Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van slag door filmpje

+5
Lady4
Starla
Sissi
JustMeDaan
Lot
9 plaatsers

Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Van slag door filmpje

Bericht  Lot vr 8 maa 2013 - 10:38

Ik heb vanmiddag een filmpje gezien, via de facebook pagina 'Real crazy fights'. Iemand had dit filmpje geliked en ik moest even op een vriendin wachten dus klikte het aan. Nu ben ik helemaal niet van het vechten, dus mijd ik deze filmpjes liever, maar ik had het eigenlijk gewoon maar even aangeklikt zonder hier over na te denken. In het filmpje zie je een meisje en een jongen zoenend in een badkamer (allebei dronken), als het meisje verder wil gaan geeft de jongen aan dit niet te willen, dan wordt ze echt heel agressief, ze slaat hem meerdere keren, schopt hem etc. Hierna wil ze het nog een keer proberen dus beginnen ze weer te zoenen, waarna ze hem weer heel erg pijn doet, totdat hij echt de grond ligt, ze schopt hem nog een paar keer na waarna zij wegloopt. Nu ben ik hierdoor al heel de dag van slag. Ik vraag me echt af hoe iemand zo agressief kan zijn en wat er in haar om gegaan moet zijn. Ik vind het ook raar dat ik hier zo door van slag ben, heeft iemand van jullie dit filmpje gezien, en raken jullie ook wel eens van slag door dit soort beelden?

Heb ik in ieder geval weer mijn les geleerd dat ik dit soort filmpjes niet moet kijken.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  JustMeDaan vr 8 maa 2013 - 10:45

Ik ken dit filmpje, heb hem ook gezien. Maar hoe treurig ook, ik raak er niet door van slag.
Vraag me dan wel af hoe ze zo kan zijn. En dan nog zeker omdat het een beetje de omgekeerde wereld is, je ziet vaker dat een meisje niet wil. Maar ik ben het ook zo weer vergeten.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Sissi vr 8 maa 2013 - 10:46

Dat heb ik met filmpjes waarin dieren mishandeld worden. Vaak hoef ik zo'n filmpje niet eens te zien, maar als ik alleen maar hoor wat erin gebeurt, zie ik het al zo voor me.

Eeen aantal jaar geleden waren wat filmpjes in het nieuws waarin Zweedse(?) soldaten uit verveling honden af gingen schieten. Een hond was vastgebonden aan een ketting en stond met de staart tussen de benen te blaffen naar de soldaten die hem vervolgens neerschoten. Ik word daar gewoon helemaal naar van. Laatst had ook iemand een filmpje op facebook gezet waarin een hond wordt gevild of gedood (?) Ik heb het niet gekeken maar zag er wel een still van op facebook.

Wanneer geweld of mishandeling gericht is op mensen vind ik het ook heel naar om te zien, maar van dierenmishandeling kan ik echt misselijk worden. Die beelden achtervolgen me weken daarna nog.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Starla vr 8 maa 2013 - 10:51

Achterlijk dat mensen zich zo gedragen, en ik vind het minstens zo achterlijk dat mensen het kennelijk leuk vinden zulke filmpjes te kijken en like'en. Rolling Eyes Zelfde met de dieren filmpjes en plaatjes, ik hoef dat echt niet te zien hoor. Vind het ook echt naar als mensen zulke dingen delen en je ziet zo'n kapotte hond of kat.
Waarom heb je dat dan eigenlijk aangeklikt als dat er bij staat en je kunt er niet tegen? En je had het toch uit kunnen zetten?


Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Lot vr 8 maa 2013 - 10:58

Starla: ik had het dus niet echt door, vooral omdat het zoenend begon (had ik kunnen bedenken dat zij hem daarna zo zou gaan slaan!?). Ik had het inderdaad uit kunnen zetten maar het geweld geleidelijk steeds erger (een klap kan ik nog wel tegen), en ik besefte pas later dat het mij zoveel deed.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Lot vr 8 maa 2013 - 11:01

Ik heb zelf trouwens (gelukkig!) geen ervaring met filmpjes van dierenmishandeling, maar daar zou ik ook echt niet tegen kunnen. Het blijkt nu een rage te worden om gevechten te filmen en online te zetten (het heeft zelf een naam: happy slapping). Mensen zoeken dus gewoon gevechten op om iets 'leuks' online te kunnen zetten, dat vind ik echt heel erg.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 11:01

Ik had een tijdje geleden een plaatje op m'n tijdlijn van een groep jongens die een katje hadden onthoofd. Ik ben echt zo gek van katten, ik vind zulke dingen vreselijk. Het is me ook de hele dag bij gebleven. Sad Stom, zulke dingen en vervelend dat je zo van slag bent daardoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 11:10

Ik heb dergelijke filmpjes gelukkig nog nooit op facebook gezien. Ik was al ontdaan toen een oud-klasgenoot vandaag 'zijn' nieuwe horloge op Facebook showde en er op die foto vrolijk een blote piemel hing te bungelen.

Dacht nog even dat het serieus was en hij het zelf niet door had ofzo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Lot vr 8 maa 2013 - 11:13

Dat vind ik ook vervelend, van dat katje ook akelig zeg. Ik vraag me dan wel af waarom het mij zo raakt, veel mensen vinden het grappig dat een meisje een jongen zo pijn doet, dat hij niet verder wil gaan met het meisje (hoezo, het is toch een jongen, dus vinden ze het een watje) of vinden dat het meisje ook klappen verdiend. Tja, ik word er ook altijd helemaal naar van als ik op stap ben en er is ruzie/ een gevecht.

Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Starla vr 8 maa 2013 - 21:47

Ik denk dat je je eerder af moet vragen waarom die mensen het leuk vinden, dan waarom het jou raakt. Wink Ik vind dat helemaal niet gek.
Ik vind het zo onbegrijpelijk dat mensen elkaar of dieren iets aandoen en dat er dan ook nog mensen zijn die dat gaan filmen terwijl ze er bij staan, en het dan ook nog leuk vinden. Ziek. Ik vind het ook best raar dat bijvoorbeeld facebook die plaatjes ook toestaat. (Ook al staat er dan iets onder van stop dierenmishandeling.) Ik wil graag zelf kiezen of ik zulke dingen zie, ipv dat ik facebook open en tadaaaa, een heel naar plaatje.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Lady4 vr 8 maa 2013 - 22:17

Ik kan daar ook niet tegen. Ik kan sowieso slecht tegen geweld, ook in speelfilms.

Laatst met collega's in de nachtdienst een hele goede maar heftige Nederlandse film gezien, met oa Barry Atsma in de hoofdrol. Weet de titel even niet meer, maar het gaat over een stel dat hun relatie wil redden door naar Argentinië op vakantie te gaan. Ze maken daar videodagboekem voor elkaar en dan filmen ze per ongeluk dat een corrupte politieagent een onschuldig iemand zomaar doodschiet. Vanaf dat moment zit de politie achter hen aan en als ze hun op een gegeven moment te pakken hebben wordt de vrouw voor de ogen van de man eerst aangerand en vervolgens meegenomen om te worden verkracht. Zo naar, ik ben er de rest van mijn nachtdienst door van slag geweest. Die emoties komen altijd zo bij mij binnen, ik kan daar echt niet naar kijken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Paper Crown za 9 maa 2013 - 3:22

Ik ben laatst dagen van slag geweest, opnieuw, van een filmpje die ik al eerder had gezien. Een Chinese vrouw (of in ieder geval een Aziaat) slaat haar baby zo vaak.. dat arme meisje probeert haar hoofdje op te tillen en dan slaat ze nog een paar keer. En dat meisje maar huilen, en dr armpje uitsteken. Ik word er helemaal naar van en ik krijg echt moordneigingen van. Ik zou die vrouw echt heel erg toe willen takelen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Parisienne za 9 maa 2013 - 3:30

Paper Crown schreef:Ik ben laatst dagen van slag geweest, opnieuw, van een filmpje die ik al eerder had gezien. Een Chinese vrouw (of in ieder geval een Aziaat) slaat haar baby zo vaak.. dat arme meisje probeert haar hoofdje op te tillen en dan slaat ze nog een paar keer. En dat meisje maar huilen, en dr armpje uitsteken. Ik word er helemaal naar van en ik krijg echt moordneigingen van. Ik zou die vrouw echt heel erg toe willen takelen.
Deze vond ik echt een van de meest schokking filmpjes die ik ooit heb gezien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Ragazza za 9 maa 2013 - 7:49

Ik herken het wel, kan ook niet tegen dat soort filmpjes. Ik kan daarom ook niet naar opsporing verzocht kijken, raak ook helemaal van streek door die reconstructiefilmpjes, vooral als er geweld tegen andere mensen in voorkomt..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  M@niek za 9 maa 2013 - 7:53

Zo vreselijk al,die filmpjes. Laatst echt eenmheel zielig dierenmishandeling filmpje uit china Cry

Op youtube staat ook een heel heftig filmpje over wat er kan gebeuren als je smst onder het autorijden, het is geen vies filmpje ofzo maar je wordt zo vreselijk op de feiten gedrukt.

Het ergste filmpje wat ik ooit heb gezien is een filmpje over chinese meiden die met hun naaldhakken levende dieren doorboorde, dat was echt een kotsmomentje.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag door filmpje Empty Re: Van slag door filmpje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum