Sportmaatje omgeving Eindhoven
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sportmaatje omgeving Eindhoven
Ik woon sinds kort in Eindhoven en vind het heel erg leuk om te sporten. Ik ben nu wat aan het hardlopen, maar dat vind ik eigenlijk best wel saai worden, alleen. Waar ik eerste woonde heb ik veel geturnd, maar nu dat weggevallen is mis ik gewoon iets!
Ben daarom op zoek naar een maatje om mee te gaan sporten. En dan denk ik bijvoorbeeld aan hardlopen (samen trainen voor een 10km-loop of halve marathon ofzo) of bij een tennisvereniging gaan (ik zie het niet echt zitten om me alleen aan te sluiten bij een tennisvereniging, vind ik eng ofzo) of iets anders...ik vind eigenlijk zoveel leuk, vind het in de zomer ook lekker om gewoon veel buiten te zijn!
Ben daarom op zoek naar een maatje om mee te gaan sporten. En dan denk ik bijvoorbeeld aan hardlopen (samen trainen voor een 10km-loop of halve marathon ofzo) of bij een tennisvereniging gaan (ik zie het niet echt zitten om me alleen aan te sluiten bij een tennisvereniging, vind ik eng ofzo) of iets anders...ik vind eigenlijk zoveel leuk, vind het in de zomer ook lekker om gewoon veel buiten te zijn!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Re: Sportmaatje omgeving Eindhoven
Misschien kan je het eens proberen bij de Fit all day op de Dommelstraat? Ikzelf sport daar ook geregeld.
edit: Oh ik zie nu dat je buiten wilt sporten. Dat doe ik echter niet.
edit: Oh ik zie nu dat je buiten wilt sporten. Dat doe ik echter niet.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Re: Sportmaatje omgeving Eindhoven
je hebt een pm!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Sportmaatje gezocht regio Eindhoven