Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegen met peuter

+2
mzcharlotte
chipa
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Vliegen met peuter

Bericht  chipa za 25 mei 2013 - 0:31

Volgende week gaan we op vakantie met het vliegtuig. Het is slechts 2 uurtjes vliegen, maar hoe houden we onze kleine peuter bezig? Eerst al op Schiphol wachten en inchecken ed, dan vliegen, koffers ophalen, auto ophalen en dan nog een uur naar de plaats van bestemming.
Hij is gek van de iPad. Kun je daar filmpjes op zetten van youtube? Dus dat je zonder wiki kunt kijken? We nemen wat te eten mee en drinken, boekje...

Alle tips zijn welkom!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  mzcharlotte za 25 mei 2013 - 0:37

Ik heb op de heenreis (vlucht van 8 uur na 4 uur vertraging op Schiphol zelf) een jongetje van ongeveer twee meegemaakt dat ontzettend zoet was. Hij sliep de eerste helft van de vlucht en de tweede helft van de vlucht werd hij vermaakt met een tuitbeker limonade en de inflight entertainment. Ik zou dus inderdaad zorgen dat je de vliegstand van je iPad aan hebt staan met een aantal filmpjes erop (weet niet of het mogelijk is om dit offline zichtbaar te maken?).

Edit: Weet je trouwens of je zoontje last heeft met zijn oren in tunnels/liften? Ik zou voor de zekerheid misschien van die oordopjes meenemen. Het helpt mij echt enorm en ik kan me voorstellen dat als hij gevoelige oren heeft, dat hij niet begrijpt wat hem overkomt met name bij het opstijgen/landen.


Laatst aangepast door mzcharlotte op za 25 mei 2013 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  Susan za 25 mei 2013 - 0:38

Ja, je kunt Instatube downloaden, daar kun je filmpjes van YouTube op zetten en offline bekijken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  Flower_L za 25 mei 2013 - 0:39

Dat kan, maar hoe weet ik niet nerd

Verder kleuren, poppetjes, boekje, stickers,....

Qua drinken kleine knijpfruit, die mogen door de controle in zo'n plastic zakje.
Qua eten rozijntje oid, daar doen ze vaak lekker lang over smile

Die twee uurtjes ben je zo door....vaak zijn de ouders heel gestrest vooraf en valt het reuze mee smile

Vraag bij de incheckbalie op schiphol (waarschijnlijk krijg je bij online inchecken stoelen toegewezen ivm jullie zoon), of er nog extra stoel is waar1 van jullie kan zitten....
of als er genoeg ruimte is,3 stoelen naast elkaar. hoef je hem niet telkens op schoot te nemen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  Fearie za 25 mei 2013 - 0:55

Wij zijn naar Ibiza gevlogen, 2.5 uur. Op de heenreis vlogen we vroeg en heeft D 1.5 uur geslapen. Daarna wat filmpjes gekeken op de tablet, die heb ik gedownload en op een sd kaart gezet. Op het laatst vond ie het niet leuk meer dat zitten en zo dus werd het ff lastig.
Morgenochtend vliegen we om 9 uur terug, dus ben benieuwd of de terugweg ook zo makkelijk gaat.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  Barbabella za 25 mei 2013 - 3:40

Wij zijn ook naar Ibiza gevlogen. Op het vliegveld ging het goed door hem zijn eigen trolley te laten meenemen met daarin wat speelgoed dat vond ie allemaal reuze stoer.
In het vliegtuig had ik een cadeautje met zo'n magnetisch tekenbord en bij de action kleine potloodjes en kleurboekje. En als noodoplossing had ik de ipad met een bumba film toen ie het stilzitten beu was.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met peuter Empty Re: Vliegen met peuter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum