Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

+28
Roodkapje
Flower_L
PapillonRose
Supertalentje
Linda
Parel
Sea of Trees
NoMercy
Urban Naked
Jezzie
SarahKey
La Senza
Muppetje
Ayla
Parisienne
*Lookie*
Twellie
Shopaholic
Liadan
Coco
Bolleke
Jasmine
Stuiterbal
Charles
Razz
Paper Crown
Tania
Printje
32 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 6:18

Urban Naked schreef:Maar ik denk dat hij dat nog niet snapt.
Zou je denken? lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Parel za 9 maa 2013 - 6:28

Nee, natuurlijk niet.
Als ze dreinerig, huilerig of driftig is dan kan ik haar de nek wel omdraaien.
Idem als ze s'nachts gaat lopen kloten. Voor de rest, momenteel even geen klagen.

Edit; en het van woede weggooien van eten en drinken, daar word ik helemaal simpel van.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Linda za 9 maa 2013 - 6:37

Volgens mij is alles al gezegd. Ik geniet niet van slapeloze nachten (wie wel??!). Hysterisch gedoe vind ik super irritant. En gezeur om een Doraaaaaaaa koekje vind ik nog vervelender.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie za 9 maa 2013 - 6:56

Na vanmiddag heb ik nog een kleine toevoeging op mijn eerdere reactie: hystersiche driftbuien in de Ikea vind ik ook niet zo tof.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Supertalentje za 9 maa 2013 - 8:13

Ik vind het moederschap vooral niet zaligmakend. (Mijn zoon weer wel, die is echt de allerleukste en allerknapste)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  PapillonRose za 9 maa 2013 - 8:26

Neehoor, ik vind niet alles leuk. Wel een hoop. Maar wat van mij wel minder mag zijn gebroken nachten (gelukkig gaat het de goede kant op), drama's met tandenpoetsen, niet luisteren als we buiten lopen, en enorme driftbuien. Zulke dingen zou ik best kunnen missen Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L za 9 maa 2013 - 8:45

nee, de driftbuien. Laatste tijd gaat het weer beter. Na geboorte van J was het echt verschrikkelijk door verschillende factoren...wat duurden die dagen lang.
Maar nu is hij veel vrolijker, en praat de hele dag.

edit: en de fase momenteel...dat mama ALLES moet doen. Komt papa in de buurt? "NEE, MAMA DOEN!" Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? - Pagina 2 1270000679

Laatst aangepast door Flower_L op za 9 maa 2013 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 8:53

Het gedrein, gejengel en gehuil van de oudste vind ik heel erg vervelend, bij de jongste dat ze af en toe zo kort slaapt, verder (nog) niet.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 9 maa 2013 - 8:55

Nee hoor, niet alles is leuk. Soms zou ik weer een dagje kinderloos willen zijn hahaha.. scheelt een hoop zorgen ! Dat vind ik wel het vervelendst aan het ouderschap. Nooit meer zorgeloos....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Puggle za 9 maa 2013 - 9:08

Ik vind tot nu toe alles wel leuk, alleen eet en drinkt ze op het moment heel slecht en dat vind ik echt zwaar irritant en heb er soms echt weinig geduld voor.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  M@niek za 9 maa 2013 - 9:31

PapillonRose schreef:Neehoor, ik vind niet alles leuk. Wel een hoop. Maar wat van mij wel minder mag zijn gebroken nachten (gelukkig gaat het de goede kant op), drama's met tandenpoetsen, niet luisteren als we buiten lopen, en enorme driftbuien. Zulke dingen zou ik best kunnen missen Laughing

Dikke +1
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 10:52

hahaha dat doorslapen toch van onze kids. Dat vind ik echt het aller allerergste die nachten af en toe. Van mij mogen ze om 19 uur uit/ stand by of wat dan ook en de volgende ochtend op een redelijke tijd zet ik ze weer aan, ideaal.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie za 9 maa 2013 - 11:11

Nee, ik vind niet alles leuk. Maar dat kan, denk ik, ook niet.
D zit nu in de drama, ik loop weg en stel mij aan als ik mijn zin niet krijg fase. Van de week dit voor het eerst in de winkel meegemaakt, schaamde me kapot.
Iedere fase heeft zijn voor en nadelen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Luce za 9 maa 2013 - 22:14

Roodkapje schreef:Nee hoor, niet alles is leuk. Soms zou ik weer een dagje kinderloos willen zijn hahaha.. scheelt een hoop zorgen ! Dat vind ik wel het vervelendst aan het ouderschap. Nooit meer zorgeloos....

Aan de andere kant heb ik ook geleerd (en leer ik) wat echt belangrijk is in het leven. Mijn kinderen maken van mij een beter mens.

Ontopic: Nee, niet alles is leuk. Maar wel heel veel smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: