Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegen/reisziekte

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vliegen/reisziekte Empty Vliegen/reisziekte

Bericht  Penny Blossom za 8 dec 2012 - 23:59

Binnenkort gaan mijn vriend en ik op vakantie naar Cuba. Ik kan alleen nu al panisch worden over het vliegen.
Vliegen op zich vind ik niet eng. Ik heb alleen last van reisziekte. Nu heb ik al een aantal keren gevlogen en telkens als ik even niet uit het raam kijk wordt ik misselijk. Ook als ik van die reistabletten (van de drogist) heb geslikt.

Nu vliegen wij straks met zo'n groot vliegtuig. Als ik het goed heb 2 - 4 - 2 stoelen. Nu hebben wij wel extra betaald zodat wij onze stoel zelf kunnen kiezen. Maar raamplekken zullen er niet veel zijn.

Nu vraag ik mij af of er nog meer dingen helpen tegen reisziekte. Kan de huisarts een ander middel voorschrijven bijv. Of andere tips? Ik hoor het graag!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen/reisziekte Empty Re: Vliegen/reisziekte

Bericht  Lenthe zo 9 dec 2012 - 0:42

Ik heb ook echt last van reisziekte in het vliegtuig. Bij een beetje turbulentie/luchtzakken, moeten mensen mij echt met rust laten, want ik zit mijn misselijkheid echt te verbijten.
Die reistabletten (ik heb ze via de apotheek) helpen bij mij ook niet en uit het raam kijken ook niet.

Wat misschien zou helpen is slaaptabletten, zodat je goed in slaap bent en je weinig meekrijgt van turbulentie.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen/reisziekte Empty Re: Vliegen/reisziekte

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 5:13

Wij kiezen ook altijd stoelreservering en ik heb tot nu toe nog altijd bij het raam kunnen zitten! (Ik ga dan ook wel gelijk online inchecken op het moment dat het kan. Dan tel ik echt de minuten af haha). Daardoor zitten we altijd prima.

In zo'n groot vliegtuig heb je wel een rij of 48 en aan beide zijde raampjes. Toch zo'n 96 stoelen bij het raam!

Nu heb ik vliegangst en word ik echt panisch als ik niet op tijd mijn stoel kan kiezen. (Ik weet het.. weird :nopompom: )

Maar wie weet kun je het aan de (assistent)huisarts vragen. Misschien hebben zij een beter middel. Er schijnen ook producten te zijn die beter kunt vermijden voor het vliegen i.v.m. reisziekte/misselijkheid. Of die je juist zou moeten eten. Wie weet kun je via google wat vinden (ook op Engelse zoektermen zoeken, dan vindt je vaak veel meer nuttige informatie!)

Sterkte ermee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen/reisziekte Empty Re: Vliegen/reisziekte

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum