Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga dit product proberen..

+12
PeperMunt
Sterrin_
Leine
Chocoholic
Stranger
Rush
Minx
Zininzon
Rouge
madam
Fortissimo
Sam
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga dit product proberen..

Bericht  PeperMunt di 5 maa 2013 - 22:38

Ik weet niet of jullie dit product al kennen, maar voor mij was het nieuw.
Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 Dsc00550

Ik heb de Miracle moist shampoo en conditioner gekocht omdat mijn haar redelijk droog is en daardoor pluist.
De shampoo ruikt echt heel erg lekker!
Ik heb hem pas 2 keer gebruikt dus kan nog niet echt zeggen dat het iets doet voor mijn haar.
Ik merk wel dat mijn haar wat vetter is na 2 dagen.
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Cow di 5 maa 2013 - 22:49

Ik heb m ook gehad Pepermunt! Vind het geweldig spul!!
Ruikt idd vreselijk lekker en is lekker zacht voor je haar.

Tegenwoordig gebruik ik Kokosnoot spul van Inecto (bij Action). Is wat voordeliger, zitten geen parabenen in en werkt ook super goed voor mn haar.

Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 Inecto-Shampoo-en-Conditioner-1
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Leine di 5 maa 2013 - 23:30

Carrie schreef:
Minx schreef:

Deze heb ik, zitten verder geen rare dingen bij in. Het voelt alleen een beetje vreemd om een bak en braad product op je hoofd te smeren want daar staat het bij. Hier onder even een stukje over kokosolie. In het begin is het wel wat vettig. Maar dacht het is zo natuurlijk kan nooit slechter zijn dan een dagcreme. Ik probeer het gewoon en mijn huid is zo veel rustiger. En ik had een vette onzuivere huid. En je ruikt het alleen met het opsmeren, verder ruik je het eigenlijk niet.

Ik heb ook 100% pure kokosolie van de Tuinen. Gebruik dit als hot oil treatment voor mijn haar, 1 keer per week. Het is inderdaad lang niet zo vet als olijfolie bijvoorbeeld. Ga het ook eens op mijn gezicht proberen in de nacht.
Hoe gebruik je het voor je haar? Gewoon erin smeren? En dan laten zitten of weer eruit wassen? Mijn krullen kunnen wel wat aandacht gebruiken.. Wink
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Blond di 5 maa 2013 - 23:36

Ik heb een maand geleden dit proefsetje BBcream van Skin79 besteld

Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 MINI%204%20SET-800x600

Vooral de roze & de lichtroze zijn super fijn, als ik de laatste op heb dan bestel ik een grote fles. Totaal niet vet, en je hebt er maar heel weinig van nodig. Ik ben fan Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 0:42

Leine schreef:
Carrie schreef:
Minx schreef:

Deze heb ik, zitten verder geen rare dingen bij in. Het voelt alleen een beetje vreemd om een bak en braad product op je hoofd te smeren want daar staat het bij. Hier onder even een stukje over kokosolie. In het begin is het wel wat vettig. Maar dacht het is zo natuurlijk kan nooit slechter zijn dan een dagcreme. Ik probeer het gewoon en mijn huid is zo veel rustiger. En ik had een vette onzuivere huid. En je ruikt het alleen met het opsmeren, verder ruik je het eigenlijk niet.

Ik heb ook 100% pure kokosolie van de Tuinen. Gebruik dit als hot oil treatment voor mijn haar, 1 keer per week. Het is inderdaad lang niet zo vet als olijfolie bijvoorbeeld. Ga het ook eens op mijn gezicht proberen in de nacht.
Hoe gebruik je het voor je haar? Gewoon erin smeren? En dan laten zitten of weer eruit wassen? Mijn krullen kunnen wel wat aandacht gebruiken.. Wink

Ik doe een handdoek om mijn schouders die ik vast zet met een haarknip. Dan kam ik mijn krullen goed door en maak ik een scheiding alsof ik 2 staartjes ga maken. Ik begin met de ene kant, smeer heel mijn haar en hoofdhuid ermee in. Dan doe ik de andere kant. Ik maak dan 2 vlechtjes en zet deze met een speldje op vast op mijn hoofd. Je kunt er nog een douchemuts op doen, maar dat doe ik nooit. Het druipt niet. Dan na een half uurtje ga ik mijn haar wassen. Je kunt er ook mee slapen.

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 6 maa 2013 - 7:11

Vanmorgen waren mijn benen nog lekker zacht, maar vanavond na het werk niet meer.
Maar dat is met een gewone bodylotion ook niet bij mij. Tot nu toe ben ik nog steeds positief!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Sam wo 6 maa 2013 - 7:11

Misschien domme vraag, maar waar is die kokosnootolie innje haar voor?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Leine wo 6 maa 2013 - 23:36

Dankje voor de uitleg Carrie!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 1:27

Sam schreef:Misschien domme vraag, maar waar is die kokosnootolie innje haar voor?

Niet dom hoor! Hier de uitleg

Wil je je haren een echte boost geven, bijvoorbeeld omdat het wat droger en brozer wordt bij het koude weer of omdat het droog en beschadigd is door een kleurbehandeling, dan kun je je haren behandelen met een Hot Oil Treatment.

Niet alle oliën penetreren de haarschacht en functioneren daarom eerder als beschermlaag in plaats van een voedend ingredient. Kokosnoot olie staat als enige olie bekend om het feit dat dit juist wél de haarschacht tot de kern penetreert. Avocado olie bijvoorbeeld penetreert slechts tot het midden (maar niet tot de kern) en cacaoboter penetreert niet, maar legt hierdoor een beschermende laag over je haren.

En hier het hele artikeltje

http://www.beautylab.nl/filmpje-diy-deep-oil-treatment/

Gast
Gast

Bericht  SDL do 7 maa 2013 - 1:53

Carrie, bedoel je "impregneert niet"?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:32

SDL schreef:Carrie, bedoel je "impregneert niet"?

Wat bedoel je? Impregneert ipv penetreert? Nee hoor, penetreert. En heb bovenstaand stukje gewoon gekopieerd van een beautyblog, dus niet zelf geschreven smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 7 maa 2013 - 23:50

Leine schreef:
Minx schreef:Ik ga dit product proberen.. - Pagina 2 098037

Klinkt wel fijn! Waar koop je het?

Oeh, dat ga ik ook eens proberen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: