vliegen
+5
Lady Starstruck
Ibbeltje
Sushi
norah
Clapperdie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
vliegen
Ik word echt helemaal gek van de vliegen hier in huis! Zodra ik de deur open heb staan vliegen die stomme beesten naar binnen en blijven ze de hele tijd tegen het raam aan vliegen.
Heb de kastjes even goed gecontroleerd of er niet iets in ligt te rotten ofzo maar alles is netjes en schoon.
Wat kan ik aan die vliegen doen. Ik ga dit weekend een gaasgordijn/deur kopen maar voor die tijd wat zijn handige tips?
Heb de kastjes even goed gecontroleerd of er niet iets in ligt te rotten ofzo maar alles is netjes en schoon.
Wat kan ik aan die vliegen doen. Ik ga dit weekend een gaasgordijn/deur kopen maar voor die tijd wat zijn handige tips?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: vliegen
een oud middeltje is om een plastic
boterhamzakje te vullen met water en in je open deur en raam hangen. Om
een of andere reden komen er dan echt geen vliegen meer binnen
boterhamzakje te vullen met water en in je open deur en raam hangen. Om
een of andere reden komen er dan echt geen vliegen meer binnen
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Maar hoe hang je dat zakje dan op? Met een touwtje aan de deuropening of zo? Dat gaat toch lekken?
Ik had net een dikke bromvlieg hier zitten maar ik geloof dat ie inmiddels weer weg is. Ik heb verder ook geen tips. Hier heb ik niet heel erg veel last van vliegen/muggen.
Ik had net een dikke bromvlieg hier zitten maar ik geloof dat ie inmiddels weer weg is. Ik heb verder ook geen tips. Hier heb ik niet heel erg veel last van vliegen/muggen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb vandaag bij de blokker zo'n blauwe lamp gekocht voor 6 euro, daar vliegen ze tegen aan en worden dan geëlektrocuteerd. Zielig, maar ik word gek van de vliegen, heb overal horren hangen maar toch zitten ze binnen. Dat is echt het nadeel van in het bos wonen!
Gast- Gast
je vult een zakje met water en doet er een knoop in en dan hang je die aan de deurpost... ik heb het wel eens gezien bij mensen ne werkt wel geloof ik
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
_Jackie schreef:Ik heb vandaag bij de blokker zo'n blauwe lamp gekocht voor 6 euro, daar vliegen ze tegen aan en worden dan geëlektrocuteerd. Zielig, maar ik word gek van de vliegen, heb overal horren hangen maar toch zitten ze binnen. Dat is echt het nadeel van in het bos wonen!
Die lamp hielp bij ons voor geen ene meter.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb er niet zoveel, wat ik wel jammer vind want ik heb namelijk een vleesetende plant en ik wil eten hoe het eruit ziet als die een vlieg op eet
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik heb er niet zoveel, wat ik wel jammer vind want ik heb namelijk een vleesetende plant en ik wil eten hoe het eruit ziet als die een vlieg op eet
Je mag die plant wel een dagje bij mij zetten. Dan komt ie wel aan zijn eten
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Lady Starstruck schreef:Ik heb er niet zoveel, wat ik wel jammer vind want ik heb namelijk een vleesetende plant en ik wil eten hoe het eruit ziet als die een vlieg op eet
Ik heb ook een vleesetende plant gehad, maar heb nooit gezien hoe dat nu in z'n werk gaat!
TO; hier heb ik ook flink last van vliegen! Heb nu maar van die rolletjes gekocht en opgehangen, want ik weet het anders ook echt niet meer.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Japie schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb er niet zoveel, wat ik wel jammer vind want ik heb namelijk een vleesetende plant en ik wil eten hoe het eruit ziet als die een vlieg op eet
Hahahaha ze zijn verkrijgbaar bij het tuincentrum
@Makamba ja er zit nu iets verdachts bij de plant. Een heel vies ding wat op een rozijn lijkt. Las op internet dat er vliegen er weleens eitjes in konden leggen. Hoop niet dat, zoiets is gebeurd
Lady Starstruck- Ratel
Ik heb er ook heel veel last van. Zodra de deur al open staat of het raam in de badkamer heb ik meteen vliegen binnen.
Gelukkig vind Doezel ze erg lekker en leuk om erop te jagen en hij krijgt ze ook nog allemaal te pakken
Het voordeel daarvan is dat hij ook weer zijn energie kwijt is.
Gelukkig vind Doezel ze erg lekker en leuk om erop te jagen en hij krijgt ze ook nog allemaal te pakken
Het voordeel daarvan is dat hij ook weer zijn energie kwijt is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ugh... echt een A. ding dus... Hier ook, van die vieze bromvliegbeesten... bah.. Ik ga dit weekend ook op zoek naar een hor... Nu met N. wil ik ook geen muggen meer in huis enzo...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lady Starstruck schreef:Japie schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb er niet zoveel, wat ik wel jammer vind want ik heb namelijk een vleesetende plant en ik wil eten hoe het eruit ziet als die een vlieg op eet
Hahahaha ze zijn verkrijgbaar bij het tuincentrum
@Makamba ja er zit nu iets verdachts bij de plant. Een heel vies ding wat op een rozijn lijkt. Las op internet dat er vliegen er weleens eitjes in konden leggen. Hoop niet dat, zoiets is gebeurd
Hoe ziet dat vieze ding eruit dan? Zo ziet de voortplanting van de vlieg eruit, van eitje naar larve, naar pop en dan dus de vlieg:
Gast- Gast
Zusje zo ziet het er niet uit! Het ziet eruit als een verschrompelde kapucijner met wit schimmel ofzo er omheen. Beetje vaag zal morgen wel even een foto ervan maken!!
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Zusje zo ziet het er niet uit! Het ziet eruit als een verschrompelde kapucijner met wit schimmel ofzo er omheen. Beetje vaag zal morgen wel even een foto ervan maken!!
Ben benieuwd en vraag me af waarom je het überhaupt laat zitten .
Gast- Gast
Ik durf het niet aan te raken
Lady Starstruck- Ratel
Bij ons wel!! En er vliegen ook heel veel mugjes in, ik ben in staat om nog 10 van die lampen in m'n huis neer te zettenIbbeltje schreef:_Jackie schreef:Ik heb vandaag bij de blokker zo'n blauwe lamp gekocht voor 6 euro, daar vliegen ze tegen aan en worden dan geëlektrocuteerd. Zielig, maar ik word gek van de vliegen, heb overal horren hangen maar toch zitten ze binnen. Dat is echt het nadeel van in het bos wonen!
Die lamp hielp bij ons voor geen ene meter.
Wij hebben ook twee vleesetende plantjes staan maar die doen niet zoveel, zit maar heel af en toe een vliegje in!
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Ik durf het niet aan te raken
Lekker onzinnig. Dan schep je het toch weg met een krant ofzo?
Gast- Gast
Zusje schreef:Lady Starstruck schreef:Ik durf het niet aan te raken
Lekker onzinnig. Dan schep je het toch weg met een krant ofzo?
Heb het inmidddels al weggehaald
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: