Op zoek naar een product....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar een product....
Die mn huid mooi laat glanzen..
Filmsterren hebben vaak zo'n mooie flow over hun gezicht.. Dus nu ben ik op zoek naar een goede blush ofzo die je jukbeenderen mooi high lighten..Liefst beetje perzikkleur..
Iemand tips?
Filmsterren hebben vaak zo'n mooie flow over hun gezicht.. Dus nu ben ik op zoek naar een goede blush ofzo die je jukbeenderen mooi high lighten..Liefst beetje perzikkleur..
Iemand tips?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Op zoek naar een product....
Bij de Hema heb je een blush die je zowel droog als vochtig kan gebruiken. Als je hem vochtig aanbrengt krijg je een mooie glans. Ook verkrijgbaar in perzikkleur.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Op zoek naar een product....
Ik zou dan eerst zorgen voor een goede basis. En dan denk ik aan BB Cream, of een andere getinte dagcreme.
En daarna inderdaad een blush, je zou van die balletjes kunnen proberen, waar je met een poederkwast overheen moet, en dan op je jukbeenderen poederen.
Ik zou een keer naar de Douglas, Ici Paris of de Sephora gaan en vragen wat zij je adviseren
En daarna inderdaad een blush, je zou van die balletjes kunnen proberen, waar je met een poederkwast overheen moet, en dan op je jukbeenderen poederen.
Ik zou een keer naar de Douglas, Ici Paris of de Sephora gaan en vragen wat zij je adviseren
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar ...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar.....
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar ...
» Ik ben op zoek naar...