meestal pak ik tijd voor mezelf, bij mooi weer doe ik de tuin en ik dweil, stofzuigen en de was doe ik met M erbij en de badkamer op maandag + boven stofzuigen als M naar het kdv is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Shopaholic zo 10 maa 2013 - 1:58

Als ze samen slapen slaap ik ook even tegenwoordig, zit aan de medicatie, maar dat komt zelden voor. Maar als de jongste slaapt speel ik met E. maar ook al zijn ze beiden wakker doe ik tussen het huishouden, maar ook schiet dat er tegenwoordig aardig bij in en doen man en ik het samen als ze op bed liggen. Ben zoveel makkelijker geworden met de kids nu. Laughing
Was eerder echt een poetsmiep en kon me overal druk over maken als iets niet af was of iets dergelijkse, nu totaal niet meer.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Puggle zo 10 maa 2013 - 4:24

Het huishouden en even lekker op de bank ontspannen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Snoes zo 10 maa 2013 - 23:06

Dan doe ik het huishouden. En als er tijd over is, ga ik nog even forummen of tv kijken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Tiara ma 11 maa 2013 - 0:41

Meestal even tijd voor mezelf, vaak ga ik ook even liggen. Soms wat kleine huishoudelijke dingen, maar vaak wordt ze ook wel wakker van het lawaai.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  nillis ma 11 maa 2013 - 1:29

Wat tijd voor mezelf met achter laptop en boek, maar kan ook rustig aan de poets. Nu pak ik wel wat meer rust. gelukkig komt hier om de week een schoonmaakster om het huis even goed te doen, dus de andere week rommel ik een beetje aan en meestal doe ik dat als T al naar kdv is en ik nog niet hoef te beginnen op het werk.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  bolus26 ma 11 maa 2013 - 2:39

Snoes schreef:Dan doe ik het huishouden. En als er tijd over is, ga ik nog even forummen of tv kijken.


Dit dus.. Of ik loop een eind met haar,dans slaapt ze in de kinderwagen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  koNijntje ma 11 maa 2013 - 3:10

meestal ga ik eerst wat in het huishouden doen; eten voor de avond voorbereiden (groenten snijden, aardappels schillen enz), was wegwerken, vaatwasser in-/uitpakken, stofzuigen, dweilen, toiletten/badkamer schoonmaken. je kent het wel..
als ik dat gedaan heb (ik plan meestal een beetje wat ik op welke dag wil doen) ga ik aan tafel of op de bank zitten met de laptop of een tijdschrift/boek. nu ik tijdens de zwangerschap sneller moe ben, moet ik bekennen dat ik sneller en vaker op de bank plof dan voorheen. aan de ene kant voel ik me dan lui, aan de andere kant geniet ik er maar van en vind ik dat ik een goede reden heb nerd
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje slaapt overdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje slaapt overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum