Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van slag van tv serie

+7
blondje1313
Mizz_S
Fearie
Shisha
Susan
Lejow
Monte
11 plaatsers

Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 5:06

Gister ben ik een van mijn favoriete tv series, criminal minds gaan kijken op internet(kon de verleiding niet weerstaan). Na een paar afleveringen bleek mij favoriete karakter uit de serie te gaan, ze hadden de dood van deze persoon in scene gezet en het hele team denk nu dat deze persoon dood is. Pas aan het einde van de aflevering bleek deze persoon niet dood te zijn, maar ging onderduiken in een ander land en daar eindigde het mee. Het team weet hier niets van af en denkt dus dat hun teamlid dood is.

Het klinkt misschien raar, maar ik ben best van slag door deze aflevering en kan gewoon niet geloven dat ze mijn favoriete karakter op deze manier uit de serie hebben geschreven. Natuurlijk is het allemaal nep en maar een serie maar toch kan het me erg aangrijpen en heb ik nu gewoon even geen zin meer om de serie te kijken(omdat ik het gewoon geen leuk einde vond).

Wie heeft dit ook, dat soms een tv serie heel echt lijkt en je geëmotioneerd raakt bij goede of slechte stukken?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:23

Monte schreef: dat soms een tv serie heel echt lijkt en je geëmotioneerd raakt bij goede of slechte stukken?

Ja, heb ik gehad bij the L-Word. Daar overleed ook iemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Lejow ma 21 maa 2011 - 5:34

Ik had het bij Grey's... Heb echt even nodig gehad om van de verhalenlijn bij te komen.
Dat was de cliffhanger waarin George doodging en Izzie een hartstilstand kreeg en de cliffhanger waarbij Derek en alles werden neergeschoten door een schutter die los ging in het ziekenhuis..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 5:37

Lejow schreef:Ik had het bij Grey's... Heb echt even nodig gehad om van de verhalenlijn bij te komen.
Dat was de cliffhanger waarin George doodging en Izzie een hartstilstand kreeg en de cliffhanger waarbij Derek en alles werden neergeschoten door een schutter die los ging in het ziekenhuis..

Oh echt met derek heb ik ook echt tranen in mijn ogen gehad. Ik had het zo vreselijk gevonden als hij dood zou gaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 5:38

Maar als de dood van dat personage in scène is gezet en hij of zij is aan het onderduiken in een ander land dan lijkt het mij dat dat verhaal nog wel een staartje krijgt en dat diegene dus nog niet echt uit de serie is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Lejow ma 21 maa 2011 - 5:45

Monte schreef:
Lejow schreef:Ik had het bij Grey's... Heb echt even nodig gehad om van de verhalenlijn bij te komen.
Dat was de cliffhanger waarin George doodging en Izzie een hartstilstand kreeg en de cliffhanger waarbij Derek en alles werden neergeschoten door een schutter die los ging in het ziekenhuis..

Oh echt met derek heb ik ook echt tranen in mijn ogen gehad. Ik had het zo vreselijk gevonden als hij dood zou gaan.

Ik ook.. ik kon de hele aflevering alleen maar :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: en zat ook continu:
NEEEEE AAAHHH NEEE SERIEUS?? NEEEE OHHH WAT ERGG!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Shisha ma 21 maa 2011 - 5:47

Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Fearie ma 21 maa 2011 - 6:06

Shisha schreef:Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd

Dat kijk ik ook !

@ Topicstarter, wie gaat er onderduiken dan? :O Ik kijk het ook namelijk en ben nu nieuwsgierig haha :P


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 6:13

Fearie schreef:
Shisha schreef:Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd

Dat kijk ik ook !

@ Topicstarter, wie gaat er onderduiken dan? :O Ik kijk het ook namelijk en ben nu nieuwsgierig haha :P


Ik zal het in wit zetten(dus even selecteren). Wil je ook nog het verhaal horen? Of ga je dat zelf kijken?
Emily Prentiss
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 6:16

Susan schreef:Maar als de dood van dat personage in scène is gezet en hij of zij is aan het onderduiken in een ander land dan lijkt het mij dat dat verhaal nog wel een staartje krijgt en dat diegene dus nog niet echt uit de serie is.

Dat zou kunnen ooit. Alleen hebben ze een aantal acteurs/actrices ontslagen vanwege geldzaken. Ze hebben het inderdaad open gehouden, maar voor aankomend seizoen komt dit personage zeker niet terug en ik denk daarna dan ook niet meer. Aangezien de actrice andere dingen gaat doen(schijnt)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Mizz_S ma 21 maa 2011 - 6:29

Ik heb het laatst ook gehad bij een serie. Daarin zat een vrouw die heel graag een kindje wilde. Haar eerste kindje had ze moeten afstaan want ze pas 14 toen ze haar kreeg. Toen (dus jaren later) kreeg ze een miskraam. Toen kreeg ze eindelijk een babytje en toen overleed ie na 1 dag aan wiegendood. Ik vond dat zo erg dat ik echt moest huilen en een eigenlijk een tijdje niet meer wilde kijken...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Shisha ma 21 maa 2011 - 7:00

Fearie schreef:
Shisha schreef:Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd

Dat kijk ik ook !



Echt jammer dat het weer ineens gestopt is..! Kan ook niet vinden wanneer het weer komt. Sad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  blondje1313 ma 21 maa 2011 - 9:11

Grrr, dit had ik nog niet willen lezen, deze aflevering heb ik nog niet gezien

Maar ja, had wel al een tijdje geleden begrepen dat ze haar ook uit de serie wilden schrijven, weet niet waarom ze van alle vrouwen afwillen ofzo....

Moet nu trouwens om bijna alle series huilen, maar Grey's Anatomy doet het erg goed Wink

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 9:16

blondje1313 schreef:Grrr, dit had ik nog niet willen lezen, deze aflevering heb ik nog niet gezien

Maar ja, had wel al een tijdje geleden begrepen dat ze haar ook uit de serie wilden schrijven, weet niet waarom ze van alle vrouwen afwillen ofzo....

Moet nu trouwens om bijna alle series huilen, maar Grey's Anatomy doet het erg goed Wink

Ik heb toch ook niet gezegd wie het was(alleen in het wit, maar daar heb je dan zelf naar gekeken Wink )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  blondje1313 ma 21 maa 2011 - 9:56

Ik heb de afleveringen ervoor wel gezien, dus heb niet hoeven kijken om te weten over wie het gaat smile
Of ik word straks erg verrast dat het toch nog iemand anders is (maar dat hoop ik al helemaal niet)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 10:21

blondje1313 schreef:Ik heb de afleveringen ervoor wel gezien, dus heb niet hoeven kijken om te weten over wie het gaat smile
Of ik word straks erg verrast dat het toch nog iemand anders is (maar dat hoop ik al helemaal niet)

aha, ik zal dan maar niet het hele verhaal hier neerzetten. Ben wel nieuwsgierig wat je er van vindt als je alles hebt gezien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Sweety ma 28 maa 2011 - 2:55

Ik ben nog niet zover met CM. Ik kijk ook Fringe en die is ook goed.
Bij Grey heb ik echt goed gejankt met de aflevering van George, de schutter in het ziekenhuis en nog wat... Ik zat bij een vriendin op de bank en we moesten beetje huilen en ik ging steeds harder, haar vriend keek me aan en vroeg verschrikt of alles wel goed ging met me. Haha..
Bij Private Practice jank ik ook lekker mee. En bij McLeod heb ik aan het einde van seizoen 3 ( over Claire ) ook zitten janken. Heerlijk hoor om te janken om de series. Ondanks dat je weet dat het niet echt is leef ik wel steeds mee.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Oasis ma 28 maa 2011 - 3:19

Shisha schreef:
Fearie schreef:
Shisha schreef:Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd

Dat kijk ik ook !



Echt jammer dat het weer ineens gestopt is..! Kan ook niet vinden wanneer het weer komt. Sad

Vind ik ook jammer, echt mijn favoriete serie is het. Dus nu maar overgegaan op downloaden dan.. :face:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  blondje1313 ma 28 maa 2011 - 4:45

Monte schreef:
blondje1313 schreef:Ik heb de afleveringen ervoor wel gezien, dus heb niet hoeven kijken om te weten over wie het gaat smile
Of ik word straks erg verrast dat het toch nog iemand anders is (maar dat hoop ik al helemaal niet)

aha, ik zal dan maar niet het hele verhaal hier neerzetten. Ben wel nieuwsgierig wat je er van vindt als je alles hebt gezien.

Vond het wel een goede aflevering.
Spoiler:
Ik wilde meteen de nieuwe downloaden, maar die wordt aanstaande woensdag pas uitgezonden zag ik!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Spring ma 28 maa 2011 - 5:00

Ik heb daar ook wel eens last van. Ik heb de serie The O.C. en heb echt gehuild bij de scene waarin Marissa overleed.
Verschrikkelijk zielig, vooral in combinatie met het nummer hallelujah.
brrr.

Bij Prison Break waren mijn vriend en ik allebei een beetje pissig omdat Michael Scofield dood ging.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  leeuw ma 28 maa 2011 - 10:04


Ben bezig in de serie lost. Maar daar gaan heel veel mensen dood Sad Helemaal niet leuk.
Maar vooral niet als je iemand leert kennen en je aan een personage gaat hechten.
Heel stom, want het is maar een serie natuurlijk. Toch als je in een serie zit, lijkt het soms net of het vrienden of familie van je zijn haha
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Shisha wo 30 maa 2011 - 5:09

IrmaLaPoes schreef:
Shisha schreef:
Fearie schreef:
Shisha schreef:Ik herken het wel hoor haha!
Ik kijk altijd medium en 2x is mijn favoriete karakter (Lee) bijna dood gegaan. Ik heb dan echt mijn hart in mijn keel zitten en zit te smeken dat hij niet dood mag gaan! nerd

Dat kijk ik ook !



Echt jammer dat het weer ineens gestopt is..! Kan ook niet vinden wanneer het weer komt. Sad


Vind ik ook jammer, echt mijn favoriete serie is het. Dus nu maar overgegaan op downloaden dan.. :face:


Ik lees net dat dit het laatste seizoen is... In Amerika is de laatste aflevering al geweest. Sad Ik ben benieuwd wanneer net5 de rest uitzendt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag van tv serie Empty Re: Van slag van tv serie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum