Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

+28
Roodkapje
Flower_L
PapillonRose
Supertalentje
Linda
Parel
Sea of Trees
NoMercy
Urban Naked
Jezzie
SarahKey
La Senza
Muppetje
Ayla
Parisienne
*Lookie*
Twellie
Shopaholic
Liadan
Coco
Bolleke
Jasmine
Stuiterbal
Charles
Razz
Paper Crown
Tania
Printje
32 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Printje vr 8 maa 2013 - 22:08

Vind jij echt alles rondom moeder zijn, je kinderen en alles wat erbij komt kijken leuk?

Naast dat ik overdag de allerleukste, liefste en gezelligste kinderen heb kan ik ze s' nachts af en toe wel wat haha.

Ik vind de nachten echt vreselijk momenteel. Als er een uitknop voor kinderen komt voor de nachten ben ik de eerste die hem koopt haha

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Tania vr 8 maa 2013 - 22:12

De nachten inderdaad. Ik vind ze echt de allerliefste van de wereld maar die nachten...
Het gaat nu sinds een paar nachten een stuk beter en dat is echt zoo fijn. Ik voel me meteen weer een stuk lekkerder overdag. Hopelijk kunnen jullie ook snel weer beter slapen!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Paper Crown vr 8 maa 2013 - 22:26

Haha Printje, je nachtrust is zo belangrijk he? Ik weet er alles van hoor, Julian heeft ook afentoe de terrormode aanstaan en dan baal ik echt. Hij slaapt 's nachts supergoed maar overdag.......... dan denk ik afentoe: NEE NEE NEEE!! NIET MEER LEUK! Bijv donderdag, om 07:00 waren we wakker en hij heeft over de hele dag maar 20 min geslapen en viel als een blok in slaap om 23:00. Dan ben ik dus de hele dag met hem in de weer, hij jengelt en is gewoon moe en niets is goed, en dan sjouw je dus de hele dag met hem.. en dan vind ik het moederschap wel iets minder leuk. Maar meestal helpt het me echt om te bedenken dat hij geen kleine klootzak is die mij moet hebben maar dat hij gewoon echt niet happy is op dat moment.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Razz vr 8 maa 2013 - 22:33

Nee haha. Ik word af en toe echt doodmoe van dat zeuren. Vooral als meneer niet goed heeft geslapen kan hij er wat van. Over het algemeen slaapt hij best goed maar er zitten ook nachten tussen (zoals vannacht) dat ik hem wel achter het behang kan plakken!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Charles vr 8 maa 2013 - 22:33

Ik vind bijna alles leuk, en als ik een goede dag heb kan ik ook alles van ze hebben. Heb ik deze niet, dan erger ik me bij mijn dochter aan haar luide kraaienstem en bij mijn zoon aan het feit dat hij meer wil dan hij kan en dus snikkend ergens ligt/tegen aan is geknald/heen wil maar nog niet kan en dan heel giftig of verdrietig wordt.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Stuiterbal vr 8 maa 2013 - 22:33

Mijn zoontje heeft van begin af aan goed geslapen in de nacht dus daar kan ik niet over mee praten. Maar ja over het algemeen vind ik alles leuk aan hem. Alleen sommige fases zijn echt verschrikkelijk. Ik heb heel veel geduld maar heel soms verlies ik hem. Het peuter puberen vond ik nog mee vallen met hem, maar nu heeft hij met momenten fases dat ik echt 10 rollen behang nodig heb om hem daar achter te plakken. En dan vind ik hem even niet meer zo leuk nee. Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 22:34

J. mag af en toe best iets minder jammeren en mekkeren. Als er ook maar íets tegen zit, dan is het kermen, jammeren, mekkeren en zeuren van ellende. Zelfs een potloodje dat op de grond valt kan al een dusdanige ramp zijn om te verzanden in drama en ellende.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Bolleke vr 8 maa 2013 - 22:37

Nee ik vind niet alles leuk, hij kan heel erg drammen als hij iets wil, dat kan dan soms dagen duren, dan gooit hij soms heel subtiel dat ene onderwerp weer in een gesprek, net als ik denk dat hij er klaar mee is..
Verder vind ik hem echt heel lief smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Coco vr 8 maa 2013 - 23:56

Haha nee echt niet alles, vooral tijdens deze gezellige peuterpuberteit niet. Dat eeuwige geruzie en geschreeuw komt behoorlijk mijn neus uit. Om over zeuren nog maar niet te praten.
Let the sun shine please!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Liadan za 9 maa 2013 - 0:02

Nee, ik vind niet alles leuk. Ik vind de driftbuien van mijn zoon niet leuk en ook niet dat hij met zijn hoofd gaat bonken als hij kwaad is en met alles gaat gooien.
Van mijn dochter vind ik haar gezeur en gemiep niet leuk.
Ook heb ik een hekel aan tandenpoetsen bij de kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Shopaholic za 9 maa 2013 - 0:56

Ik vind ze pas lief als ze slapen haha! Nee hoor echt niet alles is leuk. Y kan een echte dramaqueen zijn! En E...das gewoon een heel lief tevreden babytje.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Twellie za 9 maa 2013 - 1:04

Bij mijn jongste dochter heb ik geen ergernissen.

Wanneer ik slecht geslapen heb of me om een andere reden minder voel, erger ik me bij mijn oudste dochter aan het feit dat ze zo ontzettend veel aan het woord is. Bovendien praat ze vrij hard, dus als ik hoofdpijn heb, vind ik dat ook wel wat minder. En ik erger me dan aan haar enorm aanwezige eigen mening over alles.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Paper Crown za 9 maa 2013 - 1:06

Twellie schreef:Bij mijn jongste dochter heb ik geen ergernissen.

Wanneer ik slecht geslapen heb of me om een andere reden minder voel, erger ik me bij mijn oudste dochter aan het feit dat ze zo ontzettend veel aan het woord is. Bovendien praat ze vrij hard, dus als ik hoofdpijn heb, vind ik dat ook wel wat minder. En ik erger me dan aan haar enorm aanwezige eigen mening over alles.
Haha, maar jouw dochter is wel echt heel leuk hoor Twellie, die opmerkingen van haar haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  *Lookie* za 9 maa 2013 - 1:08

Het meeste vind ik helemaal geweldig. Gebroken nachten zijn inderdaad minder, en de driftbuien die hij soms heeft vind ik ook niet echt super.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Parisienne za 9 maa 2013 - 1:14

Ik vind het niet leuk dat N. niet goed zelf kan spelen. Als ik aangeef dat ze best eventjes zelf kan spelen begint ze: "Ja maar mammmmm ..." Dat gaat dan zo'n beetje de hele dag door. Daarnaast heeft ze af en toe behoorlijke woedeaanvallen, die zijn ook nooit leuk. De tijdrek-fase voor het slapen gaan is inmiddels hier aangebroken, werkelijk alle smoesjes worden uit de kast gehaald. Dat mag van mij minder. Tandenpoetsen vindt ze vreselijk, ik hoop dat dat ooit nog wat leuker gaat worden. Ze is een weglopertje en luistert buitenshuis niet, naar buiten gaan is ook niet altijd gezellig dus.

De situatie 's nachts heb ik geaccepteerd, daar mag ik me van mijzelf niet meer aan ergeren laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Ayla za 9 maa 2013 - 1:15

Als ik nee zeg en ze vervolgens terwijl ze naar mij kijkt nog snel even met 1 vingertje eraan gaat zitten... Haar gezichtsuitdrukking kunnen jullie je hierbij vast wel voorstellen... Ze is echt al aan het uitproberen, testen, kijken hoever ze kan gaan. En ze snapt héél goed wat "nee" en "niet doen" betekent, want als ik in een gewone situatie (bijv. in de winkel als ze iets heeft gepakt) zeg, "Nee Elena, leg dat maar terug dat hebben we niet nodig" dan legt ze het (meestal) keurig netjes terug.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Muppetje za 9 maa 2013 - 1:24

Ik vind praktisch alles super, echt. Alleen sinds ik weer werk slaapt meneer niet meer door en ben ik al blij als ik er maar een keer uit hoef. Afgelopen nachten was het steeds drie keer, dat begint me even op te breken, ben echt moe

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  La Senza za 9 maa 2013 - 1:37

Parisienne; zo herkenbaar! Mijn zoontje luistert buitenshuis ook écht niet. Hij rent overal heen, loopt bij iedereen de tuin in, in de supermarkt heb ik hem het liefst in het karretje want dan kan hij tenminste niks uithalen, pff, soms echt doodvermoeiend. Maar verder is hij heel leuk hoor Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? 3079029344
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 1:56

Charles schreef:Ik vind bijna alles leuk, en als ik een goede dag heb kan ik ook alles van ze hebben. Heb ik deze niet, dan erger ik me bij mijn dochter aan haar luide kraaienstem en bij mijn zoon aan het feit dat hij meer wil dan hij kan en dus snikkend ergens ligt/tegen aan is geknald/heen wil maar nog niet kan en dan heel giftig of verdrietig wordt.
I so deeply love you as a mom. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  SarahKey za 9 maa 2013 - 4:30

Ik vind het niet leuk als hij ziek is. Dan ben ik bang dat er meteen wat ernstigs aan de hand is ofzo en kan me dan helemaal druk maken.
Gelukkig is hij niet vaak ziek.
En als er tandjes komen grr die slapeloze nachten en een chagerijnig kind overdag is ook niet gezellig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Jezzie za 9 maa 2013 - 4:59

Ik vind alles leuk aan mijn dochter! Ze is eigenlijk altijd wel vrolijk en als ze huilt dan is er ook wel wat (honger moe enz.)
Vind het wel jammer dat ze niet meer zo lekker tegen me aan kruipt om te knuffelen, ze draait alleen maar haar hoofd alle kanten op.
Ik heb er dan ook extra van genoten toen ze ziek was en zo tegen me aan lag! Tandjes zijn er nog niet...ben wel erg benieuwd hoe ze is als die doorkomen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Urban Naked za 9 maa 2013 - 5:34

Nee ik vind niet alles leuk, maar niet alles ís ook leuk. Ik stoor me er nogal aan dat hij de laatste tijd snel jengelt, als iets niet helemaal gaat zoals hij wil (hij kruipt bijvoorbeeld naar achteren ipv vooruit en dat vindt hij heel erg) begint hij te piepen. Dan zeg ik altijd dat hij de energie die hij in dat gepiep stopt beter in het vooruit kruipen kan steken. Maar ik denk dat hij dat nog niet snapt.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  NoMercy za 9 maa 2013 - 5:40

Nee, absoluut niet Wink Hij kan heel goed drammen als hij zijn zin niet krijgt, en dan kan ik hem serieus wel achter het behang plakken! Verder is het een lieverd hoor, haha!

Edit: En het tandenpoetsen inderdaad!


Laatst aangepast door NoMercy op za 9 maa 2013 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Sea of Trees za 9 maa 2013 - 5:44

Niet alles nee. Hysterisch gekrijs, gejengel om een koekje om half 9 in de ochtend, er 3 keer per nacht uit moeten..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Urban Naked za 9 maa 2013 - 5:59

Ohja en elke hap couscous er weer uit duwen om het vervolgens met z'n handen korrel voor korrel weer in z'n mond te stoppen. Dat had ik me ook wat anders voorgesteld vroeger.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij echt alles leuk aan je kinderen? Empty Re: Vind jij echt alles leuk aan je kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum