Ik ga... vliegen!!!
+5
Ragazza
Green_Pepper
Kowalski
Polly
Mrs. Jansen
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ga... vliegen!!!
Moet ff blijdschap delen: vrijdag ga ik met een vriend en instructeur vliegen. Vriend van me heeft al aantal jaren vliegles en deze week ga ik eindelijk een keer mee. Het kwam er telkens niet van, omdat ik nooit langer dan korte bezoekjes in de buurt ben. Hij vroeg of ik het zelf ook leuk zou vinden een stuk te vliegen. Jaaaaa, lijkt me te gek!!
Heeft iemand dat hier wel eens gedaan? Ergens natuurlijk wel een beetje spannend.;-)
Heeft iemand dat hier wel eens gedaan? Ergens natuurlijk wel een beetje spannend.;-)
Gast- Gast
Re: Ik ga... vliegen!!!
Ik heb het nooit gedaan, en het lijkt me doodeng Maar super gaaf!
Veel plezier alvast!
Veel plezier alvast!
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Jaren geleden een keer gedaan, vond het wel leuk maar niet zo spannend verder. Het lijkt me wel leuk om samen met een vriend te gaan, veel plezier alvast!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Supergaaf!! Dat zou ik ook nog wel eens willen doen Ben benieuwd naar je ervaring!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Heel cool zeg! Veel plezier
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Wat gaaf! Heel veel plezier!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Erg slecht bereik nu, maar thnx!! Ben vooral benieuwd hoe ik het zal vinden en het uitzicht.
Gast- Gast
Het is supet leuk! Mijn man is piloot en ook instructeur. We hebben regelmatig samen nederland rond gevlogen! Waar ga je vliegen?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik heb vliegles gehad; een ervaring om nooit te vergeten.
Extra leuk was dat het vliegveld vlakbij mijn huis, het huis van mijn ouders en mijn werk zit, dus ik heb al die plekken van bovenaf kunnen zien.
Veel plezier!
Extra leuk was dat het vliegveld vlakbij mijn huis, het huis van mijn ouders en mijn werk zit, dus ik heb al die plekken van bovenaf kunnen zien.
Veel plezier!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook gedaan, mijn vader had het ooit gewonnen en die durfde niet dus mocht ik
Het was heel leuk, ik had alleen wel van tevoren moeten ontbijten (moet ik sowieso doen natuurlijk....) want ik was misselijk aan het einde, maar dat deed niets af van de ervaring.
Oh, en vergeet je fototoestel niet!
Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan je over je huis vliegen.
Ik kon dat helaas niet want ik woon onder Schiphol (en daar mocht ik niet vliegen natuurlijk) maar lijkt me zo leuk om zelf een luchtfoto van je huis / woonplaats te maken...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Nooit gedaan, maar lijkt me zo gaaf! Veel plezier!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: