Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie een frituurpan?

+56
Aziraphale
Snoes
Rovine
mii_joyce
_Lacey_
*Lookie*
Pommes
Appeltje
Lonely Goatherd
Aimee
Paper Crown
tweeling
Ilovethe90s
loura
Blond
Sophiee
Japie
Shisha
Macelka
Razz
sonly
silly-one
Mida4you
smooch
minoessepoes
Taeda
Kreeftje
Jeanette
Chocoholic
Minx
Poubelle
Roxi3
Caroow
Lot
Caramba
Mizz_S
Saga
Thunder
Suusie
Printje
SarahKey
Lady Starstruck
SoGood
Zonnetje
Sanne
Coco
rapa nui
Jade
Ella
Linda
Fortissimo
sanne-84
Slakje
Rush
Manderijn
Bacio
60 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie een frituurpan? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie een frituurpan?

Bericht  Rush ma 4 maa 2013 - 22:34

Wij aten dat vroeger ook iedere vrijdag. Waarschijnlijk eet ik het daarom nu ook vrijwel nooit meer. Brrr!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie een frituurpan? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie een frituurpan?

Bericht  Razz ma 4 maa 2013 - 22:36

Wij hebben er een maar dit staat al 2,5 jaar zonder vet in de berging. We halen het meestal 1x in de 2 weken.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Macelka di 5 maa 2013 - 0:30

Wij hebben er wel 1, maar gebruiken hem nooit voor patat. Ding wordt 1 keer per jaar gebruikt om oliebollen in de bakken.
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Shisha di 5 maa 2013 - 0:31

Nee. Ik vind het echt een hels karwei om zo'n ding schoon te maken en zo heel vaak eten we niet van de frituur. Dan vind ik een keertje halen net zo gemakkelijk.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Japie di 5 maa 2013 - 0:45

Ik heb er 1 en die gebruik ik voor snacks en heel soms friet. Hij wordt erg weinig gebruikt, want eigenlijk vind ik friet van de snackbar lekkerder.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sophiee di 5 maa 2013 - 0:52

Nee, wel gehad. We hebben m de deur uit gedaan. Als we een frietje eten, halen we dat bij de snackbar. Niet te vaak, want vind het wel duur. Ook eten we wel eens friet bij mijn ouders, zij hebben wel een frituur.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Blond di 5 maa 2013 - 3:23

Nee, en ik hoef er ook geen. Patat eet ik wel als ik uit eten ga bij een biefstuk ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura di 5 maa 2013 - 7:00

Nee wij hebben er geen 1. Ik mis het ook niet ofzo. De snackbar kom ik nooit want ik hou niet van die vette troep. Als ik al ooit eens bittergarnituur eet dan is dat als ik op een terrasje zit met een wijntje ofzo of ergens in een cafeetje.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ilovethe90s di 5 maa 2013 - 7:13

Ja, die hebben we. Inmiddels zijn we na 6 jaar samenwonen aan onze 2e pan bezig, de oude deed het nog wel maar hoe goed je ze ook schoonmaakt ... op een gegeven moment blijven ze vettig en dus tijd voor een nieuwe.

We doen er niks bijzonders mee en gebruiken hem voor:
frietjes/aardappelschijfjes/pomme duchesse/aardappelkroketje/aardappelschijfjes
snacks

Met een verjaardag bakken we regelmatig minihapjes en dat valt altijd goed in de smaak. Ik vind het sowieso wel handig, je hoeft er de deur niet voor uit en ik heb altijd een aantal dingen in huis zodat we kunnen kiezen. Vorige week onze voorraad friet weer aangevuld met 2 grote zakken, nu ligt er dus 5 kg friet! Daar kunnen we heel lang mee door.

Edit: wij gebruiken hem denk ik 1 a 2 keer per maand.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  tweeling di 5 maa 2013 - 7:25

Wij hebben geen frituurpan en dat is maar goed ook Laughing ik ben gek op alles wat vet en slecht is nerd
We maken wel eens ovenfriet, ook lekker!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  SarahKey di 5 maa 2013 - 21:14

Rush schreef:
Jente schreef:Wij hebben een hele kleine waar net 1 portie friet in kan. We gebruiken hem alleen voor friet, omdat ze waar ik woon geen snacks hebben Hebben jullie een frituurpan? - Pagina 3 1371890812 En we frituren niet zo vaak, 1 keer per 2 weken misschien. Hij staat bij ons onder de afzuigkap en dan ruik je het bijna niet.
Haha, dat vind ik dus echt wel vaak. Laughing
Ik vind dat helemaal niet vaak. Dat is 2 keer in de maand. Ik denk dat ieder ander vaker snackt per maand.
Hier staat de frituutpan 1 keer per week sowieso aan voor bitterballen.
En dan soms 1 keer per week voor aardappelschijfjes/patat. Maar daarintegen komen we zelden bij de mac en eigenlijk nooit bij een snackbar. (Voor ijsjes wel eens)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Paper Crown di 5 maa 2013 - 22:35

Ik heb er geen. Als wij thuis een frietje bakken dan doe ik een pan met zonnebloemolie op het vuur. Het vet zeef en giet ik daarna weer in een pot en gebruik het nog 1 a 2keer. Ik heb dan wel een afzuigkap die zo hard zuigt dat de deksels van pannen bijna er tegen vliegen, dus geen geurtjes. Ik hoef daarom geen frituurpan, het schoonmaken staat me echt tegen dan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Aimee di 5 maa 2013 - 22:58

SarahKey schreef:
Rush schreef:
Jente schreef:Wij hebben een hele kleine waar net 1 portie friet in kan. We gebruiken hem alleen voor friet, omdat ze waar ik woon geen snacks hebben Hebben jullie een frituurpan? - Pagina 3 1371890812 En we frituren niet zo vaak, 1 keer per 2 weken misschien. Hij staat bij ons onder de afzuigkap en dan ruik je het bijna niet.
Haha, dat vind ik dus echt wel vaak. Laughing
Ik vind dat helemaal niet vaak. Dat is 2 keer in de maand. Ik denk dat ieder ander vaker snackt per maand.
Hier staat de frituutpan 1 keer per week sowieso aan voor bitterballen.
En dan soms 1 keer per week voor aardappelschijfjes/patat. Maar daarintegen komen we zelden bij de mac en eigenlijk nooit bij een snackbar. (Voor ijsjes wel eens)

Ik denk niet dat ieder ander vaker snackt per maand. Ik ben van huis uit niet gewend om regelmatig te frituren, wij doen het dan ook amper (hebben wel een pan, gekocht met het EK, maar al 3 maanden niet gebruikt). Wij eten misschien 1 keer in de 2 maanden frituur (mac, of bij mijn schoonouders). 1x per 2 weken zou voor mij dus ook al veel zijn, en 2x per week al helemaal.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 23:15

Ik heb geen frituurpan. Heel soms bakken we wel frietjes maar dat doen we dan gewoon in een braadpan met zonnebloemolie. Snacks eet ik echt nooit en als ik het al doe haal ik het wel bij de snackbar tegenover ons huis haha. Maar ik denk dat ik 2x per jaar bij de snackbar wat haal?

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd di 5 maa 2013 - 23:31

Niet meer, we hebben 'm net bij de verhuizing weg gedaan, goor ding. Toen we 'm nog hadden bakten we ongeveer eens per maand friet met een frikandel en kroket.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Appeltje wo 6 maa 2013 - 0:07

Wij hebben er wel een, en we gebruiken hem om patat / snacks in te bakken. Ongeveer 2 keer per maand.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Pommes wo 6 maa 2013 - 0:43

wij hebben er 1 gehad maar uiteindelijk weggedaan. Schuin tegenover zit een frituur dus net zo makkelijk om even daarheen te lopen. Verder was het een ramp om dat ding schoon te maken. En voor verjaardagen zet ik nu wel even minipizza`s o.i.d. in de over ipv mini snacks.

En ik hoor zoveel mensen klagen van neee want het stinkt zo. Maar je hebt tegenwoordig toch ook van die nieuwe met een beetje olie. En wij hadden een frietpan met een luchtfiler of zoiets. Dan stonk ook je hele huis niet.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  *Lookie* wo 6 maa 2013 - 0:55

Jade schreef:nee, wij hebben geen frituurpan, en ik wil er ook geen. Ik vind het stinken en ongezond.

Wij halen eigenlijk ook nooit patat. Ik maak wel eens in de zoveel tijd ovenfrites.

Hier hetzelfde!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 8 maa 2013 - 3:57

Nee, ik heb er geen en hoef er ook geen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  mii_joyce vr 8 maa 2013 - 4:02

ik heb zo'n heeeeel kleine, maar gebruik hem eigenlijk niet.. meestal als ik zin heb in patat haal ik het nerd (lui)
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Rovine vr 8 maa 2013 - 5:00

Ik heb er eentje, gekocht nadat mijn minifrituurpannetje eens overstroomde. Gebruik hem misschien eens in de 2-3 maanden, ben niet zo'n frieteter en het huis ruikt er daarna een paar dagen naar. Halen doe ik eigenlijk zelden. In de tijd dat ik naar de frietboer loop en erop wacht kan ik zelf een hele ovenschotel in elkaar zetten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 5:00

Ja, wij hebben er eentje en gebruiken hem meestal 1x per week. We bakken er dan frietjes in. Soms als we bezoek hebben, bakken we ook wel wat partysnacks erin. Ik vind het een handig ding en het is véél goedkoper dan frietjes bij de frituur te halen, dat doen wij dus ook eigenlijk bijna nooit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Aziraphale vr 8 maa 2013 - 7:39

Wij hebben er wel eentje, maar we bakken nooit friet. Wij hebben een frituurpan met een oliebak eronder, na afloop loopt de olie door een zeefje zo die opvangbak in. Die bak kun je eruit halen en de hele pan kan in de vaatwasser. Ideaal.
Ik gebruik 'm soms om gefrituurde champignons te maken, of tempura. Heel soms om vegetarische kroketten in te maken voor op een bolletje maar dat zal 2x per jaar zijn.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Aziraphale vr 8 maa 2013 - 7:42

Lennox schreef:Yep, helaas wel. We maken hier patatjes in, aardappelschijfjes, aardappelbolletjes en snacks. Beetje de standaarddingen dus en ik wil heb absoluut niet voor meer dan dat gebruiken, vette troep. Ik denk dat we hem hier hooguit eens in de week gebruiken (patat), heel soms een tweede keer omdat we dan aardappelschijfjes met sla eten ofzo.

Als wij aardappelpartjes eten dan kies ik altijd voor diepvries partjes die ook in de oven kunnen. Als je een heteluchtfunctie hebt dan worden ze echt heel lekker knapperig in de oven en veel minder vet smile Bijv. de aardappelpartjes uit de vriezer bij de Lidl kunnen in de oven, heel lekker en kruidig. De aardappelkroketten van Lidl kunnen ook in de oven.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 7:57

Nee, wel een airfryer. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: