Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:26

Wat doen jullie dan haha?

Ik ben de hele dag bezig geweest en S. heeft zich geen seconde verveeld. Altijd is het tussen 17.00 en 18.30 echt zo'n drama. Niks is goed en hij begint dan echt te jengelen. Hij wil niet in de box, niet op schoot, niet op het speelkleed, niet met mij spelen noem maar op. Wandelen gaat niet want ik ben net een uurtje terug van ruim 2 uur wandelen en ik moet zo eten koken.

Meneer heeft nu al echt 1,5 week zo'n periode dat niks goed is. En het lijkt wel of hij al zijn speelgoed niks meer aan vind. Ik ben vandaag naar de Action geweest en daar heb ik een netje piepende badeendjes gekocht. Nou dat vond hij 10 minuten interessant en toen was het weer over met de pret laughcry Het enige wat hij wel hardstikke leuk vind is dus de loopstoel. Alleen daar mag hij van mij maar een kwartiertje per dag in omdat het niet goed schijnt te zijn (nu dus) Moe is hij toch ook niet. Hij gaat altijd tussen 18.30 en 19.00 naar bed en hij krijgt zijn avondeten altijd om 16.30

Maargoed ik heb nu echt geen fantasie meer haha. Jullie nog ideeën?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:27

Hier is ook altijd zo'n periode tussen 16u en 17u. Hier gaat ze lekker in de doek en dan is alles weer goed (zin klinkt mooi hè Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:30

Dromertje schreef:Hier is ook altijd zo'n periode tussen 16u en 17u. Hier gaat ze lekker in de doek en dan is alles weer goed (zin klinkt mooi hè Laughing )

smile Ik heb ook een draagdoek en daar zit S. ook wel eens in. Maar zodra ik stil sta of ga zitten is het weer jengelen. Ik krijg het trouwens altijd super in m'n rug als S. in de draagdoek zit. Volgens mij knoop ik 'm wel goed maar ik krijg echt vreemd genoeg last van m'n onderug (ik heb een Hoppediz doek)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 4:37

ik ga op zo'n moment stofzuigen, eten koken of de was doen ofzo, dan vindt ze het wel prima.

Heb je een rekbare hoppediz of een geweven, misschien moet je wat strakker knopen? Als Y. er niet strak genoeg in zit, dan krijg ik ook last van mijn schouders/rug. Hij moet zo strak zitten dat hij echt tegen je borst aan zit en zich ook niet af kan zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 6:11

Dromertje schreef:ik ga op zo'n moment stofzuigen, eten koken of de was doen ofzo, dan vindt ze het wel prima.

Heb je een rekbare hoppediz of een geweven, misschien moet je wat strakker knopen? Als Y. er niet strak genoeg in zit, dan krijg ik ook last van mijn schouders/rug. Hij moet zo strak zitten dat hij echt tegen je borst aan zit en zich ook niet af kan zetten.

Dan zal ik 'm een strakker knopen dan. Ik heb een geweven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 8:32

Dan zet ik hem wel eens even voor de tv, babytv bijv. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  xxjojootjexx wo 1 jun 2011 - 8:51

hehe jij moet ook niet stil gaan zitten.. In de doek, op je rug als je dat durft en dan gewoon lekker eten koken, etc.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  PapillonRose wo 1 jun 2011 - 11:10

Hier gelukkig niet vaak van dat soort momenten. En als ze er wel zijn dan wil de doek hier ook nog weleens uitkomst bieden inderdaad. En dan uiteraard vooral niet stil gaan zitten, want dan gaat het gewoon verder laughcry Het moet ook weer niet te makkelijk gaan denken die kids zeker Wink

Ik ga dan meestal ook dingen in huis doen, bijvoorbeeld de was opvouwen, de afwas doen, opruimen.. Of als het tijdstip en het weer het toelaten even een stukje wandelen. Ik heb het trouwens ook wel hoor, dat ik soms last krijg als ik de doek gebruik. Bij mij zit het vaak in mijn nek, en het maakt niet uit hoe ik hem knoop helaas. Op de rug zou bij mij denk ik wel schelen, misschien bij jou ook? Heb het alleen zelf nog niet geprobeerd want ik durf het niet zo goed Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 21:46

Op m'n rug heb ik nog niet geprobeerd. Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dat eigenlijk voor elkaar moet krijgen. Dat lukt toch alleen als iemand je helpt of toch niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  PapillonRose wo 1 jun 2011 - 21:51

Alleen zou het ook moeten kunnen, maar volgens mij kan je inderdaad het beste beginnen met hulp van iemand en als je er eenmaal handigheid in hebt moet het ook alleen lukken. Alleen heb ik hier vaak niemand in de buurt dus waag ik me er nog maar even niet aan :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:03

Hier krijgt F.lynn om 16.30-17.00 uur zijn eten en daarna zet ik 'm in de wipper voor BabyTv.
Hij heeft dan meestal erg veel lol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je echt alles uit de kast hebt gehaald.. Empty Re: Als je echt alles uit de kast hebt gehaald..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum