Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  ladycat zo 10 apr 2011 - 7:58

Het ligt zo. Al mijn vriendinnen hebben inmiddels een kamer gevonden in Tilburg en ze gaan nu vaker daar uit dan hier in Eindhoven. Aangezien ik zelf nog geen kamer heb gevonden, zit ik nu een beetje in mijn uppie en om nou helemaal naar Tilburg af te reizen om uit te gaan, daar heb ik ook geen zin in. laughcry
Dus zijn er hier nog mensen uit Eindhoven die geregeld uit gaan? Ik ga meestal naar de cafe de Jack of de Altstad
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 19:23

Als ik ga stappen, ga ik altijd naar Cafe The Jack. Toevallig ga ik deze zaterdag. Maar ik moet zeggen dat ik niet meer zo veel ga als vorig jaar, dus aan mij heb je waarschijnlijk niets op dat gebied Wink
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:01

Cafe the Jack, waar ligt dat? Was dat de Blue Parrot voorheen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:02

Ik ga zelf wel eens stappen in EHV en kom dan eigenlijk alleen in de Thomas/Spijker/Thuys ofzo. Altstadt ben ik vroeger veel geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 20:23

Storm schreef:Cafe the Jack, waar ligt dat? Was dat de Blue Parrot voorheen?

Dat weet ik eigenlijk niet, het ligt een paar kroegen voor de Aldstad zeg maar, net voor een steegje.
Maar echt enorm opvallen doet het niet, ik liep ook maar eens een keer per ongeluk binnen haha :P en nu blijven hangen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  ladycat di 12 apr 2011 - 0:42

Oasis schreef:Als ik ga stappen, ga ik altijd naar Cafe The Jack. Toevallig ga ik deze zaterdag. Maar ik moet zeggen dat ik niet meer zo veel ga als vorig jaar, dus aan mij heb je waarschijnlijk niets op dat gebied Wink

Nu ja, ik ga ook niet echt geregeld per week uit of zo maar als het er een keer van komt dan is het wel zo gezellig om met meerdere mensen uit te gaan. Ik ga ook naar Cafe the Jack en ik ben ook wel eens in de Altstad en de Sante te vinden.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Oasis di 12 apr 2011 - 0:45

Ik ga meestal met een groepje, maar je bent welkom om je eens aan te sluiten hoor, om te zien of het klikt smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:16

Als ik ga stappen ga ik eigenlijk meestal naar Valkenswaard, maar als je zin hebt mag je ook gerust bij ons aansluiten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen Empty Re: Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum